Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Agronet uudistuu??  (Luettu 5796 kertaa)

Jippo Premium

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 240
Vs: Agronet uudistuu??
Äänestysmahdollisuus pitäisi saada.
Vois äänestellä eri asioista, kuten mikä on paras traktorimerkki, mitä puoluetta aiot äänestää jne.

? ? ?

Jippo Premium

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 240
Vs: Agronet uudistuu??
Nyt on pelko persiissä, kun sisältö pysyy ennallaan..eli Eemelin kymmenen aamuoksennusta eivät tule poistumaan.

Webmasteriksi pitäisi saada joku kovaotteinen ja säälimätön rautakansleri.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Agronet uudistuu??
Nyt on pelko persiissä, kun sisältö pysyy ennallaan..eli Eemelin kymmenen aamuoksennusta eivät tule poistumaan.

Webmasteriksi pitäisi saada joku kovaotteinen ja säälimätön rautakansleri.
Paikka julkiseen hakuun, niin ainoa hakija on Eemeli(salanimellä).

paalipoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
Vs: Agronet uudistuu??
Muistattekos sen Agronetin chatin, monikohan meistä siellä kulutti aikaa? Tais olla jotain vuosia 1999-2001. Sellaisia nimimerkkejä ainakin oli kuin; Tollo(mä), Arvi, Olkipaali, Olkityttö, Heino tais olla kanssa, ei nyt muistu muita. Siellä oli aika lennokkaat jutut, ei varmaan ollut asiaa koskaan

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Agronet uudistuu??
aikanaan oli jutuissa joku pointti, toisin on nyt kun vain ilmikuva toimesta.     some on muuttanut ilmaisua.

carhu

  • Vieras
Vs: Agronet uudistuu??
Muistattekos sen Agronetin chatin, monikohan meistä siellä kulutti aikaa? Tais olla jotain vuosia 1999-2001. Sellaisia nimimerkkejä ainakin oli kuin; Tollo(mä), Arvi, Olkipaali, Olkityttö, Heino tais olla kanssa, ei nyt muistu muita. Siellä oli aika lennokkaat jutut, ei varmaan ollut asiaa koskaan

Joku laitto aina chatin sekaasin. Olisko ollu tämä zepeteuspere. Tai Antitesantti.

Asialliset asijat hoijellaan muualla.  Täällä ollaan kun ellunkanat,  pyritään järjestämmään kaekille sitä mitä ite kuki tillaa.

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Agronet uudistuu??
Alkavatkohan hymiöt näkyä oikein? Välttyis monelta väärinkäsitykseltä. Vai oonko mä ainoa, jolla ne näyttävät hassuilta?
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Agronet uudistuu??
Alkavatkohan hymiöt näkyä oikein? Välttyis monelta väärinkäsitykseltä. Vai oonko mä ainoa, jolla ne näyttävät hassuilta?

Näkyykö tää sulla oikein. 🎅🎅🎅🎅

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Agronet uudistuu??
Alkavatkohan hymiöt näkyä oikein? Välttyis monelta väärinkäsitykseltä. Vai oonko mä ainoa, jolla ne näyttävät hassuilta?

Näkyykö tää sulla oikein. 🎅🎅🎅🎅
Joo, mulle sopiikin totnut hyvin! :)
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3676
Vs: Agronet uudistuu??
Nyt on pelko persiissä, kun sisältö pysyy ennallaan..eli Eemelin kymmenen aamuoksennusta eivät tule poistumaan.
Se on kumma ku Eetu ei koskaan saa bänniä.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Agronet uudistuu??
Nyt on pelko persiissä, kun sisältö pysyy ennallaan..eli Eemelin kymmenen aamuoksennusta eivät tule poistumaan.
Se on kumma ku Eetu ei koskaan saa bänniä.

Jos tarkoitat Eemeliä, niin Eemeli kirjoittaa asiaa.

carhu

  • Vieras
Vs: Agronet uudistuu??
Nyt on pelko persiissä, kun sisältö pysyy ennallaan..eli Eemelin kymmenen aamuoksennusta eivät tule poistumaan.
Se on kumma ku Eetu ei koskaan saa bänniä.

Jos tarkoitat Eemeliä, niin Eemeli kirjoittaa asiaa.

Eemmistä en oo satavarmma. Sepe se kuitenggi enimmäkseen asijaa. Joskus kyllä karkkaa ajatus tuanne mielikuvitus maalimaan. Mutta haittaax se. No ee.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Agronet uudistuu??
no eemeli kirjuuttaa vain yhtä asiaa..      ja sian asia on kyllä kyseenalainen.

Kaikki

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1519
Vs: Agronet uudistuu??
Tuossahan se yläpalkissa lukee. Meneeköhän koko hyvä homma persiilleen?
Kaikki ei usko että mitään uudistusta ja kehitystä tulee agronettiin tämän sukupolven aikana ,eijjoo tähänkään asti tullut uudistuksia. Yksi hyvä uudistus olisi MTK tai kepun jäsenkirjalla kirjautuminen . Viiden viestin päiväkatto ,viestin kirjoittaminen voisi maksaa euron ja rahat kriisirahastoon, Köyhät ja viherkommarit ei pystyisi enää täällä valittamaan kurjuuttaan.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Agronet uudistuu??
Muistattekos sen Agronetin chatin, monikohan meistä siellä kulutti aikaa? Tais olla jotain vuosia 1999-2001. Sellaisia nimimerkkejä ainakin oli kuin; Tollo(mä), Arvi, Olkipaali, Olkityttö, Heino tais olla kanssa, ei nyt muistu muita. Siellä oli aika lennokkaat jutut, ei varmaan ollut asiaa koskaan

Joku laitto aina chatin sekaasin. Olisko ollu tämä zepeteuspere. Tai Antitesantti.