Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Heinän paalaus hinta  (Luettu 5622 kertaa)

Paalainurakoitsija

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5
Heinän paalaus hinta
Mikä mahtaa olla tämänpäivän  heinänpaalaus hinta tänäpäivänä sisältäen verkot muovit ja maitohapon?

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: Heinän paalaus hinta
Lienee 15-20 euroa alv0, eikä riipu paalin koosta. Pikkupaaleja tekemällä urakoitsija tienaa paremmin, mutta itse en niitä teetä. 160 senttiseen menee melkein tuplat tavaraa pieneen verrattuna. Kiinteäkammioisella vielä keskusta löysä. Isolla paalilla paalinkäsittelyäkin paljon vähempi.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64927
Vs: Heinän paalaus hinta
ei kukaan taija tuollasta hintaa maksaa..  kyllä se 10- 13 euroa alkaa olla kipurajalla   ja mikä happo  ni himppa kait lisää..

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9596
Vs: Heinän paalaus hinta
ei kukaan taija tuollasta hintaa maksaa..  kyllä se 10- 13 euroa alkaa olla kipurajalla   ja mikä happo  ni himppa kait lisää..

No höpö höpö.

Rakkine

  • Vieras
Vs: Heinän paalaus hinta
20 eur paali oli "avaimet käteen"-hinta ollut alveineen, kerrottiin maatalouskosmetologin päivähoitolassa. Paalausvehkeet vetureineen nykyään niin kalliita ettei niitä joka hevosukko enää hommaa. Yksi riittää jolla homma käy, muut selviävät katselemalla vierestä ja maksamalla näytöksestä osuutensa. ;D

Kyllä pienpaaleillekin löytyy edelleen kysyntää. Moni hevosharrastaja haluaa mieluummin niitä, helpompi käsitellä, pieneen varastoon saa niitä mahtumaan paljonkin, kun huolella asettelee, ei tarvita koneita noiden käsittelyssä.

Joten pienpaalaajia ei vielä kannata "paalata" kierrätettäväksi.

Viimeksi muokattu: 09.07.19 - klo:10:32 kirjoittanut Rakkine

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3626
Vs: Heinän paalaus hinta
ei kukaan taija tuollasta hintaa maksaa..  kyllä se 10- 13 euroa alkaa olla kipurajalla   ja mikä happo  ni himppa kait lisää..

No höpö höpö.
10,5 euroo alviton hinta viime kesältä verkolla 125cmetrisestä.8 eurollakin olen kuullut paalattavan,mutta kilpailu on kova,kun niitä kalliita paalaajia on vain liikaa  tarvitsijoihin nähden.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64927
Vs: Heinän paalaus hinta
en nyt tiiä miten muualla, mut täällä länsisiperiassa ainakin saa olla kotona nuilla 15-20 hinnoilla..  olkoon sit paalaamatta..  tuntitaksa miusta parempi, kun sen saa määrätä vapaammin.   toiminut ainakin mulla..

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9596
Vs: Heinän paalaus hinta
ei kukaan taija tuollasta hintaa maksaa..  kyllä se 10- 13 euroa alkaa olla kipurajalla   ja mikä happo  ni himppa kait lisää..

No höpö höpö.
10,5 euroo alviton hinta viime kesältä verkolla 125cmetrisestä.8 eurollakin olen kuullut paalattavan,mutta kilpailu on kova,kun niitä kalliita paalaajia on vain liikaa  tarvitsijoihin nähden.

Siis sisältääkö tuo jo muovin ja käärinnänkin? Vai pelkkä paalaus verkolla? Sen verta olen paaleja myinyt, että jotkut jotka teettää paalit muilla sanovat , että paalaus maksaa enemmän kuin valmis paali talvella. Voi toki olla hieman väritetty ajatuskin, jos tarve urakoijalle vaan joku kytö heitto tiettömän metsätaipaleen takana.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64927
Vs: Heinän paalaus hinta
ja sama pätee myös jos urakoijia ei ole seutukunnalla kuin net kaksi.   tai sit toinen lomalla..