Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eläkeläisten valtakunta  (Luettu 2466 kertaa)

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7561
  • Never Trust a Hippy
Eläkeläisten valtakunta
Iltis kirjoitti Sepen valtakunnasta ;D ;D ;D

"Kopla on jälleen vallannut vakiopaikkansa kauppakeskuksen aulassa.

– Joka aamu tulen tähän kello 8.30. Jos vähänkään myöhästyy, niin tulee heti soitto, että missä olet, Paavo kertoo, ja kaverit nyökyttelevät.

Eivätkä he ole ainoita. Mikkelin kauppakeskus Stellassa käy kova puheensorina, kun kahvilassa ja penkeillä istuvat eläkeläiset vaihtavat kuulumisiaan.

Etelä-Savo on Suomen eläkeläisvoittoisin maakunta: jopa 43,5 prosenttia 16 vuotta täyttäneistä asukkaista on eläkkeellä. Koko maassa osuus on 32,8 prosenttia.

Se näkyy Mikkelissä, Etelä-Savon maakuntakeskuksessa, jossa sijaitseva kauppakeskus Stella on aamupäivisin eläkeläisten hallussa.

– Minä oon ostanut paikan tästä, aulan penkillä istuva Hemi vitsailee.

Joo, just niin, nauravat vierustoverit Ville, Martti, ja Topi. Nelikko tiirailee, näkyykö vastapäisen kahvilan pöydässä tuttuja. Tämä on heille päivän kohokohta.

– Se on päivä pelastettu, kun tänne tullee. Tuttuja näkkee ja kuulee kylän tapahtumat."

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/622df77c-bd27-471b-b6be-3111bd64bc58
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Eläkeläisten valtakunta
Iltis kirjoitti Sepen valtakunnasta ;D ;D ;D

"Kopla on jälleen vallannut vakiopaikkansa kauppakeskuksen aulassa.

– Joka aamu tulen tähän kello 8.30. Jos vähänkään myöhästyy, niin tulee heti soitto, että missä olet, Paavo kertoo, ja kaverit nyökyttelevät.

Eivätkä he ole ainoita. Mikkelin kauppakeskus Stellassa käy kova puheensorina, kun kahvilassa ja penkeillä istuvat eläkeläiset vaihtavat kuulumisiaan.

Etelä-Savo on Suomen eläkeläisvoittoisin maakunta: jopa 43,5 prosenttia 16 vuotta täyttäneistä asukkaista on eläkkeellä. Koko maassa osuus on 32,8 prosenttia.

Se näkyy Mikkelissä, Etelä-Savon maakuntakeskuksessa, jossa sijaitseva kauppakeskus Stella on aamupäivisin eläkeläisten hallussa.

– Minä oon ostanut paikan tästä, aulan penkillä istuva Hemi vitsailee.

Joo, just niin, nauravat vierustoverit Ville, Martti, ja Topi. Nelikko tiirailee, näkyykö vastapäisen kahvilan pöydässä tuttuja. Tämä on heille päivän kohokohta.

– Se on päivä pelastettu, kun tänne tullee. Tuttuja näkkee ja kuulee kylän tapahtumat."

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/622df77c-bd27-471b-b6be-3111bd64bc58

Siinähän se Topi istuu penkillä. Oksan naapureita.
   Unto eikä mun entinen voikkaope päässy kuvaan. Meillä on nyt hieno rupattelupaikka. Kiitos S kaupan. Jotkut kyllä erehtyy menemään Akseliin. Se on niin nuhjusen oloonen paikka. Sopii hyvästi maakuntamuseoksi koko kauppakeskus.

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12105
Vs: Eläkeläisten valtakunta
Kuka alkaa asentamaan rollaattoreihin kaupallisesti sähköpyöriä ? E-fillarin akulla tuollaisella pääsisi ties mihin asti.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Eläkeläisten valtakunta
Kuka alkaa asentamaan rollaattoreihin kaupallisesti sähköpyöriä ? E-fillarin akulla tuollaisella pääsisi ties mihin asti.

Kremlin muurin äärelle.


CCCPteukselle kelpais. Hyästi.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12105
Vs: Eläkeläisten valtakunta
Kai tehtävä itse. https://youtu.be/19wYCVGJBcM

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Eläkeläisten valtakunta
Kuka alkaa asentamaan rollaattoreihin kaupallisesti sähköpyöriä ? E-fillarin akulla tuollaisella pääsisi ties mihin asti.

Sillä vois hakia lastin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a94f75cf-f1f4-4a68-af90-6a1cab432eaa

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26114
  • vastustan
Vs: Eläkeläisten valtakunta
ei taida sepe saada sijaa penkillä :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Eläkeläisten valtakunta
ei taida sepe saada sijaa penkillä :-\ :-\ :-\ :-\

Eijoo mitään ongelmaa, mutta mä en tuossa kovalla penkillä. Stellakahvilan nurkkapöytä on mulle sopiva. Oijoo vaan Oksaa näkyny. Tunnistaa heti lehmän hajusta. 🤣

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7561
  • Never Trust a Hippy
Vs: Eläkeläisten valtakunta
ei taida sepe saada sijaa penkillä :-\ :-\ :-\ :-\

Eijoo mitään ongelmaa, mutta mä en tuossa kovalla penkillä. Stellakahvilan nurkkapöytä on mulle sopiva. Oijoo vaan Oksaa näkyny. Tunnistaa heti lehmän hajusta. 🤣
Sepe taas haisee vieläkin Mosselta. ;D ;D
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Eläkeläisten valtakunta
ei taida sepe saada sijaa penkillä :-\ :-\ :-\ :-\

Eijoo mitään ongelmaa, mutta mä en tuossa kovalla penkillä. Stellakahvilan nurkkapöytä on mulle sopiva. Oijoo vaan Oksaa näkyny. Tunnistaa heti lehmän hajusta. 🤣
Sepe taas haisee vieläkin Mosselta. ;D ;D

😄😄😄😄😄😄😂😂😂😂😂

👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Eläkeläisten valtakunta
ei taida sepe saada sijaa penkillä :-\ :-\ :-\ :-\

Eijoo mitään ongelmaa, mutta mä en tuossa kovalla penkillä. Stellakahvilan nurkkapöytä on mulle sopiva. Oijoo vaan Oksaa näkyny. Tunnistaa heti lehmän hajusta.
Sepe taas haisee vieläkin Mosselta. ;D ;D





Mosse haisoo hyälle.
Tommosen perusersun rasistin autot haisee vanhalle kuselle. Siksi takapeilissä roikkuu viisi wunderbaumia.

Viimeksi muokattu: 09.07.19 - klo:18:45 kirjoittanut Sepeteus

Tonniperä

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1168
Vs: Eläkeläisten valtakunta
Jutussa sanottiin jottei edes kesätyöntekijöitä löydy omasta maakunnasta. Pohjanmaalta ja Lapista tuottaneet tuurajia. Eihän Sepe pysty sitten pian ostamaan mitään kun tiskin takana ei ole "oikeaa rotua". Ilmankos pitää vähintään Latviaan lähteä kohta joka pikkutavarankin perään. ;D

Tonniperä

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1168
Vs: Eläkeläisten valtakunta
Heikki Hiilamon kolumni: Ilman päättäväistä politiikkaa lapsiperheet jäävät yhä pahemmin eläkeläisten jalkoihin https://yle.fi/uutiset/3-10836935 ??? ???

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Eläkeläisten valtakunta
Aaria oopperasta ”Sepe Sontaluukku lapsiperheiden kukkarolla”
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Eläkeläisten valtakunta
Jutussa sanottiin jottei edes kesätyöntekijöitä löydy omasta maakunnasta. Pohjanmaalta ja Lapista tuottaneet tuurajia. Eihän Sepe pysty sitten pian ostamaan mitään kun tiskin takana ei ole "oikeaa rotua". Ilmankos pitää vähintään Latviaan lähteä kohta joka pikkutavarankin perään. ;D

Niinpä, Minnakin varmaan kohta jää eläkkeelle. Mistä mää sit kaffikupin saan?
Mutta ei mittään, Anttin lupaus lisätä kaffirahaa taitaa toteutua nopeasti, samoin aktiivisuuden purkaminen. VR:n pilkkominenkin meni jo reisille. Kaikki hyin.