Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eläkevuodet  (Luettu 3644 kertaa)

poronpurija

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Eläkevuodet
Outoa on keskustelun taso kun ei perusasiaa ole kyetty kertomaan.

Eikö keski-iän nousu ole iloinen asia? Kymmenessä vuodessa suomalaisen keski-ikä nousee 1.5 vuotta.
Yksinkertaisella laskutoimituksella tästä seuraa se, että työssä olevien määrä eläkeläisiin on kutistunut jatkuvasti.

Vanhanen yritti asialle jotain tehdä, ehkä unohti mediaseksikkään  ulostulon, mutta asia ei miksikään muutu.
Tehtävä on jotain eli eläkeiän nosto.

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Eläkevuodet
Vanahanen puhu kahen vuojen korotuksesta

se peruttiin

nyt suunnittelevat jo 3 vuotta ;D
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

emo-heikki

• Vieras
Vanahanen puhu kahen vuojen korotuksesta

se peruttiin

nyt suunnittelevat jo 3 vuotta ;D

Ei sitä peruttu, vaan nyt haetaan vaihtoehtoisia menetelmiä korotukselle yhdessä etujärjestöjen kanssa, mutta korotusta ei peruttu ....

cosmic_cowboy

• Vieras
Juha Kuisman MT kolumni perjantaina selvitti ainakin minulle aika paljon. No, nyt kun hallitus yritti hallita, niin tehdään taas niin kuin aina ennekin, eli tarvittavat päätökset 3-4 vuotta myöhässä viimeisen pakon edessä ja paljon isommin vahingoin. Pääasia etä Mob (AY) rules.

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ammattiliitot ei ossaa torijua vahinkoja ennakolta

jälelle jää raunijoitten raivaus

ja seki muitten huoleksi
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

emo-heikki

• Vieras
ammattiliitot ei ossaa torijua vahinkoja ennakolta

jälelle jää raunijoitten raivaus

ja seki muitten huoleksi

Ei pidä tehdä ennenaikaisia johtopäätöksiä, prosessi on vielä kesken ja puolen vuoden sisällä pitää tulla esitys tältä komitealta, esitys siitä miten eläkeikää nostetaan kolme vuotta ????

Aulis Anttila

• Vieras
Esitys...
ammattiliitot ei ossaa torijua vahinkoja ennakolta jälelle jää raunijoitten raivaus ja seki muitten huoleksi
Ei pidä tehdä ennenaikaisia johtopäätöksiä, prosessi on vielä kesken ja puolen vuoden sisällä pitää tulla esitys tältä komitealta, esitys siitä miten eläkeikää nostetaan kolme vuotta ????

Ei sellaista ole kukaan hakemassa... tutustuisit asioihin... edes joskus... edes vähän... mutta mitäpä sitä hölmöltä... tai antaa olla  ::)

emo-heikki

• Vieras
Vs: Esitys...
ammattiliitot ei ossaa torijua vahinkoja ennakolta jälelle jää raunijoitten raivaus ja seki muitten huoleksi

Ei sellaista ole kukaan hakemassa... tutustuisit asioihin... edes joskus... edes vähän... mutta mitäpä sitä hölmöltä... tai antaa olla  ::)

Mitä sinäki vanha kubbe höriset, katselin teeveestä Ihalaisen haastattelun, kyllä tässä on so***** eläkeiän nostosta, kyse on menettelytavoista.
Esitys tulee pöytän puolen vuoden päästä.

Aulis Anttila

• Vieras
Pelle...

Mitä sinäki vanha kubbe höriset, katselin teeveestä Ihalaisen haastattelun, kyllä tässä on so***** eläkeiän nostosta, kyse on menettelytavoista. Esitys tulee pöytän puolen vuoden päästä.

Palataan asiaan... kun se esitys on pöydässä... ja lukisit nyt edes sen toimeksiannon... mutta mitäpä sitä joutavia... lukemaan... tai antaa olla...

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Tuossa Aulis A. katselee haikeana kauas karkaava eläkeikää...

Sais edes porkkanaa!
Kui mää ain olen paras?

Aulis Anttila

• Vieras
Karkaaminen...

Tuossa Aulis A. katselee haikeana kauas karkaava eläkeikää...

Sais edes porkkanaa!

Mulla on määräaikainen työsopimus  :P   ;D  :P  ;D ...ja porkkanaaki on... omasta maasta otettua ite kasvatettua  :P  :P  ;D

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Karkaaminen...

Mulla on määräaikainen työsopimus  :P   ;D  :P  ;D

***Niinpäs. Pian tulee sorkkahessu ja kaappasee Auliksen pallit parempaan talteen.
Kui mää ain olen paras?

Aulis Anttila

• Vieras
Yrittely...

Mulla on määräaikainen työsopimus  :P   ;D  :P  ;D

***Niinpäs. Pian tulee sorkkahessu ja kaappasee Auliksen pallit parempaan talteen.

No sitäpä ei oo ees miehet... yrittäny... saati sitte joku kapustajalkapelle  :P  ;D  :P  ;D

sorkkahessu

• Vieras
Kavioveittellä kastroin onnistuu hyvin . Onks muita .

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kavioveittellä kastroin onnistuu hyvin . Onks muita .

Aulis A. hyräilee tyytyväisenä:

"Aasin on laitumella helppo olla, pallit on poissa, ei rasitu polla."

;D ;D ;D ;D :D :D :D :D
Kui mää ain olen paras?