Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe KYLMIS, HOI 2 ! VOORTIMIES HOI 2 !!!  (Luettu 3256 kertaa)

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: KYLMIS, HOI 2 ! VOORTIMIES HOI 2 !!!
Ohhoh.. Kaikille alkaa olla selvää tämä sivuston vihervasurien rintama. Kylmis oli mulle suuri yllätys , on ollut jotenkin sivulstolla hiljaa osastolla,ym.muut.  Sammakkosupermies opel.jr ja skn onkin selvemmin olleetkin äänessä aatteensa puolesta ,hiljentyneet kummasti hekin. Puuha pete tekee arvokasta työtä isänmaan puolesta, kiitos  :D

Perusongelma on siinä, että Kylmis ja muut kaltaisensa suvakit eivät ymmärä islaminuskon perimmäistä luonnetta. He niputtavat kaikki uskonnot samaan nippuun. Islam on kuitenkin ratkaisevasti erilainen kuin muut uskonnot. Se on hyvin ehdoton ja väkivaltainen uskonto, jos sitä noudatetaan Koraanin oppien mukaan. Ns. maltilliset muslimit on itse asiassa huonoja muslimeja, samalla tavalla kuin nimikristityt ovat huonoja kristittyjä, koska eivät noudata oman uskontonsa pyhän kirjan oppeja.

Tästä voi aloittaa todelliseen islamiin tutustumisen:

https://www.adlibris.com/fi/kirja/islam---yhdestoista-vitsaus-9789527197110?gclid=CjwKCAiA3vfgBRB9EiwAkfpd3P1i1GM-9zubpblB-lwFMwYXoCaVBRSMUONwxPv2M-9vFG07j6H0tRoCCQgQAvD_BwE

Tässä esimerkki siitä, jos pettää islamin:

https://www.verkkouutiset.fi/muslimit-hairitsevat-suomessa-kristityiksi-kaantyneita/

Ja tässä esimerkki mihin fanaattinen islaminusko voi myös johtaa:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nainen-sai-hirttotuomion-koska-joi-samasta-amparista-kuin-muut-8-vuoden-jalkeen-se-kumottiin-itken-ja-kiitan-jumalaa/7143312#gs.m55Hs8o

Valitettavasti nimimerkki Kylmis on mielipiteineen tyypillinen esimerkki henkisesti laiskoista ihmisistä, joidenka ajattelukyky on surkastunut, koska ei viitsitä ottaa itse asioista selvää, vaan tyydytään siihen mitä valtamedia meille syöttää, tuo itseään vastuulliseksi mediaksi kutsuva, joka on todellisuudesa muuttunut pelkäksi propagandamediaksi.

Ei nyt dissata kylmistä liikaa, hän sentään pystyy omien kantojensa argumentointiin, toisin kuin esim. Averell- Opelmies, jonka järki ei siihen-kään riitä.

 Tiukassa maaseutuyhteisössä asuminen aiheuttaa sen, ettei tiedetä, mitä kaupungeissa tapahtuu. Nämä matuongelmat keskittyvät sinne, missä matuja on.

 Sitten on myös näitä, jotka haluavat huonon itsetuntonsa vuoksi luoda itselleen itsestään mielikuvaa vähän muita ” parempina” ihmisinä. On muotia olla ns. suvaitsevainen.

 On kyllä huomattu, että suvaitsevaiset ne vasta huonosti vastakkaisia mielipiteitä suvaitsevatkin. Väittelyssä kun vasta-argumentit loppuvat, heiluu paremman puutteessa helposti natsikortti.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: KYLMIS, HOI 2 ! VOORTIMIES HOI 2 !!!

Tässä on kysymys nyt vähän eri asiasta. Toiset ovat syyllistyneet rikoksiin ja toiset saarnaavat ns. uskonsanomaa.
[/quote]


Armeijassakin jos yksi töppää niin koko porukka saa kantaa seuraukset..
  Suomi24 keskustelupalstalla olisi sinulle videokin tanskalaistytön halal-tappamisesta jo sensuuri ei ole ehtinyt poistaa.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12200
  • Virolaista kiitos!
Vs: KYLMIS, HOI 2 ! VOORTIMIES HOI 2 !!!
Tämän topicin keskustelu taitaa olla tässä.

Ihmeen kova halu teillä on vedota henkisiin (ja ehkä fyysisiin) ominaisuuksiini. Samoin kuin lokeroida minua jonnekin poliittiseen kategoriaan johon en katso kuuluvani. Voin kertoa, että funtsin asioita ihan itsekseni omien kiinnostuksen kohteideni pohjalta. Tämä islam, arabit yms. ei todellakaan ole kiinnostukseni kärkipäässä, mutta olen nyt vähän koittanut olla keskustelussa mukana, koska jaksatte päivästä toiseen näistä asioista jankuttaa. En ole ollenkaan vakuuttunut siitä, että teidän esittämänne vaihtoehdot tai yleinen paheksunta auttaisi tässä asiassa mitenkään. Minulla on jotenkin sellainen fiilis, että te taidatte olla juuri sopivaa kamaa näiden erilaisten ääriliikkeiden uhreiksi. Ilmeisesti työttömyyttä, sosiaalista syrjäytymistä tms. löytyy taustalta, mikä sitten aiheuttaa suunnattoman kiinnostuksen johonkin tällaiseen maahanmuuttokysymykseen ja kaikkiin sen lieveilmiöihin.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: KYLMIS, HOI 2 ! VOORTIMIES HOI 2 !!!
  Ilmeisesti työttömyyttä, sosiaalista syrjäytymistä tms. löytyy taustalta, mikä sitten aiheuttaa suunnattoman kiinnostuksen johonkin tällaiseen maahanmuuttokysymykseen ja kaikkiin sen lieveilmiöihin.

Jahas, aika pahasti olet aivopesun uhri.

 Asiasta voisin kertoa paljonkin, mutta kaikkein jyrkimmät kannanotot maahanmuuttoon olen kuullut 1) Nokialla työskennelleeltä diplomi-insinööriltä , oli mies 2) yksityisen vastaanoton omaavalta hammaslääkäriltä, joka on nainen.

 Mut saathan sinä omassa maailmassasi ja kuvitelmissasi elää.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: KYLMIS, HOI 2 ! VOORTIMIES HOI 2 !!!
  Ilmeisesti työttömyyttä, sosiaalista syrjäytymistä tms. löytyy taustalta, mikä sitten aiheuttaa suunnattoman kiinnostuksen johonkin tällaiseen maahanmuuttokysymykseen ja kaikkiin sen lieveilmiöihin.

Jahas, aika pahasti olet aivopesun uhri.

 Asiasta voisin kertoa paljonkin, mutta kaikkein jyrkimmät kannanotot maahanmuuttoon olen kuullut 1) Nokialla työskennelleeltä diplomi-insinööriltä , oli mies 2) yksityisen vastaanoton omaavalta hammaslääkäriltä, joka on nainen.

 Mut saathan sinä omassa maailmassasi ja kuvitelmissasi elää.

Ahkerasti olet agronetissa tänään päivystäny,  51 viestiä, ennen kuutta jo ekat.

Taitaa olla tylsää kotona?

Hanki elämä... 🤣🤣🤣🤣🎅🏿

Sori, 52 viestiä.... 🎅🏿🎅🏿🎅🏿🤣
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: KYLMIS, HOI 2 ! VOORTIMIES HOI 2 !!!
  Ilmeisesti työttömyyttä, sosiaalista syrjäytymistä tms. löytyy taustalta, mikä sitten aiheuttaa suunnattoman kiinnostuksen johonkin tällaiseen maahanmuuttokysymykseen ja kaikkiin sen lieveilmiöihin.

Jahas, aika pahasti olet aivopesun uhri.

 Asiasta voisin kertoa paljonkin, mutta kaikkein jyrkimmät kannanotot maahanmuuttoon olen kuullut 1) Nokialla työskennelleeltä diplomi-insinööriltä , oli mies 2) yksityisen vastaanoton omaavalta hammaslääkäriltä, joka on nainen.

 Mut saathan sinä omassa maailmassasi ja kuvitelmissasi elää.

Ahkerasti olet agronetissa tänään päivystäny,  51 viestiä, ennen kuutta jo ekat.

Taitaa olla tylsää kotona?

Hanki elämä... 🤣🤣🤣🤣🎅🏿

Sori, 52 viestiä.... 🎅🏿🎅🏿🎅🏿🤣

53.

Saas nähdä, jos vaikka juhannusyön olis täällä.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Kaikki

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1511