Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rinne vähentäisi hakkuita  (Luettu 11865 kertaa)

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7571
  • Never Trust a Hippy
Vs: Rinne vähentäisi hakkuita
Sipilöinti on avannut unionin rahahanat... Rinne tulee vihkimään tyytyväisenä vielä monta risuvatkaamoa.


EU-komissio nostaa biotalouden avuksi ilmastonmuutokseen: EU:ssa tilaa 300 biojalostamolle


Jäi multa lukematta tai ymmärtämättä tuo.

Ohjeistuksella halutaan ehkäistä puubiomassan päätymistä polttoon ja luoda painetta käyttää sitä mieluummin korvaamaan fossiilisia materiaaleja, kuten muovia.
Tosiaan, hyä että tunnustit, eihän esim. tuolla polteta puuta vaan tehdään kaikkea muuta. :)

• Liukosellu

• Pitkäkuituinen markkinasellu

• Mikrokiteinen sellu, MCC

• C5- ja C6-sokerit

• Mäntyöljy ja tärpätti

• Bioenergia

• Maanparannusaineet


http://www.borealbioref.fi/fi/toiminta/
niin, anna euro eläkeläiselle niin se vie sen viroon, parempi konkurssi kotimaassa ;) :D ;D 8)

Liikennepolttoaineiden kehitys ja tuotanto eivät varsinaisesti ole kaupungin ydintoimintaa. Miksi Mikkeli lähtee mukaan riskipitoisiin hankkeisiin, joissa on normaalien liiketoimintariskien lisäksi iso teknologiariski ja joissa markkinat ovat epävarmat?

Biotalous on tulevaisuuden ala. Mikkelissä uskotaan, että alalle voi syntyä tulevaisuudessa työpaikkoja ja verotuloja. Ideaalimaailmassa jalostamoinvestoinnit tehtäisiin yksityisellä rahalla. Kun sellaista ei ole, kaupunki joutuu ottamaan roolin, joka sille ei kuulu.

Onhan tuo pienempi riski, kuin sijoittaa Fennovoimaan  tai  osuustoimintateollisuuteen. Karjaportista kaupunki kirjasi 5 miljoonan tappiot. 😁🤡🎅🤶
Sepe tietääkin riskien kumuloitumisesta kaiken. Sepeltä meni punapääoman romahduksessa STS-pankki, EKA-konserni, Kansa-vakuutusfirma, Haka-rakennusfirma... Sepen punainen unelma murskaantui😀😁😁

Sulta meni kolomen koukun komunistifirma HANKKIJA  KOHTUU halvalla. Multa jäi saamatta 300mk.
Hankkija on hyvä firma. Käyn siellä aina. On nimi mikä hyvänsä. Nyt se on Hankkija😀😁😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Rinne vähentäisi hakkuita
Sipilöinti on avannut unionin rahahanat... Rinne tulee vihkimään tyytyväisenä vielä monta risuvatkaamoa.


EU-komissio nostaa biotalouden avuksi ilmastonmuutokseen: EU:ssa tilaa 300 biojalostamolle


Jäi multa lukematta tai ymmärtämättä tuo.

Ohjeistuksella halutaan ehkäistä puubiomassan päätymistä polttoon ja luoda painetta käyttää sitä mieluummin korvaamaan fossiilisia materiaaleja, kuten muovia.
Tosiaan, hyä että tunnustit, eihän esim. tuolla polteta puuta vaan tehdään kaikkea muuta. :)

• Liukosellu

• Pitkäkuituinen markkinasellu

• Mikrokiteinen sellu, MCC

• C5- ja C6-sokerit

• Mäntyöljy ja tärpätti

• Bioenergia

• Maanparannusaineet


http://www.borealbioref.fi/fi/toiminta/
niin, anna euro eläkeläiselle niin se vie sen viroon, parempi konkurssi kotimaassa ;) :D ;D 8)

Liikennepolttoaineiden kehitys ja tuotanto eivät varsinaisesti ole kaupungin ydintoimintaa. Miksi Mikkeli lähtee mukaan riskipitoisiin hankkeisiin, joissa on normaalien liiketoimintariskien lisäksi iso teknologiariski ja joissa markkinat ovat epävarmat?

Biotalous on tulevaisuuden ala. Mikkelissä uskotaan, että alalle voi syntyä tulevaisuudessa työpaikkoja ja verotuloja. Ideaalimaailmassa jalostamoinvestoinnit tehtäisiin yksityisellä rahalla. Kun sellaista ei ole, kaupunki joutuu ottamaan roolin, joka sille ei kuulu.

Onhan tuo pienempi riski, kuin sijoittaa Fennovoimaan  tai  osuustoimintateollisuuteen. Karjaportista kaupunki kirjasi 5 miljoonan tappiot. 😁🤡🎅🤶
Sepe tietääkin riskien kumuloitumisesta kaiken. Sepeltä meni punapääoman romahduksessa STS-pankki, EKA-konserni, Kansa-vakuutusfirma, Haka-rakennusfirma... Sepen punainen unelma murskaantui😀😁😁

Sulta meni kolomen koukun komunistifirma HANKKIJA  KOHTUU halvalla. Multa jäi saamatta 300mk.
Hankkija on hyvä firma. Käyn siellä aina. On nimi mikä hyvänsä. Nyt se on Hankkija😀😁😁

Onko sulla valinnan varaa enää. Joko ruotsalaanen tai tanskalaanen. 😁😁😁

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Rinne vähentäisi hakkuita
Onko sulla valinnan varaa enää. Joko ruotsalaanen tai tanskalaanen. 😁😁😁
Nimi tosin saabi joittenki selekäkarvat het pystyhyn. https://viljelijanberner.fi/
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7571
  • Never Trust a Hippy
Vs: Rinne vähentäisi hakkuita

Onko sulla valinnan varaa enää. Joko ruotsalaanen tai tanskalaanen. 😁😁😁
Minun maatalouskauppani muuttui vain tanskalaiseksi, mutta säilyi Hankkijana.

Sinun kauppasi, pankkisi, vakuutusyhtiösi, rakennusyhtiösi tuhoutui niin perusteellisesti, että edes nimeä ei jäänyt jäljelle.😀😁😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Rinne vähentäisi hakkuita

Onko sulla valinnan varaa enää. Joko ruotsalaanen tai tanskalaanen. 😁😁😁
Minun maatalouskauppani muuttui vain tanskalaiseksi, mutta säilyi Hankkijana.

Sinun kauppasi, pankkisi, vakuutusyhtiösi, rakennusyhtiösi tuhoutui niin perusteellisesti, että edes nimeä ei jäänyt jäljelle.😀😁😁

Minun pankki on pohjolan suurin.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7571
  • Never Trust a Hippy
Vs: Rinne vähentäisi hakkuita

Onko sulla valinnan varaa enää. Joko ruotsalaanen tai tanskalaanen. 😁😁😁
Minun maatalouskauppani muuttui vain tanskalaiseksi, mutta säilyi Hankkijana.

Sinun kauppasi, pankkisi, vakuutusyhtiösi, rakennusyhtiösi tuhoutui niin perusteellisesti, että edes nimeä ei jäänyt jäljelle.😀😁😁

Minun pankki on pohjolan suurin.
Uskon kyllä, että et ole enää STS-pankkilainen😀😁😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Rinne vähentäisi hakkuita

Onko sulla valinnan varaa enää. Joko ruotsalaanen tai tanskalaanen. 😁😁😁
Minun maatalouskauppani muuttui vain tanskalaiseksi, mutta säilyi Hankkijana.

Sinun kauppasi, pankkisi, vakuutusyhtiösi, rakennusyhtiösi tuhoutui niin perusteellisesti, että edes nimeä ei jäänyt jäljelle.😀😁😁

Minun pankki on pohjolan suurin.
Uskon kyllä, että et ole enää STS-pankkilainen😀😁😁

Samassa pankissa vuodesta 1986. Nimi on vaihtunut.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7571
  • Never Trust a Hippy
Vs: Rinne vähentäisi hakkuita
Minä olen ollut syntymästäni asti samassa pankissa ja nimi alkoi vaihtelemaan vasta vuonna 1993. Vaihtelu oli suurta. Ajatuksenahan se on kammottava, jos olisin samassa pankissa Sepen kanssa.

Eikö siellä ole mitään komukkakarsintaa?😀😁😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Rinne vähentäisi hakkuita
Minä olen ollut syntymästäni asti samassa pankissa ja nimi alkoi vaihtelemaan vasta vuonna 1993. Vaihtelu oli suurta. Ajatuksenahan se on kammottava, jos olisin samassa pankissa Sepen kanssa.

Eikö siellä ole mitään komukkakarsintaa?😀😁😁

Elä pelkää. Mää en ole Oksan pankissa. 😁😁😁


apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Rinne vähentäisi hakkuita
Minä olen ollut syntymästäni asti samassa pankissa ja nimi alkoi vaihtelemaan vasta vuonna 1993. Vaihtelu oli suurta. Ajatuksenahan se on kammottava, jos olisin samassa pankissa Sepen kanssa.

Eikö siellä ole mitään komukkakarsintaa?😀😁😁

Elä pelkää. Mää en ole Oksan pankissa. 😁😁😁

sepe o s pankissa siel o kaikki stallarit edes spermapankkiin ei sepeä hyväsytty :-\ :'(
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7571
  • Never Trust a Hippy
Vs: Rinne vähentäisi hakkuita
Minä olen ollut syntymästäni asti samassa pankissa ja nimi alkoi vaihtelemaan vasta vuonna 1993. Vaihtelu oli suurta. Ajatuksenahan se on kammottava, jos olisin samassa pankissa Sepen kanssa.

Eikö siellä ole mitään komukkakarsintaa?😀😁😁

Elä pelkää. Mää en ole Oksan pankissa. 😁😁😁
Et tosiaankaan. Nyt tajusin, että pankkisi on

Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Rinne vähentäisi hakkuita
voi olmia, miulla ei oo pankkia.   pankit kyl kilpailee miun rahoista..

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Rinne vähentäisi hakkuita
Minä olen ollut syntymästäni asti samassa pankissa ja nimi alkoi vaihtelemaan vasta vuonna 1993. Vaihtelu oli suurta. Ajatuksenahan se on kammottava, jos olisin samassa pankissa Sepen kanssa.

Eikö siellä ole mitään komukkakarsintaa?😀😁😁

Elä pelkää. Mää en ole Oksan pankissa. 😁😁😁
Et tosiaankaan. Nyt tajusin, että pankkisi on


Onkos se jo perustanu konttorinsa Sieviin. Kun se elinkeinoasiamies on siellä hommisa.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Rinne vähentäisi hakkuita
Minun pankki on Neuvvostopohjolan suurin.



Varmasti...     :o
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Tonniperä

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1168
Vs: Rinne vähentäisi hakkuita
Ympäristö ei pilaannu nyt Kuopijossa. Iloisesti tanssii ökyeläkeläinen työttömien haudoilla.

Ja ottaa latvialaista pienet päälle. Vahingossakaan ei halua tukea kotimaista työllisyyttä.

Sepelle sopiikin sanoa: "Eikö teitä hävetä?"

Ei ilmeisesti, sepetotuuksien mukaan työllisyys kehittyy työpaikoittakin, hyä homma.

Kuopijossa juhlat - torilla tapaavat kaikki sepeteukset. TORILLE, on ilon ja onnen päivä!