Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kokoomus-puolue  (Luettu 846 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26101
  • vastustan
kokoomus-puolue
muistatteko muuten että suomessa on kokoomus-niminenki puolue olemassa, eihän uskoisi jos ei tietäisi. pitkään aikaan siitä ei ole mitään kuulunu, varmaan seuraavan kerran kuulemme siitä kun perinteiseltä pikkujoulu-risteelyltä palailevat noloina :o :o :o :o :o

on kyllä ihme, työtaisstelut menossa ja  yrittäjien puolue vaikenee vai onko kepu ja sdp ottanut tiedotusvälineet niin tiukkaan niskalenkiin että kokoomuksen kannanottoja ei julkaista :o :o :o :o :o

omien havaintojeni mukaan pelkästää pienpuolueen  li andersson saa paljon enempi medianäkyvyyttä kuin koko kokoomus yhteensä :o :o :o :o :o

täytyy kyllä luja usko olla jos kuvittelee että kokoomus tänä median halittsemana aikana pystyy esimerkiksi etelän viljanviljelijä etuja ajamaan vain hiljaa taustalla hääräten persujen varjossa :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Tonniperä

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1168
Vs: kokoomus-puolue
Persujen takanahan siellä ollaan.... nuoleskelemassa. Siksi ei näytä juur missään.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26101
  • vastustan
Vs: kokoomus-puolue
Persujen takanahan siellä ollaan.... nuoleskelemassa. Siksi ei näytä juur missään.
niin, koti, uskonto ja isänmaa mutta mutta, ei käy koululaisten joulujuhlaa viettävän kirkossa suvaitsevaisten city-kokoomuslaisten mielestä  uskoisin kuitenkin että mtk jatkaa uskollisesti maaseutuväen kirkkopyhä perinnettä. olisikohan esimerkiksi työväentalot kokoomuslaisille mieluisia joulujuhlan järjestämispaikkoja mikäli juhlijat ei koulun saleihin mahdu ja kirkkokaan ei kelepoo ;) :D ;D 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

  • Vieras
Vs: kokoomus-puolue
..joku metsä kämppä olisi tänään kiva asunto saisi tehä  vaikkapa halkoja  vuolla kirves vartta..käydä pilkillä  jäällä ja olla ihan oma itsensä..polliitikot kun pääsee valtaan niiin unohtuu ...moni asia...minä minä minun  minun minunmielestäni ...meidän mielestämme  unohtuu..lätkä pelissä pelaa joukkueja jalakapallossa..käki hyppy on yksikölaji ja varuste laji missä lennetään..ja tullaan alas  seisoen..mutta kanan lento katkeaa toisinaan kun tuulet ei ole kaikille samat..uitto miehet ja vonkaajat on myös porukka puuhaaa..porukalla ostimma maalikylästä sokeria ja korviketta..paistoimme läskiä pannulla..nuotijossa..
 ja sitten taas aamiaiselle lääkitys tarkistetaan ja otetaan kolmannellekkin jalalle kaffia..sunnuntai on lepo päivä mutta kantturat kyllä kannattaa tänäänkin lypsäää.........pakkasessa on mansikka kypsäää.. sateinen on nyt säää..................den sjuttonde   novemmperi marraskuun seittemes toista...isä ukkoki 92  jossakin far vatten..

Viimeksi muokattu: 17.11.19 - klo:04:56 kirjoittanut Aatami Särkisalami