Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tätä mää pahoin pelkäsin.  (Luettu 1379 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Tätä mää pahoin pelkäsin.
Pohojalaase on mamuja.
https://www.hs.fi/tiede/art-2000006138698.html

Kaiken lisäksi miehittäjiä. Vaihtoivat kansan.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26008
  • vastustan
Vs: Tätä mää pahoin pelkäsin.
se on kuulkaa eemeliki lappalaista alkuperää kun tarpeeksi tutkitaan , sillä vähän sama valittava sävel kuin joikuissa  8) 8) 8) 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7359
  • Never Trust a Hippy
Vs: Tätä mää pahoin pelkäsin.
Miksei Sepe muuta ulkomaille ja vapauta omalta osaltaan elintilaa saamelaisille? Sepe vie härskisti paikan saamelaiselta. >:(
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Tätä mää pahoin pelkäsin.
Miksei Sepe muuta ulkomaille ja vapauta omalta osaltaan elintilaa saamelaisille? Sepe vie härskisti paikan saamelaiselta. >:(

Ei millään pahalla, mutta jos itse on maahanmuuttaja evakko, niin kannattaasi ottaa hyästi vastaan maahanmuuttaja mamut
 🤣🤣🤣🤣

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Tätä mää pahoin pelkäsin.
Miksei Sepe muuta ulkomaille ja vapauta omalta osaltaan elintilaa saamelaisille? Sepe vie härskisti paikan saamelaiselta. >:(

Ei millään pahalla, mutta jos itse on maahanmuuttaja evakko, niin kannattaasi ottaa hyästi vastaan maahanmuuttaja mamut
 🤣🤣🤣🤣

Olet sitä mieltä et ulkomaalaisia lisää tänne . Joo mikäs siinä , eläkkeet pois jotta mamut pärjää .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Tätä mää pahoin pelkäsin.
Miksei Sepe muuta ulkomaille ja vapauta omalta osaltaan elintilaa saamelaisille? Sepe vie härskisti paikan saamelaiselta. >:(

Ei millään pahalla, mutta jos itse on maahanmuuttaja evakko, niin kannattaasi ottaa hyästi vastaan maahanmuuttaja mamut
 🤣🤣🤣🤣

Olet sitä mieltä et ulkomaalaisia lisää tänne . Joo mikäs siinä , eläkkeet pois jotta mamut pärjää .

Niinkös ymmärsit? No ei mitään uutta. 🤣🤣🤣🤣

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Tätä mää pahoin pelkäsin.
Miksei Sepe muuta ulkomaille ja vapauta omalta osaltaan elintilaa saamelaisille? Sepe vie härskisti paikan saamelaiselta. >:(

Ei millään pahalla, mutta jos itse on maahanmuuttaja evakko, niin kannattaasi ottaa hyästi vastaan maahanmuuttaja mamut
 🤣🤣🤣🤣

Olet sitä mieltä et ulkomaalaisia lisää tänne . Joo mikäs siinä , eläkkeet pois jotta mamut pärjää .

Niinkös ymmärsit? No ei mitään uutta. 🤣🤣🤣🤣

Maksatetaan pakolaispolitiikka niillä jotka niitä tänne haluu . 
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .