Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe TÄSSÄPÄ OIVA LISÄ SOSIALISTIEN KANSANEDUSTAJAKSI!!!  (Luettu 778 kertaa)

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
 :) :) :) :) :)

rAUHANNEUVOTTELIJA, MY ASS...KUINKAHAN MONTA hyväuskoista sosialistihölmöä saatiinkaan huijatuksi moisella rauhanneuvottelija-nimikkeellä!

"Kirjoittaja vaatii Suojelupoliisia tutkimaan al-Taeen taustat ja väittää, että ”SDP on aikaisemminkin toiminut hyvin pitkälti hyödyllisinä idiootteina ulkomaiden vaikutusvallalle”.

https://www.iltalehti.fi/eduskuntavaalit-2019/a/3fe97f87-62c0-43f6-9a1c-fec9b5331716
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Sepeteuksen aatetoverin muita, punaisella värjäytyneitä ajatuksia, joihin vain RAUHANVÄLITTÄJÄ pystyy:

 on vuonna 2011 kirjoittanut Arabikeväästä, että Saudi-Arabian silloinen kuningas Abdullah pitäisi polttaa ja Egyptin presidentti Hosni Mubarak hirttää. Päivityksessä käytetään saudeista alatyylistä ilmausta, joka viittaa lasten seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Tekstissä on mukana toinen kuvakaappaus, joka antaa ymmärtää al-Taeen kirjoittaneen, että Yhdysvallat olisi perustanut ja rahoittanut terroristijärjestö Al-Qaidan.

--------------

HIENOA SDP !!!

OLETTE TODELLA HYVÄNUSKOISIA HÖLMÖJÄ KOKO PASKASAKKI!!!


HUUTONAURUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Tämä kyseinen henkikö sopisi erinomaisesti persujen edustajaksi.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Tämä kyseinen henkikö sopisi erinomaisesti persujen edustajaksi.

Sepe on hyödyllinen idiootti....hyödyllinen homoille ja matuille !!!

HUUTONAURUA!!!
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!