Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Puna Pete tyytyväinen  (Luettu 2000 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Puna Pete tyytyväinen
nskan presidentti on 6.4.2018 myöntänyt varapuhemies, kansanedustaja Tuula Haataiselle (sd.) Ranskan kunnialegioonan ritarin (Chevalier dans L’ordre de la Légion d’honneur) kunniamerkin.

Ranskan Suomen suurlähettiläs järjesti tänään lähetystössä vastaanoton, jossa kunniamerkki luovutettiin Haataiselle.

Samassa tilaisuudessa kunnialegioonan ritarin kunniamerkin sai myös vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Pekka Haavisto.

Kunnialegioona on Ranskan tunnetuin ja arvostetuin kunniamerkkejä myöntävä ansioritarikunta.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7365
  • Never Trust a Hippy
Vs: Puna Pete tyytyväinen
Erehdyksiä sattuu. Myönsihän väkäleuka-Halonenkin presidenttinä ollessaan Bashar al-Assadille Suomen korkeimman kunniamerkin, Suomen Valkoisen Ruusun ritarikunnan suurristin ketjuineen.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: Puna Pete tyytyväinen
Syy näihin merkkeihin on mikä?

Yleensä kunniamerkit ja mitalit jaetaan hyväveliverkostojen kautta. Etenkin poliitikoilla on kamalasti noita merkkejä. Jos kyse on kunniasta, miksi heille sellaisia merkkejä jaetaan.

Ja mikä merkitys teoriassa on kunniamerkeillä. Saako niillä etuilla kaupan kassalla? Käytännön merkitys on jokaisen itse määritettävissä.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Puna Pete tyytyväinen
Syy näihin merkkeihin on mikä?

Yleensä kunniamerkit ja mitalit jaetaan hyväveliverkostojen kautta. Etenkin poliitikoilla on kamalasti noita merkkejä. Jos kyse on kunniasta, miksi heille sellaisia merkkejä jaetaan.

Ja mikä merkitys teoriassa on kunniamerkeillä. Saako niillä etuilla kaupan kassalla? Käytännön merkitys on jokaisen itse määritettävissä.

On se kiva olla ainakin yksi kunniamerkki, jos sattuu linnankutsu tulemaan.😁🤶🎅

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7365
  • Never Trust a Hippy
Vs: Puna Pete tyytyväinen
Syy näihin merkkeihin on mikä?

Yleensä kunniamerkit ja mitalit jaetaan hyväveliverkostojen kautta. Etenkin poliitikoilla on kamalasti noita merkkejä. Jos kyse on kunniasta, miksi heille sellaisia merkkejä jaetaan.

Ja mikä merkitys teoriassa on kunniamerkeillä. Saako niillä etuilla kaupan kassalla? Käytännön merkitys on jokaisen itse määritettävissä.

On se kiva olla ainakin yksi kunniamerkki, jos sattuu linnankutsu tulemaan.😁🤶🎅
Sepe voi varmaan ihan hyvin käyttää niitä "Neuvostoliiton Sankari" - kunniamerkkejään.😀😁😁🍀
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Puna Pete tyytyväinen
Syy näihin merkkeihin on mikä?

Yleensä kunniamerkit ja mitalit jaetaan hyväveliverkostojen kautta. Etenkin poliitikoilla on kamalasti noita merkkejä. Jos kyse on kunniasta, miksi heille sellaisia merkkejä jaetaan.

Ja mikä merkitys teoriassa on kunniamerkeillä. Saako niillä etuilla kaupan kassalla? Käytännön merkitys on jokaisen itse määritettävissä.

On se kiva olla ainakin yksi kunniamerkki, jos sattuu linnankutsu tulemaan.😁🤶🎅
Sepe voi varmaan ihan hyvin käyttää niitä "Neuvostoliiton Sankari" - kunniamerkkejään.😀😁😁🍀

Semmoista mulla ei ole. Mutta oli se kiva kun prikaatinkenraali kutsui kylään ja kutsussa luki avek, kunniamerkit.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7365
  • Never Trust a Hippy
Vs: Puna Pete tyytyväinen
Syy näihin merkkeihin on mikä?

Yleensä kunniamerkit ja mitalit jaetaan hyväveliverkostojen kautta. Etenkin poliitikoilla on kamalasti noita merkkejä. Jos kyse on kunniasta, miksi heille sellaisia merkkejä jaetaan.

Ja mikä merkitys teoriassa on kunniamerkeillä. Saako niillä etuilla kaupan kassalla? Käytännön merkitys on jokaisen itse määritettävissä.

On se kiva olla ainakin yksi kunniamerkki, jos sattuu linnankutsu tulemaan.😁🤶🎅
Sepe voi varmaan ihan hyvin käyttää niitä "Neuvostoliiton Sankari" - kunniamerkkejään.😀😁😁🍀

Semmoista mulla ei ole. Mutta oli se kiva kun prikaatinkenraali kutsui kylään ja kutsussa luki avek, kunniamerkit.
Tuo on yksi Sepen kuolemansynneistä. Dante esitti kuolemansynnit nimenomaisessa järjestyksessä, ja ylpeyden synti on näistä ensimmäinen. Ylpeys on siis pahinta ja tuomittavinta maailmassa. Ylpeyden alle lukeutuvat ainakin turhamaisuus, ylimielisyys, ylenkatseellisuus, omahyväisyys, itseriittoisuus ja leuhkuus.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Puna Pete tyytyväinen

Semmoista mulla ei ole. Mutta oli se kiva kun prikaatinkenraali kutsui kylään ja kutsussa luki avek, kunniamerkit.

No empähän tiedä. Kun kahtoo linnnajuhlia ja mitä hyväveliporukkaa siellä enimmäkseen pyörii, niin enempi alkaa oksettamaan kuin tuntee ylpeyttä olla suomalainen. Muutama sotaveteraani kutsuttu mukaan näön vuoksi.

Sepellä vielä matkaa näihin ihannevaltionsa sotilaiden kunniamerkkimääriin  :D

A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Puna Pete tyytyväinen
nskan presidentti on 6.4.2018 myöntänyt varapuhemies, kansanedustaja Tuula Haataiselle (sd.) Ranskan kunnialegioonan ritarin (Chevalier dans L’ordre de la Légion d’honneur) kunniamerkin.

Ranskan Suomen suurlähettiläs järjesti tänään lähetystössä vastaanoton, jossa kunniamerkki luovutettiin Haataiselle.

Samassa tilaisuudessa kunnialegioonan ritarin kunniamerkin sai myös vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Pekka Haavisto.

Kunnialegioona on Ranskan tunnetuin ja arvostetuin kunniamerkkejä myöntävä ansioritarikunta.
Jaaha . Entäs sitte . Vaikuttaako demujen kannatukseen .





Punainen yle tekee mielipide mittauksia alueelta jossa on demarien kannatus vahvaa , niitä alueita on onneksi vähän .
Jos yle tekisi Suomen Maan tai Uudensuomen lukioilta olisi tulos toisenlainen .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: Puna Pete tyytyväinen

Semmoista mulla ei ole. Mutta oli se kiva kun prikaatinkenraali kutsui kylään ja kutsussa luki avek, kunniamerkit.

No empähän tiedä. Kun kahtoo linnnajuhlia ja mitä hyväveliporukkaa siellä enimmäkseen pyörii, niin enempi alkaa oksettamaan kuin tuntee ylpeyttä olla suomalainen. Muutama sotaveteraani kutsuttu mukaan näön vuoksi.

Sepellä vielä matkaa näihin ihannevaltionsa sotilaiden kunniamerkkimääriin  :D



Nää ovat kovia jätkiä. Rasvakuppeja on niin paljon, että pitää housuihinkin jatkaa. Neuvostoliittolaisillakin oli tapana täyttää takki mitaleilla ja alpakkalusikoilla ja muilla hiihtokilpailupalkinnoilla, mutta eivät tajuneet jatkaa housuihin. Kai.

Breesnevilläkin on aika komee game over tetris rinnassa.

Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Puna Pete tyytyväinen

Semmoista mulla ei ole. Mutta oli se kiva kun prikaatinkenraali kutsui kylään ja kutsussa luki avek, kunniamerkit.

 
 

 



Nyt kyllä Seta-Sepeltä tirahtaa liikutuksen kyynel.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Kaikki

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1511
Vs: Puna Pete tyytyväinen

Semmoista mulla ei ole. Mutta oli se kiva kun prikaatinkenraali kutsui kylään ja kutsussa luki avek, kunniamerkit.

 
 

 



Nyt kyllä Seta-Sepeltä tirahtaa liikutuksen kyynel.
Oi jospa tuossa takissa olisi ejjan haukimies  ,Kaikki nostaisi suikkaa jos omistaisi  ;D