Ei tämä viljely tällähetkellä niin huonoahommaa ole.Itse kannustan omiapoikia alkaan jos siltä tuntuu.
Rutinat jatkamis haluttomuudesta alkaa olla naurettavaa tasoa . Kuka hullu jatkaa tilaa jos tila ei tuota sijoitettua pääomaa takaisin . Ken omia rahoja laittaa peltoon ja kuvittelee saavansa takaisin on hullu .
Lainaus käyttäjältä: +200 - 14.03.09 - klo:10:09Ei tämä viljely tällähetkellä niin huonoahommaa ole.Itse kannustan omiapoikia alkaan jos siltä tuntuu.***Jonkun tarttis ne ensin käydä tekasemassa sulle...
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 14.03.09 - klo:10:29Lainaus käyttäjältä: +200 - 14.03.09 - klo:10:09Ei tämä viljely tällähetkellä niin huonoahommaa ole.Itse kannustan omiapoikia alkaan jos siltä tuntuu.***Jonkun tarttis ne ensin käydä tekasemassa sulle...Kaikki kolme on niin mun näköisiä ettei tartte epäillä että joku olis auttanu.Ja niillä kaikilla on mun hyvä luonto
Lainaus käyttäjältä: +200 - 14.03.09 - klo:11:28Lainaus käyttäjältä: Timppa - 14.03.09 - klo:10:29Lainaus käyttäjältä: +200 - 14.03.09 - klo:10:09Ei tämä viljely tällähetkellä niin huonoahommaa ole.Itse kannustan omiapoikia alkaan jos siltä tuntuu.***Jonkun tarttis ne ensin käydä tekasemassa sulle...Kaikki kolme on niin mun näköisiä ettei tartte epäillä että joku olis auttanu.Ja niillä kaikilla on mun hyvä luonto ***Jonnemiehellä on ollut taitava alihankkija.
Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 14.03.09 - klo:09:33Rutinat jatkamis haluttomuudesta alkaa olla naurettavaa tasoa . Kuka hullu jatkaa tilaa jos tila ei tuota sijoitettua pääomaa takaisin . Ken omia rahoja laittaa peltoon ja kuvittelee saavansa takaisin on hullu . Joko olet saanut pakkolunastuskorvaukset kevyenliikenteenväylästä?
Lainaus käyttäjältä: landehande - 14.03.09 - klo:12:14Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 14.03.09 - klo:09:33Rutinat jatkamis haluttomuudesta alkaa olla naurettavaa tasoa . Kuka hullu jatkaa tilaa jos tila ei tuota sijoitettua pääomaa takaisin . Ken omia rahoja laittaa peltoon ja kuvittelee saavansa takaisin on hullu . Joko olet saanut pakkolunastuskorvaukset kevyenliikenteenväylästä?En , enkä saakkaan mitään . Kunnalla on kaava-alueella oikeus ottaa korvauksetta tietty määrä tontista . Kunnallamme on oikeus myyrä Marttilaan vettä 0,30 €/m2 joka myy eteenpäin 0,70€/m2 .Pankkia vaihdoin hyväänaikaan .
Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 14.03.09 - klo:12:47Lainaus käyttäjältä: landehande - 14.03.09 - klo:12:14Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 14.03.09 - klo:09:33Rutinat jatkamis haluttomuudesta alkaa olla naurettavaa tasoa . Kuka hullu jatkaa tilaa jos tila ei tuota sijoitettua pääomaa takaisin . Ken omia rahoja laittaa peltoon ja kuvittelee saavansa takaisin on hullu . Joko olet saanut pakkolunastuskorvaukset kevyenliikenteenväylästä?En , enkä saakkaan mitään . Kunnalla on kaava-alueella oikeus ottaa korvauksetta tietty määrä tontista . Kunnallamme on oikeus myyrä Marttilaan vettä 0,30 €/m2 joka myy eteenpäin 0,70€/m2 .Pankkia vaihdoin hyväänaikaan . Kauppa se on joka kannattaa. Luvaton haltuunotto vielä paremmin. Älä nyt luovuta noin helpolla. Vedä kunta käräjille.
Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 14.03.09 - klo:09:33Rutinat jatkamis haluttomuudesta alkaa olla naurettavaa tasoa . Kuka hullu jatkaa tilaa jos tila ei tuota sijoitettua pääomaa takaisin . Ken omia rahoja laittaa peltoon ja kuvittelee saavansa takaisin on hullu . Jospa siinä onkin mitä suurimmassa määrin tiedosta ja taidosta kyse?
Viimeksi muokattu: 14.03.09 - klo:19:37 kirjoittanut emo-heikki