Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Huutokauppa SA  (Luettu 2231 kertaa)

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Huutokauppa SA
https://www.msn.com/fi-fi/autot/uutiset/nyt-on-taas-tarjolla-erikoisia-kulkupelejä-noin-50-moottoriajoneuvoa-myynnissä-armeijan-huutokaupassa-tampereella/ar-BBNNhvV?ocid=spartandhp

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Huutokauppa SA
menetkö tuonne vaihteeksi päätäs aukomaan.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Huutokauppa SA
linkki on yhtä kuppainen kuin sen linkittäjäkin

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7486
  • Never Trust a Hippy
Vs: Huutokauppa SA
Mä en kyllä tajua. Välillä vaikuttaisi, että Veeti olisi tohtori Whon parhaita kavereita ja välillä taas vaikuttaisi, että ei olisi.😐
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Huutokauppa SA
Mä en kyllä tajua. Välillä vaikuttaisi, että Veeti olisi tohtori Whon parhaita kavereita ja välillä taas vaikuttaisi, että ei olisi.😐

Ethän sää tajua muutakaan. Metaani tuhonnu aivosolut. 😁😁😁

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7486
  • Never Trust a Hippy
Vs: Huutokauppa SA
Mä en kyllä tajua. Välillä vaikuttaisi, että Veeti olisi tohtori Whon parhaita kavereita ja välillä taas vaikuttaisi, että ei olisi.😐

Ethän sää tajua muutakaan. Metaani tuhonnu aivosolut. 😁😁😁
Metaani on jo sanana sellainen, että siinä on alkuvoimaa. Ihan toista kuin nynnymäinen hiilidioksidi, joksi sepekin muuttuu. Minä olen kaavaillut muuttavani itseni metaaniksi ajan koittaessa.😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: Huutokauppa SA
linkki on yhtä kuppainen kuin sen linkittäjäkin

Ylläpidon provo

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Huutokauppa SA
Paljon rahakkaita isäntiä maakunnista paikalla ostamassa isoja leluja itselleen.

Ota Veeti megafoni kainaloon ja mene vittuilemaan paikan päälle agronet-tyylilläsi. - Voi olla että saat erittäin tuntuvasti parempaa palautetta mitä täällä louskuttaessasi.



...Nuo "10.6." rekvisiittasi ovat vielä tallessa?

Veeti osti jo lakanoita ja puutankoja  messuhallin tilaisuuteen kolmen kk päästä.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26075
  • vastustan
Vs: Huutokauppa SA
Paljon rahakkaita isäntiä maakunnista paikalla ostamassa isoja leluja itselleen.

Ota Veeti megafoni kainaloon ja mene vittuilemaan paikan päälle agronet-tyylilläsi. - Voi olla että saat erittäin tuntuvasti parempaa palautetta mitä täällä louskuttaessasi.



...Nuo "10.6." rekvisiittasi ovat vielä tallessa?

Veeti osti jo lakanoita ja puutankoja  messuhallin tilaisuuteen kolmen kk päästä.
veetinä kyllä menisin paikalle ja ostaisin tuon länkkärin pois, siinä sitä ois ajan kulua kun perkkailis ojia ja vielä nipsutin puomin päähän ja puskat ojan takaa kasoihin paikallisen lämpöyrittäjän haketettavaksi 8) 8) 8) 8)
'
tuo sotkusprintteri margiisiiniin palvelis myös hyvin veetin käytössä, mikäpä olisikaan kokoomukselle hyödyllisempää kuin veeti ajaisi sprinterinsä navetta-avajaesiin ja pyörittelisi markiisin auki, nykäsisi agregaatin käyntiin ja laittaisi kultakatriinat tippumaan ja kokoomuksen brosyyreitä sekä tiettyjä maaaseudun tulevaisuuden artikkeleita arjistojen kätköistä esille 8) 8) 8) 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Huutokauppa SA
linkki on yhtä kuppainen kuin sen linkittäjäkin

Ylläpidon provo
älä unta nää, etosaa linkittää näemmä.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Huutokauppa SA
no tuliko huudettua????