Ei ole aukkia näkyny, tämä vaan toimii ....Päinvastoin kuin kreikan apupaketit ?
Tää on vähän sama juttu, kuin MTK:n jäsenyys ja ammattiyhdistysliikkeen kassat. Hukkaan mänöö eurot
Vaan kukas se on se Tyrnniliiton J. Ahonen... ?
Nyt, jos koskaan, tämä ylös! Tässä liitossa ei veronmaksajien rahoilla törsäillä.
Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 05.03.12 - klo:20:01Vaan kukas se on se Tyrnniliiton J. Ahonen... ? Minä kaipaan niin syliäsi kuumaaminä tahton niin elää lemmenhuumaaTuntea sinut aivan lähellänisinun sydän vasten sydäntäni
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 07.03.12 - klo:19:49Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 05.03.12 - klo:20:01Vaan kukas se on se Tyrnniliiton J. Ahonen... ? Minä kaipaan niin syliäsi kuumaaminä tahton niin elää lemmenhuumaaTuntea sinut aivan lähellänisinun sydän vasten sydäntäni No ny on SDPeden hummeetivellit menny lopullisesti sekasin. Sitä se Pekka "Haa" Viston resitenttiehokkuus teetti...
Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 09.03.12 - klo:18:49Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 07.03.12 - klo:19:49Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 05.03.12 - klo:20:01Vaan kukas se on se Tyrnniliiton J. Ahonen... ? Minä kaipaan niin syliäsi kuumaaminä tahton niin elää lemmenhuumaaTuntea sinut aivan lähellänisinun sydän vasten sydäntäni No ny on SDPeden hummeetivellit menny lopullisesti sekasin. Sitä se Pekka "Haa" Viston resitenttiehokkuus teetti... Pahalta näyttää ?
Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 09.03.12 - klo:21:58Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 09.03.12 - klo:18:49Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 07.03.12 - klo:19:49Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 05.03.12 - klo:20:01Vaan kukas se on se Tyrnniliiton J. Ahonen... ? Minä kaipaan niin syliäsi kuumaaminä tahton niin elää lemmenhuumaaTuntea sinut aivan lähellänisinun sydän vasten sydäntäni No ny on SDPeden hummeetivellit menny lopullisesti sekasin. Sitä se Pekka "Haa" Viston resitenttiehokkuus teetti... Pahalta näyttää ? Sepe taitaa olla rakkauden-liiton toimien miehiä....
Lainaus käyttäjältä: Greenpwr - 09.03.12 - klo:22:02Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 09.03.12 - klo:21:58Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 09.03.12 - klo:18:49Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 07.03.12 - klo:19:49Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 05.03.12 - klo:20:01Vaan kukas se on se Tyrnniliiton J. Ahonen... ? Minä kaipaan niin syliäsi kuumaaminä tahton niin elää lemmenhuumaaTuntea sinut aivan lähellänisinun sydän vasten sydäntäni No ny on SDPeden hummeetivellit menny lopullisesti sekasin. Sitä se Pekka "Haa" Viston resitenttiehokkuus teetti... Pahalta näyttää ? Sepe taitaa olla rakkauden-liiton toimien miehiä....Kissit mouruaa kans?