Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe mtk.n kriisitukien hoito miellytti veetiä ja eemeliä  (Luettu 5365 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26011
  • vastustan
kokoomuslainen viljanviljelijä rimpautteli ruuhkasuomesta, oli aivan äimän käkenä, ihmetteli oikein vallan kauheasti jotta nytkö se tapahtui sellainen ihme että mtk ja keskustapuolue teki kerrankin jotain oikein veetinkin mielestä :o :o :o :o

itsekkin aloin oikein miettimään niin hyvin pienellä, suorastaan olemattomalla kritiikillä on veetiki antanut kriisituille luvan virrata tililleen, joitain pieniä muotovirheitä on korkeintaan kommentoinut, mutta se normaaali mtk on perseestä tai keskusta on suomen maatalouden vihollinen numero yksi linja on loistanut poissaolollaan.

epäili jo tämä etelän viljelijä jotta veeti on jopa saattanut anoa  mtk.n jäseneksi, hänelle oli jopa muodostunut kuva jotta veeti on jo huolissaan tundran tissinkoittajan toimeentulosta ja antaakin sapiskaa c-alueen sorsimisesta -vältä viljelijää kommentillaan :o :o :o :o

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka/artikkeli-1.290950
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2766
Milloin niitä kriisitukia sitten alkaa valumaan?Ei ainakaan tänne ole mitään valunut eikä ole mitään kuulunutkaan,että aikaisi valumaan.

Valeuutisoinneilla ei ole pennin vertaa arvoa noissa jutuissa.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 21952
kokoomuslainen viljanviljelijä rimpautteli ruuhkasuomesta, oli aivan äimän käkenä, ihmetteli oikein vallan kauheasti jotta nytkö se tapahtui sellainen ihme että mtk ja keskustapuolue teki kerrankin jotain oikein veetinkin mielestä :o :o :o :o

itsekkin aloin oikein miettimään niin hyvin pienellä, suorastaan olemattomalla kritiikillä on veetiki antanut kriisituille luvan virrata tililleen, joitain pieniä muotovirheitä on korkeintaan kommentoinut, mutta se normaaali mtk on perseestä tai keskusta on suomen maatalouden vihollinen numero yksi linja on loistanut poissaolollaan.

epäili jo tämä etelän viljelijä jotta veeti on jopa saattanut anoa  mtk.n jäseneksi, hänelle oli jopa muodostunut kuva jotta veeti on jo huolissaan tundran tissinkoittajan toimeentulosta ja antaakin sapiskaa c-alueen sorsimisesta -vältä viljelijää kommentillaan :o :o :o :o

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka/artikkeli-1.290950

Tarkoitatko murusia kriisivuoden 2017 hoidosta, tämän vuoden päätetään sitten ehkä joskus, kunhan tisunkoittajille tundran taakse 2030 luvun kriisit on kiireellisempänä hoidettu alta pois.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
kokoomuslainen viljanviljelijä rimpautteli ruuhkasuomesta, oli aivan äimän käkenä, ihmetteli oikein vallan kauheasti jotta nytkö se tapahtui sellainen ihme että mtk ja keskustapuolue teki kerrankin jotain oikein veetinkin mielestä :o :o :o :o

itsekkin aloin oikein miettimään niin hyvin pienellä, suorastaan olemattomalla kritiikillä on veetiki antanut kriisituille luvan virrata tililleen, joitain pieniä muotovirheitä on korkeintaan kommentoinut, mutta se normaaali mtk on perseestä tai keskusta on suomen maatalouden vihollinen numero yksi linja on loistanut poissaolollaan.

epäili jo tämä etelän viljelijä jotta veeti on jopa saattanut anoa  mtk.n jäseneksi, hänelle oli jopa muodostunut kuva jotta veeti on jo huolissaan tundran tissinkoittajan toimeentulosta ja antaakin sapiskaa c-alueen sorsimisesta -vältä viljelijää kommentillaan :o :o :o :o

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka/artikkeli-1.290950

Tarkoitatko murusia kriisivuoden 2017 hoidosta, tämän vuoden päätetään sitten ehkä joskus, kunhan tisunkoittajille tundran taakse 2030 luvun kriisit on kiireellisempänä hoidettu alta pois.
Sinä kun puhut aina totta, laittaisitko faktaa pöytään?




Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 21952
Koko Eu-aika, tisunkoittaja tundran takana, Unionin parhaimmalla tuottajahinnalla, ylivoimaisesti parhaimmilla etuisuuksilla, vinkunut kriisiään.
Viimeisin viime syksynä, mutta vain c-tukialueelle.

Missään ei ole ollut perusteita, miksi rajan sulkeutuminen vaikuttaa vain tisunkoittajaan tundran takana.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 21952
AY-liike ja tisunkoittaja tundran takana, kummasti kovin paljon yhtäläisyyttä, etujen ajossa, muista ei väliä, kunhan minä minä minä.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7365
  • Never Trust a Hippy
AY-liike ja tisunkoittaja tundran takana, kummasti kovin paljon yhtäläisyyttä, etujen ajossa, muista ei väliä, kunhan minä minä minä.
Aikas tyhmä pitää olla, jotta ay-liikettä vastaan taistelee
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
AY-liike ja tisunkoittaja tundran takana, kummasti kovin paljon yhtäläisyyttä, etujen ajossa, muista ei väliä, kunhan minä minä minä.
Aikas tyhmä pitää olla, jotta ay-liikettä vastaan taistelee
:D :D :D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26011
  • vastustan
AY-liike ja tisunkoittaja tundran takana, kummasti kovin paljon yhtäläisyyttä, etujen ajossa, muista ei väliä, kunhan minä minä minä.
Aikas tyhmä pitää olla, jotta ay-liikettä vastaan taistelee
:D :D :D
Koko Eu-aika, tisunkoittaja tundran takana, Unionin parhaimmalla tuottajahinnalla, ylivoimaisesti parhaimmilla etuisuuksilla, vinkunut kriisiään.

tuo vuosikymmeniä piisannut  unionin paras tuottajahintakin kääntyy eemeliltä  asiayhteyden niin vaatiessa savijalkaaseksi jättiläiseksi :) ;) :D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 21952
Ja tisunkoittaja tundran takana itsekin unahtaa vielä valtaisat etuudet.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
AY-liike ja tisunkoittaja tundran takana, kummasti kovin paljon yhtäläisyyttä, etujen ajossa, muista ei väliä, kunhan minä minä minä.
Aikas tyhmä pitää olla, jotta ay-liikettä vastaan taistelee

Voi helevettiläinen senthän...   

🎅

Antitesantti on kova kirroomaan. Joutuukohan sinne alakertaan 😁😁😁😁

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19295
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
AY-liike ja tisunkoittaja tundran takana, kummasti kovin paljon yhtäläisyyttä, etujen ajossa, muista ei väliä, kunhan minä minä minä.
Aikas tyhmä pitää olla, jotta ay-liikettä vastaan taistelee

Voi helevettiläinen senthän...   

🎅

Antitesantti on kova kirroomaan. Joutuukohan sinne alakertaan

Jepz. Hain just viinakellaristani wiskipullon...     8)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
AY-liike ja tisunkoittaja tundran takana, kummasti kovin paljon yhtäläisyyttä, etujen ajossa, muista ei väliä, kunhan minä minä minä.
Aikas tyhmä pitää olla, jotta ay-liikettä vastaan taistelee

Voi helevettiläinen senthän...   

🎅

Antitesantti on kova kirroomaan. Joutuukohan sinne alakertaan

Jepz. Hain just viinakellaristani wiskipullon...     8)

Jaa, nyt ymmärrän. On nuo kirjootukset ollu semmottii jo pitkään.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19295
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
AY-liike ja tisunkoittaja tundran takana, kummasti kovin paljon yhtäläisyyttä, etujen ajossa, muista ei väliä, kunhan minä minä minä.
Aikas tyhmä pitää olla, jotta ay-liikettä vastaan taistelee

Voi helevettiläinen senthän...   

🎅

Antitesantti on kova kirroomaan. Joutuukohan sinne alakertaan

Jepz. Hain just viinakellaristani wiskipullon...     8)

Jaa, nyt ymmärrän. On nuo kirjootukset ollu semmottii jo pitkään.

No niivvain sulla on ollukki...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Net on nämä Kampsuherrat semmosia, Sepeteus - että niillä on kellarit täynnä monenlaista hyää. Tarvihe pelkän Liiterin varassa olla. :P
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.