Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ikävä tapaus mutta  (Luettu 4095 kertaa)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Ikävä tapaus mutta
  Aikoinaan vastustettiin traktoreissa mm.tasauspyörästön lukkoa kun saksalaisissa oli, just sentakia kun jäykkä lukitus kuulemma oli vaarallinen ohjattavuuden kannalta.
 Sitten Vallu kehitti sellaisen räikkälukon joka antoi perisi tarpeen tullen, ja vielä tarvittaessakin
Juu, se vallun jousi kun antoi periksi silloin kun olisi todellakin pitänyt molempien pyörien pitää.Noo rikkihän tuossa vallussa olisikin perä mennyt jos pyörät olis pitäneet.Vai oliko sorkanhoitajalla parempaa tietoa.Tuskin on koskaan moisella räpättimellä edes ajanut.
Valmeteista 361, 565 , 700 , 702 , 702 s , 705 , 805 , uusimpia Valtroja lomitus aikoina .

Valmetissa piti piukassa paikassa painaa jalalla tasauspyörästönpoljin ihan pohjaan saakka jolloin se piti .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Ikävä tapaus mutta
  Aikoinaan vastustettiin traktoreissa mm.tasauspyörästön lukkoa kun saksalaisissa oli, just sentakia kun jäykkä lukitus kuulemma oli vaarallinen ohjattavuuden kannalta.
 Sitten Vallu kehitti sellaisen räikkälukon joka antoi perisi tarpeen tullen, ja vielä tarvittaessakin

Koskas vallu on ite ruvennu etuakseleita tekemään?

Ei vallu tehnyt nelivetoja vielä silloin 60- luvun alussa en oikeastaan muista siltä ajalta kun Mannin ja Manuelin.
..ja fiatit . Valluja sai nelivetoisina jos halus 60 luvun lopulla . Nuffieldin neliveto oli oli meillä 60 luvun vaihteessa kuulemma , niitä ei ollu montaa Suomessa eikä mikään hyvä vehje kuulemma .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Ikävä tapaus mutta
  Aikoinaan vastustettiin traktoreissa mm.tasauspyörästön lukkoa kun saksalaisissa oli, just sentakia kun jäykkä lukitus kuulemma oli vaarallinen ohjattavuuden kannalta.
 Sitten Vallu kehitti sellaisen räikkälukon joka antoi perisi tarpeen tullen, ja vielä tarvittaessakin
Juu, se vallun jousi kun antoi periksi silloin kun olisi todellakin pitänyt molempien pyörien pitää.Noo rikkihän tuossa vallussa olisikin perä mennyt jos pyörät olis pitäneet.Vai oliko sorkanhoitajalla parempaa tietoa.Tuskin on koskaan moisella räpättimellä edes ajanut.
Valmeteista 361, 565 , 700 , 702 , 702 s , 705 , 805 , uusimpia Valtroja lomitus aikoina .

Valmetissa piti piukassa paikassa painaa jalalla tasauspyörästönpoljin ihan pohjaan saakka jolloin se piti .
Jaa kyllä todellakin pitää painaa mut jousi antaa periksi ettei perse repee.

Kaikki

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1517
Vs: Ikävä tapaus mutta
  Aikoinaan vastustettiin traktoreissa mm.tasauspyörästön lukkoa kun saksalaisissa oli, just sentakia kun jäykkä lukitus kuulemma oli vaarallinen ohjattavuuden kannalta.
 Sitten Vallu kehitti sellaisen räikkälukon joka antoi perisi tarpeen tullen, ja vielä tarvittaessakin
Juu, se vallun jousi kun antoi periksi silloin kun olisi todellakin pitänyt molempien pyörien pitää.Noo rikkihän tuossa vallussa olisikin perä mennyt jos pyörät olis pitäneet.Vai oliko sorkanhoitajalla parempaa tietoa.Tuskin on koskaan moisella räpättimellä edes ajanut.
Valmeteista 361, 565 , 700 , 702 , 702 s , 705 , 805 , uusimpia Valtroja lomitus aikoina .

Valmetissa piti piukassa paikassa painaa jalalla tasauspyörästönpoljin ihan pohjaan saakka jolloin se piti .
Kaikki ei ole löytänyt 705 ja 805 vallmetista tasauspyörästön poljinta.

carhu

  • Vieras
Vs: Ikävä tapaus mutta
  Aikoinaan vastustettiin traktoreissa mm.tasauspyörästön lukkoa kun saksalaisissa oli, just sentakia kun jäykkä lukitus kuulemma oli vaarallinen ohjattavuuden kannalta.
 Sitten Vallu kehitti sellaisen räikkälukon joka antoi perisi tarpeen tullen, ja vielä tarvittaessakin
Juu, se vallun jousi kun antoi periksi silloin kun olisi todellakin pitänyt molempien pyörien pitää.Noo rikkihän tuossa vallussa olisikin perä mennyt jos pyörät olis pitäneet.Vai oliko sorkanhoitajalla parempaa tietoa.Tuskin on koskaan moisella räpättimellä edes ajanut.
Valmeteista 361, 565 , 700 , 702 , 702 s , 705 , 805 , uusimpia Valtroja lomitus aikoina .

Valmetissa piti piukassa paikassa painaa jalalla tasauspyörästönpoljin ihan pohjaan saakka jolloin se piti .
Kaikki ei ole löytänyt 705 ja 805 vallmetista tasauspyörästön poljinta.

Moni muukin on sanonnu tuata sammaa.Ee löyvy polinta.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Ikävä tapaus mutta
  Aikoinaan vastustettiin traktoreissa mm.tasauspyörästön lukkoa kun saksalaisissa oli, just sentakia kun jäykkä lukitus kuulemma oli vaarallinen ohjattavuuden kannalta.
 Sitten Vallu kehitti sellaisen räikkälukon joka antoi perisi tarpeen tullen, ja vielä tarvittaessakin
Juu, se vallun jousi kun antoi periksi silloin kun olisi todellakin pitänyt molempien pyörien pitää.Noo rikkihän tuossa vallussa olisikin perä mennyt jos pyörät olis pitäneet.Vai oliko sorkanhoitajalla parempaa tietoa.Tuskin on koskaan moisella räpättimellä edes ajanut.
Valmeteista 361, 565 , 700 , 702 , 702 s , 705 , 805 , uusimpia Valtroja lomitus aikoina .

Valmetissa piti piukassa paikassa painaa jalalla tasauspyörästönpoljin ihan pohjaan saakka jolloin se piti .
Kaikki ei ole löytänyt 705 ja 805 vallmetista tasauspyörästön poljinta.

Moni muukin on sanonnu tuata sammaa.Ee löyvy polinta.
Mikäs se sitten on ?

Sille ei mahda mitään jos ette osaa mikä on hyvin toden näköistä .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Ikävä tapaus mutta
  Aikoinaan vastustettiin traktoreissa mm.tasauspyörästön lukkoa kun saksalaisissa oli, just sentakia kun jäykkä lukitus kuulemma oli vaarallinen ohjattavuuden kannalta.
 Sitten Vallu kehitti sellaisen räikkälukon joka antoi perisi tarpeen tullen, ja vielä tarvittaessakin
Juu, se vallun jousi kun antoi periksi silloin kun olisi todellakin pitänyt molempien pyörien pitää.Noo rikkihän tuossa vallussa olisikin perä mennyt jos pyörät olis pitäneet.Vai oliko sorkanhoitajalla parempaa tietoa.Tuskin on koskaan moisella räpättimellä edes ajanut.
Valmeteista 361, 565 , 700 , 702 , 702 s , 705 , 805 , uusimpia Valtroja lomitus aikoina .

Valmetissa piti piukassa paikassa painaa jalalla tasauspyörästönpoljin ihan pohjaan saakka jolloin se piti .
Kaikki ei ole löytänyt 705 ja 805 vallmetista tasauspyörästön poljinta.
Jälleen älytesti, jota Sorkkis ei osaa ratkaista. Ei ole poljinta, ei....





Moni muukin on sanonnu tuata sammaa.Ee löyvy polinta.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Ikävä tapaus mutta
https://www.ikh.fi/fi/search/poljin.

Jos ette löydä poljinta ette voi käyttää jarruja , ette kaasua , ette kytkintä .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Ikävä tapaus mutta
https://www.kiertokanki.com/verkkokauppa/index.php?main_page=index&cPath=213_1851_1854_2091&language=fi.

Kompana tietysti tarkoititte sähköisesti toimivaa tasauspyörästönlukkoa .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Ikävä tapaus mutta
Juu, se vallun jousi kun antoi periksi silloin kun olisi todellakin pitänyt molempien pyörien pitää.Noo rikkihän tuossa vallussa olisikin perä mennyt jos pyörät olis pitäneet.Vai oliko sorkanhoitajalla parempaa tietoa.Tuskin on koskaan moisella räpättimellä edes ajanut.
[/quote]Valmeteista 361, 565 , 700 , 702 , 702 s , 705 , 805 , uusimpia Valtroja lomitus aikoina .

Valmetissa piti piukassa paikassa painaa jalalla tasauspyörästönpoljin ihan pohjaan saakka jolloin se piti .
[/quote]
Jaa kyllä todellakin pitää painaa mut jousi antaa periksi ettei perse repee.
[/quote]

 Yhteen aikaan jo tehtaalla laitettiin sellainen kanki sen petaalin avusi jolla olis pitänyt käsivoiminkin hillitä sitä lukon narahtelua..                                             

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Ikävä tapaus mutta
https://www.kiertokanki.com/verkkokauppa/index.php?main_page=index&cPath=213_1851_1854_2091&language=fi.

Kompana tietysti tarkoititte sähköisesti toimivaa tasauspyörästönlukkoa .
Ei Sorkkis ole läpeensä tyhmä, mutta miten selität sen, ettei vanhassa Majorissani ole poljinta? Siihen aikaan ei valmistettu sähköisiä lukkoja.






sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Ikävä tapaus mutta
Juu, se vallun jousi kun antoi periksi silloin kun olisi todellakin pitänyt molempien pyörien pitää.Noo rikkihän tuossa vallussa olisikin perä mennyt jos pyörät olis pitäneet.Vai oliko sorkanhoitajalla parempaa tietoa.Tuskin on koskaan moisella räpättimellä edes ajanut.
Valmeteista 361, 565 , 700 , 702 , 702 s , 705 , 805 , uusimpia Valtroja lomitus aikoina .

Valmetissa piti piukassa paikassa painaa jalalla tasauspyörästönpoljin ihan pohjaan saakka jolloin se piti .
[/quote]
Jaa kyllä todellakin pitää painaa mut jousi antaa periksi ettei perse repee.
[/quote]

 Yhteen aikaan jo tehtaalla laitettiin sellainen kanki sen petaalin avusi jolla olis pitänyt käsivoiminkin hillitä sitä lukon narahtelua..                                             
[/quote]Zetor 25 oli sellainen lukko jota sai painaa käsin eikä narahdellut . Ei se jousikuormitteinen lukko mikään hyvä kapistus ollut mutta sillä pärjäsi . Kynnössä se piti mutta painaa sitä piti jalalla .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Ikävä tapaus mutta
https://www.kiertokanki.com/verkkokauppa/index.php?main_page=index&cPath=213_1851_1854_2091&language=fi.

Kompana tietysti tarkoititte sähköisesti toimivaa tasauspyörästönlukkoa .
Ei Sorkkis ole läpeensä tyhmä, mutta miten selität sen, ettei vanhassa Majorissani ole poljinta? Siihen aikaan ei valmistettu sähköisiä lukkoja.
Pover majoreissa ja aiemmissa Fordsonneissa ei ollut lukkoa . Supermajoreissa niitä oli jalalla painettavia eli polkimella toimivia . Meillä oli neliveto majori jota minäkin ajoin sen jälkeen tuli etukuormaaja majori jolla kylvettiin lannoitteet aikaa ennen yhdistelmä koneita .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Aatami Särkisalami

  • Vieras
Vs: Ikävä tapaus mutta
..se saatta ollla yliammuttua hommaa  mutta fergutsoonilla oli aikoinaan neliveto hytittä  hyvä oli turvakaari jos     vaikka ajoi lautoja ja joutui avittmmman   vaikkapa  vasta mäessä...  hinattiin ja avustettiin  yli ekan mäen..  mutta siinä välillä seuraavalle mäelle kannattaa vaijjerit irroittaa..ja jättää tiilikivi romaanit kirjastoon..ehkä..jos ei halua vallan  tiilisiltoja tehä .. vaikkapa kiiminki jokkheeen..

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26117
  • vastustan
Vs: Ikävä tapaus mutta
Juu, se vallun jousi kun antoi periksi silloin kun olisi todellakin pitänyt molempien pyörien pitää.Noo rikkihän tuossa vallussa olisikin perä mennyt jos pyörät olis pitäneet.Vai oliko sorkanhoitajalla parempaa tietoa.Tuskin on koskaan moisella räpättimellä edes ajanut.
Valmeteista 361, 565 , 700 , 702 , 702 s , 705 , 805 , uusimpia Valtroja lomitus aikoina .

Valmetissa piti piukassa paikassa painaa jalalla tasauspyörästönpoljin ihan pohjaan saakka jolloin se piti .
[/quote]
Jaa kyllä todellakin pitää painaa mut jousi antaa periksi ettei perse repee.
[/quote]

 Yhteen aikaan jo tehtaalla laitettiin sellainen kanki sen petaalin avusi jolla olis pitänyt käsivoiminkin hillitä sitä lukon narahtelua..                                             
[/quote]nythän meidän täytyy muistaa että sillon   kun valmetissa tarttoo painaa lukko päälle ollaan jo semmosissa maaisemissä johon ei verkun ja tekstan miehet tullu edes unissaan, ja se vipu mikä oli lukon jalkapolkimen apuna toimi kyllä ihan hyvin, muistaakseni piti vaan nostaa vivusta, pikkusen nosti kytkintä jotta vipu nous lopulliseen asentoon ja menoks.... puut ois ennenmuinoin jääny ajamatta jos ei ois ollu valmetteja ja nuffeja :) ;) :D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...