Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eemeli ja Sanni G-L  (Luettu 2468 kertaa)

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Eemeli ja Sanni G-L
 Eemeli hoi, facessa valitat miten kokkareministerillä on vielä korvantaustat märät

Kerro muillekin mistä on kyse.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Eemeli ja Sanni G-L
Noitahan pyörii. Toimitusjohtaja sibilästäkin, miten yhteiskunnan rahoja omiin liiveihin.

navettapiika

• Vieras
´Tämähän on melkein kuin VeetiEemelin tietotoimiston kannanotosta. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/17c1e5df-8d1e-4b4e-a89c-e2ace2067905

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ole nyt VeetiEemeli kerrankin mies ja vastaa huutoosi.

Kerro lisää märkäkorvaisesta kokoomusministeristä.

Vai etkö uskalla? Mitä pelkäät?
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
´Tämähän on melkein kuin VeetiEemelin tietotoimiston kannanotosta. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/17c1e5df-8d1e-4b4e-a89c-e2ace2067905

Oletko jo unohtanut.
Koko EU-aika, tisunkoittaja tundran takana ulvonut kriisiä ja mulle heti ja kaikki. Ja kepuloisessa suojelussa olevana, niin on monen monituista kertaa tehtykin.
Kaikki tämä, Unionin parhaimmalla tuottajahinnalla, ylivoimaisesti parhaimmilla etuisuuksilla.
Mulle nyt heti ja kaikki.

navettapiika

• Vieras

Oletko jo unohtanut.
Koko EU-aika, tisunkoittaja tundran takana ulvonut kriisiä ja mulle heti ja kaikki. Ja kepuloisessa suojelussa olevana, niin on monen monituista kertaa tehtykin.
Kaikki tämä, Unionin parhaimmalla tuottajahinnalla, ylivoimaisesti parhaimmilla etuisuuksilla.
Niinhän sinä olet tehnyt, ja tuntomerkitkin sopivat.

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Sinuunko, tuntomerkit.

Parempaan vastaukseenko et pysty.

navettapiika

• Vieras
Sinuunko, tuntomerkit.

Parempaan vastaukseenko et pysty.
Trollia kielletään ruokkimasta. Näin heterona, en voi kehuskella tisunkoitolla, mutta sinulla ehkä toiset aatteet. Ja tuota kriisiä olet huutanut ihan riittävän pitkään, mutta kukaan ei tunnu vakavasti ottavan.

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Googlaapa maidotuotanto ja kriisi. Voisi parantaa muistiasi.

Voihan taas yletön maidonjuonti tukkia aivot

navettapiika

• Vieras
Googlaapa maidotuotanto ja kriisi. Voisi parantaa muistiasi.

Voihan taas yletön maidonjuonti tukkia aivot
Kokeilitko itse tuota hakua? Ei siellä tuottajat huuda kriisiä, vaan mavi ensimmäisenä.
Vaan niihän se on kuin se entinen sijaiskärsijä totesi, että se huutaa, jolla on hätä..kun rautatietä pitkin käveli.

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jos maidonhinta järjettömässä ylituotannossa pikkasen notkahtaa, pitää saavutettu etu korvata.
Mutta jos muilla sektoreilla tulee kymmenien prosenttien hinnanalennukset, aiheuttaa sevain voivottelua.

carhu

• Vieras

Oletko jo unohtanut.

Kukas se ihan oikeasti onkaan se joka ulvoo,täälläkin ja ihan joka päivä. Sei oo tuntratuottaja,vaan seon tua kokomustakepuloinen.

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Väitätkö ettei tisunkoittaja tundran takaa koskaan milloinkaan ulvonut kriisiä ja vaatinut menetettyä etua korvattavaksi.
Vaikka sektorilla Unionin paras hinta, ylivoimaisesti parhaimmat etuudet.

Viimeksi muokattu: 03.12.18 - klo:07:49 kirjoittanut Eemeli

navettapiika

• Vieras
Väitätkö ettei tisunkoittaja tundran takaa koskaan milloinkaan ulvonut kriisiä ja vaatinut menetettyä etua korvattavaksi.
Kyllä sinä olet edelleen se pahin ulvoja. Sen todistaa nämä aloitukset, joka helvetin aamu.

carhu

• Vieras

No ei net uluvo, sutet net täällä uluvoo.Tuntratuottajillakin on hyvät edustajat etelässä jotka ymmärtää mitä on tuottaa tuntralla. Tuo "parashinta" otappa selevää mistä se johtuu,kenen ansiota.