Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Duunia tarjolla  (Luettu 3852 kertaa)

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7554
  • Never Trust a Hippy
Vs: Duunia tarjolla
Minua alkaa kyllä vihreitten kohtalo huolettaa, kun kukaan ei halua niiden johtopaikkaa.. eikö nyt VeetiEEmeli voisi edes säälistä heitä auttaa? Vuosien kokemus ja yhtä hyvät aikaan saannoksetkin kuin vihreillä..voisivat oikeasti löytää toisensa.

Minua huolettaa Sepen kohtalo.
Korjasivvähä😁🎅

Antitesantin opetuslapsi. 😁😁😁😁😁
Sinulla opetuslapsia ei olekaan. Miksi olisi?😀😁😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Duunia tarjolla
Minua alkaa kyllä vihreitten kohtalo huolettaa, kun kukaan ei halua niiden johtopaikkaa.. eikö nyt VeetiEEmeli voisi edes säälistä heitä auttaa? Vuosien kokemus ja yhtä hyvät aikaan saannoksetkin kuin vihreillä..voisivat oikeasti löytää toisensa.

Minua huolettaa Sepen kohtalo.
Korjasivvähä😁🎅

Antitesantin opetuslapsi. 😁😁😁😁😁
Sinulla opetuslapsia ei olekaan. Miksi olisi?😀😁😁

Minä jo säikähin että vaittäisit minun olevan olevan veetieemelin opetuslapsi.😁😁😁😁

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Duunia tarjolla


tiukan linja kommari ei kyä natseja hyväksy ja hyv nii :) 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7554
  • Never Trust a Hippy
Vs: Duunia tarjolla
Minua alkaa kyllä vihreitten kohtalo huolettaa, kun kukaan ei halua niiden johtopaikkaa.. eikö nyt VeetiEEmeli voisi edes säälistä heitä auttaa? Vuosien kokemus ja yhtä hyvät aikaan saannoksetkin kuin vihreillä..voisivat oikeasti löytää toisensa.

Minua huolettaa Sepen kohtalo.
Korjasivvähä😁🎅

Antitesantin opetuslapsi. 😁😁😁😁😁
Sinulla opetuslapsia ei olekaan. Miksi olisi?😀😁😁

Minä jo säikähin että vaittäisit minun olevan olevan veetieemelin opetuslapsi.😁😁😁😁
Enhän toki, sillä sinähän olet Marxin ja Putinin opetuslapsi.😀😁😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Duunia tarjolla
Minua alkaa kyllä vihreitten kohtalo huolettaa, kun kukaan ei halua niiden johtopaikkaa.. eikö nyt VeetiEEmeli voisi edes säälistä heitä auttaa? Vuosien kokemus ja yhtä hyvät aikaan saannoksetkin kuin vihreillä..voisivat oikeasti löytää toisensa.

Minua huolettaa Sepen kohtalo.
Korjasivvähä😁🎅

Antitesantin opetuslapsi. 😁😁😁😁😁
Sinulla opetuslapsia ei olekaan. Miksi olisi?😀😁😁

Minä jo säikähin että vaittäisit minun olevan olevan veetieemelin opetuslapsi.😁😁😁😁
Enhän toki, sillä sinähän olet Marxin ja Putinin opetuslapsi.😀😁😁

Pienet sille😁😁😁😁

Parempi niin, eikä Sipin opetuslapsi. Mutta jotenkin tuntuu että elät KOHTUu paljon menneisyydessä.

Jätkä

  • Vieras
Vs: Duunia tarjolla
Miettikääpä, mitä Toukolle tapahtui ja miten itse vastaavassa tilanteessa menettelisitte? Kyllä ihminen masentuu vähemmästäkin. Lääppi ravintolassa homoja perseille, tämä tiedetään, mutta ei sitä, mitä sen jälkeen tapahtui.

 Jotenkin tuntuu, että nykyisin on tuo termistö mennyt sekaisin. Mutta onhan se helpompi mennä julkisuudestä piiloon, kun käy lääkärille valittamassa että nyt hävettää. Lääkäri kirjoittaa sitten reseptin masennuksesta, eli mielenvikaisuudesta kun on ihmisellä luonollisia tunteita ja niitten kanssa ei pysty elämään julkisuudessa.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Duunia tarjolla
Miettikääpä, mitä Toukolle tapahtui ja miten itse vastaavassa tilanteessa menettelisitte? Kyllä ihminen masentuu vähemmästäkin. Lääppi ravintolassa homoja perseille, tämä tiedetään, mutta ei sitä, mitä sen jälkeen tapahtui.

 Jotenkin tuntuu, että nykyisin on tuo termistö mennyt sekaisin. Mutta onhan se helpompi mennä julkisuudestä piiloon, kun käy lääkärille valittamassa että nyt hävettää. Lääkäri kirjoittaa sitten reseptin masennuksesta, eli mielenvikaisuudesta kun on ihmisellä luonollisia tunteita ja niitten kanssa ei pysty elämään julkisuudessa.

Aika paljon noin se menee. Kepulaasilla ei oo luonnollisia tunteita. Jää siis vain mielenvikaisuus hoitamatta.

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Duunia tarjolla
Miettikääpä, mitä Toukolle tapahtui ja miten itse vastaavassa tilanteessa menettelisitte? Kyllä ihminen masentuu vähemmästäkin. Lääppi ravintolassa homoja perseille, tämä tiedetään, mutta ei sitä, mitä sen jälkeen tapahtui.

 Jotenkin tuntuu, että nykyisin on tuo termistö mennyt sekaisin. Mutta onhan se helpompi mennä julkisuudestä piiloon, kun käy lääkärille valittamassa että nyt hävettää. Lääkäri kirjoittaa sitten reseptin masennuksesta, eli mielenvikaisuudesta kun on ihmisellä luonollisia tunteita ja niitten kanssa ei pysty elämään julkisuudessa.

Aika paljon noin se menee. Kepulaasilla ei oo luonnollisia tunteita. Jää siis vain mielenvikaisuus hoitamatta.

 Sulla on vain kepulaisten aiheuttamia luonnollisia tunteita.
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Duunia tarjolla

 Tai sitten ei: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tuomas-enbuske-haki-20-tyopaikkaa-tyypillisella-romaninimella-nain-rainer-lindgrenille-kavi-jossain-on-pahasti-vikaa/7143620

 Millä määreellä kutsutaan romania, jonka molemmat kädet ja jalat ovat poikki? kohtuullisen luotettava.
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Duunia tarjolla

 Tai sitten ei: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tuomas-enbuske-haki-20-tyopaikkaa-tyypillisella-romaninimella-nain-rainer-lindgrenille-kavi-jossain-on-pahasti-vikaa/7143620

 Millä määreellä kutsutaan romania, jonka molemmat kädet ja jalat ovat poikki? kohtuullisen luotettava.
Minä en ottaisi Enbuskea töihin, vaikka olisi hakenut omalla nimellään.



Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Duunia tarjolla

 Tai sitten ei: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tuomas-enbuske-haki-20-tyopaikkaa-tyypillisella-romaninimella-nain-rainer-lindgrenille-kavi-jossain-on-pahasti-vikaa/7143620

 Millä määreellä kutsutaan romania, jonka molemmat kädet ja jalat ovat poikki? kohtuullisen luotettava.
Minä en ottaisi Enbuskea töihin, vaikka olisi hakenut omalla nimellään.

Kähverätä...     ;)  :D  ;D  ::) 🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

noloo_itte

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: Duunia tarjolla
Mää voisin alakaa,jos  taksa kohorallansa.
Oon vireeren suosikki  valakoonen, lihansyöjä,yksityys autoolija,hetero ja avohakkuun vankumatoon
kannattaja.