Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe sivupersoonat  (Luettu 34602 kertaa)

jopihopi

  • Vieras
sivupersoonat
Moniko on sitä mieltä että nimim. JakkeJäyhä on eri henkilö kuin aabeeceemies, Saunanpolttaja ja NakkeNarsu.

Olen varma että kyseessä on yksi ja sama henkilö. On agronettilaisten aliarvioimista tuollainen pelleily. Jos pitää muita noin tyhminä niin tuskinpa on koskaan itse maata viljellyt?

Sepedeus

  • Vieras
Vs: sivupersoonat
Moniko on sitä mieltä että nimim. JakkeJäyhä on eri henkilö kuin aabeeceemies, Saunanpolttaja ja NakkeNarsu.

Olen varma että kyseessä on yksi ja sama henkilö. On agronettilaisten aliarvioimista tuollainen pelleily. Jos pitää muita noin tyhminä niin tuskinpa on koskaan itse maata viljellyt?

  Mä taas oon sitä mieltä että Sorkkahessu, Jopihopi, Poronpurija näpyttelee samaa näppäintä :D

jopihopi

  • Vieras
Vs: sivupersoonat
Moniko on sitä mieltä että nimim. JakkeJäyhä on eri henkilö kuin aabeeceemies, Saunanpolttaja ja NakkeNarsu.

Olen varma että kyseessä on yksi ja sama henkilö. On agronettilaisten aliarvioimista tuollainen pelleily. Jos pitää muita noin tyhminä niin tuskinpa on koskaan itse maata viljellyt?

  Mä taas oon sitä mieltä että Sorkkahessu, Jopihopi



Minusta ei olisi siihen työhön

superdexta

  • Vieras
Vs: sivupersoonat
Saunanpolttaja<>I nilp<>Timppa ;)

superdexta

  • Vieras
Vs: sivupersoonat
Mää taas luulen että emo-heikki = apilas.



Minä taas en luule niin.
Ihmettelen vain tuon Timpan mielikuvitusta ja sähköpostilaatikoiden määrää. :o
Ettei ois syntynyt taas uusi sivupersoona samalle kaverille? ;)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: sivupersoonat
Mää taas luulen että emo-heikki = apilas.



jokos talotollo o päk

apilas is one and only no fake 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Bonde

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 462
  • Höstnisu
Vs: sivupersoonat
Mää taas luulen että emo-heikki = apilas.



jokos talotollo o päk

apilas is one and only no fake 8)

Maybe a fruitcake ;D ;D
Whiskey for my men and beer for the horses...

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: sivupersoonat
Mää taas luulen että emo-heikki = apilas.



jokos talotollo o päk

apilas is one and only no fake 8)

Maybe a fruitcake ;D ;D

fucking asshole ::)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Bonde

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 462
  • Höstnisu
Vs: sivupersoonat
Mää taas luulen että emo-heikki = apilas.



jokos talotollo o päk

apilas is one and only no fake 8)

Maybe a fruitcake ;D ;D

fucking asshole ::)

Your english seems to be very limited, did You learn it at the Red light distric in Amsterdam?? ;D ;D ;D
Whiskey for my men and beer for the horses...

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: sivupersoonat
Mää taas luulen että emo-heikki = apilas.



jokos talotollo o päk

apilas is one and only no fake 8)

Maybe a fruitcake ;D ;D

fucking asshole ::)

Your english seems to be very limited, did You learn it at the Red light distric in Amsterdam?? ;D ;D ;D


yes and i saw it bonde goint "straith" to the gay bar ;D

limited edition
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

emo-heikki

  • Vieras
Vs: sivupersoonat
Mää taas luulen että emo-heikki = apilas.



Mä taas luulen, etten ole apilas ????

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: sivupersoonat
Tää liikkuva juttu ja muutama ruma sana nostaa tän palstan tasoa  :P

Asiaan sanoi jo Auliskin, itse käytän SomeBody77 nimimerkkiä kun kirjoitan maanviljelijänä. Nimimerkkiä TJP kun haluan kommentoida edustamani yhtiön tuotteita, mutta silloin teen varsin selväksi, että olen myyjä.

ABCmies voi olla Jakke, mutta niin laihaa muunnosta kuin nakke tuskin olisi vääntänyt. Saunanpolttaja vois olla Timppa. Ainakin jos katsoo Timpan kommenttien määrää viime aikoina.  ::)
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

ilkka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2710
Vs: sivupersoonat
Mää taas luulen että emo-heikki = apilas.



Mä taas luulen, etten ole apilas ????


 :D :D :D et kuitenkaan ole varma asiasta  ;D ;D ;D ;D ;D

MaaJussi77

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 349
Vs: sivupersoonat
Tässä lisää:

JakkeJäyhä-Nakkenarsu-Saunapolttaja-SuuriAjattelija. Pahaksi on sitkopreeria päässyt

Jos sää ajattelet että kaikki jotka on eri mieltä sun kanssa tai jotenkin muuten vaan ärsyttävät on sama henkilö niin ei täällä sitten kovin montaa olekaan? Olisko jopihopi ja sinä ja ojala ja pari muuta vannoutunutta osuustoiminta ceemiestä? Vai voisiko olla että löytyy kuitenkin useampiakin henkilöitä jotka ovat eri mieltä kanssasi? Eniten ehkä tuossa harmittaa se että Jakke leimautuu koska sanoisin että siinä oli aika asiallinen kirjoittaja. Vaikka en kaikista asioista samaa mieltä olekaan niin ainakin tuntui aidosti pyrkivän osoittamaan ihan oikeilla numeroilla millaiseksi ab-kotieläintuottajien tilanne muodostuu jatkossa jos mitään ei tehdä. Toisin kuin moni muu joka täynnä katkeruutta ja paatosta jankkaa ab-alueen miljoonatuista investointeihin kun oli aika lyhytaikainen juttu 95-97 ja sen jälkeen niissäkin oltu alueet samalla viivalla.

Ohoh, en ole vannoutunut millekkään aatteelle. Olisi kuitenkin kohtuullista että kaikille tuotantosuunnile korvattaisiin tasapuolisesti olosuhteet tai muut kehitysalue korvaukset. Nyt on ristiriitainen tukijakauma.

Eli nyt olisi siis JakkeJäyhä, Nakkenarsu, Saunanpolttaja, SuuriAjattelija ja AaBeeCeeMies? Eikö se ala mennä jo vainoharhaisuuden piikkiin? Kun joku kirjoittaa asiaa ja asia ei satu itseä miellyttämään niin se asia yritetään mitätöidä kyseenalaistamalla kirjoittaja? En minä sitä sano etteikö tuo mahdollisesti olisi sama henkilö, voi ollakin. Itse kyllä veikkaisin kun kirjoituksia lukenut että ainakin Jakke on omansa ihan itse ja Ajattelija ei ainakaan ole Jakke eli omansa on mutta muista en sitten mene sanomaan. Veikkaisin kuitenkin että myös Nakke on omansa, on siinä sen verran omaa juttua ja yksioikoisempi. SaunanPolttaja voisi olla AaaBeeCeeMies ehkä mutta ei se I nilp myöskään ole poissuljettu vaihtoehto?

Mitä taas muihin tulee niin itsekin olen tuumannut että sorkkahessu ja apilas ovat jonkun sivupersoonia. Onkohan sorkkahessu muuten saanut vakavan varoituksen? Tuosta vaan päätellen?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000024&conference=4500000000000047&posting=22000000042189590

sianlihantuottaja

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 194
Vs: sivupersoonat
Eli nyt olisi siis JakkeJäyhä, Nakkenarsu, Saunanpolttaja, SuuriAjattelija ja AaBeeCeeMies? Eikö se ala mennä jo vainoharhaisuuden piikkiin? Kun joku kirjoittaa asiaa ja asia ei satu itseä miellyttämään niin se asia yritetään mitätöidä kyseenalaistamalla kirjoittaja?

Samaa mieltä että alkaa mennä vainoharhaisuuden piikkiin. Turha kai mainitakaan että ab-alueelta ollaan... Mutta siis jopihopi jäi mielestäni selkeästi perusteluineen Jakkelle kakkoseksi ja aika monta puolivillaista juttua paljastui alkaen väitteestään että ne eläintuet olleet ab-alueelle korkeammat kun tilanne päinvastoin. Ja odotan vain että joku ehtii penkoa ne kasvinviljelytuet 10 vuoden ajalta että saas nähdä onko tuo kokonaistukikaan mistä hän nyt niin jauhaa sekään totta. Ja oli totta tai ei niin riippuu niin paljon hehtaareista suhteessa kotieläimiin mitkä ne kokonaistuet sitten ovat että se ei oikein mittariksi käy. Ja varsinkin ne MTTn tiedot kun tiloja niin vähän mukana että en kehtaisi edes mainita. Puhumattakaan niistä miljoonatuista investointeihin kun niistä on yli 10 vuotta ja läheskään kaikki eivät niitä saaneet. Mutta yhtä kaikki jäi mielestäni selkeästi tappiolle ja Jakke osoitti mikä on ja tulee olemaan tilanne tulevaisuudessa jos mitään ei tehdä ja oli mielestäni oikeassa. Ja nyt jopihopia harmittaa kun jäi tappiolle ja yrittää siksi mitätöidä kirjoittajan.

Itse en usko että ainakaan kaikki ovat sama henkilö. Ja mitä sitten, pääsääntöisesti asiantynkää ainakin kirjoittavat ja ab-alueen tuotantoa puolustavat että oikealla asialla ovat. Että jos on sama henkilö niin jatkakoon vaan. Toisaalta meitä samalla tavalla ajattelevia on varmasti muitakin kuin Jakke joten ei ole ollenkaan mahdotonta että kaikkikin olisivat ero henkilö. Niinkuin minä esimerkiksi joka olen seurannut tätä kirjoittelua ja ollut Jakken kanssa samaa mieltä lähes kaikesta mutta en ole mitään kirjoittanut ennenkuin nyt kun tuntuu että yritetään oikea ja asiallinen asia mitätöidä kyseenalaistamalla kirjoittaja. Valitettavasti kun näin tehdään niin vaikka itse kuinka vakuuttaisi että on eri henkilö niin se on vaikeaa. Mutta aivan hyvin jos kirjoittaisin ja vastaisin niin jopihopi voisi uskoa tai luulla että Jakkella taas uusi sivupersoona, niin paljon ajatukset samaan suuntaan. Jos vaikka nuo muutkin ovat aktivoituneita ab-alueen tuottajia jotka Jakken jälkeen yrittävät pitää lippua korkealla?