Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Johdatusta  (Luettu 6239 kertaa)

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Johdatusta
Ihmeesti tää nyt siirtyi politiikkaan kun alun perin oli kysymys paskasen juomakupin puhdistuksesta korkeimman johdatuksessa.

carhu

  • Vieras
Vs: Johdatusta
Ihmeesti tää nyt siirtyi politiikkaan kun alun perin oli kysymys paskasen juomakupin puhdistuksesta korkeimman johdatuksessa.

Eikös seoo enempi sääntö ku poekkeus notta nuin siinnä käö. Vaan palijoha tuassa kerittii puhuva asijaaki.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Johdatusta
Telle sanoi juuri telkkarissa, että Maunokin tuli höperöksi, en sillä että nauttisin siitä tiedosta, mutta se voi käydä kenelle tahansa, joten aivan tarpeetonta ilkkumista.  8)

Manu ymmärsi hyin rajallisuutensa. Kekkonenkin ymmärsi, mutta Kepulaiset takertui johdattajaansa. Kekkonen ymmärsi jo silloin asian, kun poikkeuslaki väsättiin,,,,,, järkyttävää.
Manu sääti lait, ettei Suomen tarvitsisi koskaan kohdata tätä.

Itse en noita aikoja muista, mutta dokumenteistä käy ilmi, että lähes kaikki puolueet takertuivat. Joten se siitä.  ;D ;D ;D
Jep .

Kekkonen oli vahva persoona . Häntä tarvittiin aikoinaan jotta suhteen N.Liittoon pysyivät asiallisena .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Johdatusta
 Sepellä tuli jopa kaksikin pahaa mokaa tähän, yhteen ainoaan ketjuun. Sepe luulee, että Suomessa presidentti säätää lait. Lisäksi Sepe ei erota Perustuslaillisia SKYPistä.

 Tyhmä, tyhmempi, sosialisti.😄😄😄😄😄😄😎😎😎😎😎
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Johdatusta
Sepellä tuli jopa kaksikin pahaa mokaa tähän, yhteen ainoaan ketjuun. Sepe luulee, että Suomessa presidentti säätää lait. Lisäksi Sepe ei erota Perustuslaillisia SKYPistä.

 Tyhmä, tyhmempi, sosialisti.😄😄😄😄😄😄😎😎😎😎😎

Eräs viisas sanos, että tyhymänä on hyä olla. Pääasia, että sulka on paha olla.

Jippo Premium

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 240
Vs: Johdatusta
Tämä sattui aivan äsken ja olen siitä ihan innoissani niin voin kertoa sen. Kävelin normaaliin tapaan ruokintapöydällä ja huomasin yhdessä ketassa juomakupissa lantaa. Ajattelin ihan muita asioita kunnes muutaman metrin ohi mentyäni tuosta juomakupista aloin ajattelemaan sanaa kryptosporidium(mulle on tullut näitä ennenkin),ihmettelin, että mikä juttu tämä nyt on. Kuulostaa vähän tieteelliseltä, laitan Googleen alan lukea: Sairaus on hyvin tarttuva. Cryptosporidium leviää tartunnan saaneen isäntäeläimen ulosteen välityksellä joko suoraan tai välillisesti ulosteiden saastuttaessa juomavettä. Ymmärrän heti mistä on kysymys, yläkerran Isäntä halusi varmistaa, että muistan varmasti puhdistaa kupin. Menen kupille, puhdistan sen - hieho tulee juomaan tyytyväisenä. Mahtava juttu, Jumala on olemassa.

Ihmisen aivot on ihmeelliset, ne pystyvät tallentamaan valtavan määrän tietoa itseensä, muistiin, ja jotta ne eivät ylikuormittuisi, niin aivot tallettavat syvempiin kerroksiinsa ne tiedot, joita tarvimme harvoin, ja me pidämme sitä unohtamisena, kunnes jonakin hetkenä, kun sitä "unohtunutta" tietoa tarvitaankin, tuo tieto ponnahtaa käytettäväksi sieltä syvemmistä aivokerroksista. Olet joskus jossakin tilanteessa tallettanut, esim. koulutustilaisuudessa tai lukemalla, tuon vaikean ja harvinaisen sanan muistiisi, mutta se ja sen merkitys on unohtunut (mutta ei kuitenkaan hävinnyt aivoista) ja nyt kun näit sen sonnan siellä juomakupissa, niin sen ansiosta tuo sana palautui mieleen, mutta sen merkitys ei ollut sinulle avautunut, ennen kuin katsoit sen googlesta.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7561
  • Never Trust a Hippy
Vs: Johdatusta
Jotkut löytävät johdatuksen jopa Kellogg's Rice Krispies -muroista.
-"Nehän puhuu mulle!"

https://www.youtube.com/watch?v=Fp3bRgSySjs
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Lanttu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65
Vs: Johdatusta
Oi Paska, johda sinä meitä...💩✌

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Johdatusta
Jotkut löytävät johdatuksen jopa Kellogg's Rice Krispies -muroista.
-"Nehän puhuu mulle!"

https://www.youtube.com/watch?v=Fp3bRgSySjs

En sano, mistä Syyllinen johdatuksen löytää

Kaikki

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1517
Vs: Johdatusta
Kaikki kuuli luotettavalta taholta että Sepe sai johdatuksensa mossesta kun se ei enää lähtenyt avaimesta käyntiin  ;D ;D

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Johdatusta
Tämä sattui aivan äsken ja olen siitä ihan innoissani niin voin kertoa sen. Kävelin normaaliin tapaan ruokintapöydällä ja huomasin yhdessä ketassa juomakupissa lantaa. Ajattelin ihan muita asioita kunnes muutaman metrin ohi mentyäni tuosta juomakupista aloin ajattelemaan sanaa kryptosporidium(mulle on tullut näitä ennenkin),ihmettelin, että mikä juttu tämä nyt on. Kuulostaa vähän tieteelliseltä, laitan Googleen alan lukea: Sairaus on hyvin tarttuva. Cryptosporidium leviää tartunnan saaneen isäntäeläimen ulosteen välityksellä joko suoraan tai välillisesti ulosteiden saastuttaessa juomavettä. Ymmärrän heti mistä on kysymys, yläkerran Isäntä halusi varmistaa, että muistan varmasti puhdistaa kupin. Menen kupille, puhdistan sen - hieho tulee juomaan tyytyväisenä. Mahtava juttu, Jumala on olemassa.

Ihmisen aivot on ihmeelliset, ne pystyvät tallentamaan valtavan määrän tietoa itseensä, muistiin, ja jotta ne eivät ylikuormittuisi, niin aivot tallettavat syvempiin kerroksiinsa ne tiedot, joita tarvimme harvoin, ja me pidämme sitä unohtamisena, kunnes jonakin hetkenä, kun sitä "unohtunutta" tietoa tarvitaankin, tuo tieto ponnahtaa käytettäväksi sieltä syvemmistä aivokerroksista. Olet joskus jossakin tilanteessa tallettanut, esim. koulutustilaisuudessa tai lukemalla, tuon vaikean ja harvinaisen sanan muistiisi, mutta se ja sen merkitys on unohtunut (mutta ei kuitenkaan hävinnyt aivoista) ja nyt kun näit sen sonnan siellä juomakupissa, niin sen ansiosta tuo sana palautui mieleen, mutta sen merkitys ei ollut sinulle avautunut, ennen kuin katsoit sen googlesta.
Teoria tuokin. En kuitenkaan muista, että olisin koskaan rekisteröinyt muistiini tuota sanaa. Uskon, että sen täytyi nyt olla yläkerrasta😇.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Johdatusta
Jotkut löytävät johdatuksen jopa Kellogg's Rice Krispies -muroista.
-"Nehän puhuu mulle!"

https://www.youtube.com/watch?v=Fp3bRgSySjs

En sano, mistä Syyllinen johdatuksen löytää

Sinä löydät sen Marxin Pääomasta.😄😄😄😄🖕🏾🖕🏾🖕🏾🖕🏾🖕🏾
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Jippo Premium

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 240
Vs: Johdatusta
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005966867.html

Huh.

Onks pihattonavetoissa suurempi riski että lehmien  lantaa pääsee juomaveteen?

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Johdatusta
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005966867.html

Huh.

Onks pihattonavetoissa suurempi riski että lehmien  lantaa pääsee juomaveteen?
Juoma-altaat niissä yleensä on ja kyllähän sinne joskus voi osua.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.