Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pyydän anteeksi...  (Luettu 3658 kertaa)

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8302
Pyydän anteeksi...
En olis arvannut, mitä tapahtuu kun jossain viestiketjussa kerroin olevani homo. Yksityisviestejä alkoi tulla järjetön määrä.

Valtaosa pientä, sekä isoa vittuilua. Jotkut jopa uhkailevia kannanottoja. Siinä vaiheessa totesin, että on turhaa provosoida tätä ja sen vuoksi tässä kirjoitan ihan yleisesti.

Internetti on luotu vittuiluun. Sehän on selvä. Mutta se, että joku asia avaa varsinaisen pandoran lippaan, kertoo jostakin oudosta ilmilöstä. Yksityisviestien tulvasta.



Pyydänkin nyt heti samantien anteeksi sitä, että normityyppisellä pään aukomisella heitetty "kaapista ulostulo", aiheutti agron pahimmille homofoobikoille pärinöitä.

Eli en nyt valitettavasti ole homo, joten verenpaineet voi laskea taas alas.

Huvittavinta on se, että paskan jauhannan keskeltä löytyy tietty koodi, joka aktivoi jonkun aivotoiminnon.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Arion

  • Vieras
Vs: Pyydän anteeksi...
 Kai siinä mopomiehessä pieni homo asuu kun asiaa noinkin esille tuo ja mielessä pyörii?

Onnea ja Menestystä vaan valitselemallanne "uralle".

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Pyydän anteeksi...
Et siis ole homo? oikein hyvä, meinaan olisin todennut, ettei homot vituile, ne perseilevät. Saitko yv:nä lähestymistarjouksia?


Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Pyydän anteeksi...
En olis arvannut, mitä tapahtuu kun jossain viestiketjussa kerroin olevani homo. Yksityisviestejä alkoi tulla järjetön määrä.

Valtaosa pientä, sekä isoa vittuilua. Jotkut jopa uhkailevia kannanottoja. Siinä vaiheessa totesin, että on turhaa provosoida tätä ja sen vuoksi tässä kirjoitan ihan yleisesti.

Internetti on luotu vittuiluun. Sehän on selvä. Mutta se, että joku asia avaa varsinaisen pandoran lippaan, kertoo jostakin oudosta ilmilöstä. Yksityisviestien tulvasta.



Pyydänkin nyt heti samantien anteeksi sitä, että normityyppisellä pään aukomisella heitetty "kaapista ulostulo", aiheutti agron pahimmille homofoobikoille pärinöitä.

Eli en nyt valitettavasti ole homo, joten verenpaineet voi laskea taas alas.

Huvittavinta on se, että paskan jauhannan keskeltä löytyy tietty koodi, joka aktivoi jonkun aivotoiminnon.

Muuten mielenkiintoista, jos ilmoitat olevasi demari( kun ovat sitä 10 vuotta tyrkyttäneet ) niin sekään ei niille vammasille kelpaa. 😁😁😁😁😁

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7358
  • Never Trust a Hippy
Vs: Pyydän anteeksi...
Mopomies oli hukkua homotteluun, mutta selviytyi. Nikita Hruštšovi ei tykännyt tylsästä elämästä, mutta mopomiehelle riitti.

https://www.youtube.com/watch?v=u5CVsCnxyXg
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Apilas Jr.

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2298
Vs: Pyydän anteeksi...
Ristos että täällä on rautakankiperseessä-jengiä. 🤣🤣🤣🤣😘

Joillekkin on ylivoimaista erottaa foorumiräkötys tosielämästä. 😆😆😆

Todennäköisesti nuo pahiten perseensä repineet on itse kaappihomoja. 🤔
"How dare you godless bastards step on my land?
How dare you touch my daughters and sons?
This will be your last steps, unless you turn
Put your two-headed eagle in your arse and run!"

                                          -Ignea-

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Pyydän anteeksi...
Ristos että täällä on rautakankiperseessä-jengiä. 🤣🤣🤣🤣😘

Joillekkin on ylivoimaista erottaa foorumiräkötys tosielämästä. 😆😆😆

Todennäköisesti nuo pahiten perseensä repineet on itse kaappihomoja. 🤔

No sehän on selvä 😂😂

Ei ketään normaalia edes kiinnostanut mopomiehen vitsailu kun aihe ei pyöri mielessä mitenkään 😂
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7358
  • Never Trust a Hippy
Vs: Pyydän anteeksi...
Kaapista voi tulla ulos, mutta kaappiin voi mennä uudestaan sisäänkin.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2795
Vs: Pyydän anteeksi...
Et siis ole homo? oikein hyvä, meinaan olisin todennut, ettei homot vituile, ne perseilevät. Saitko yv:nä lähestymistarjouksia?


Sinä se olet heti hyppäämässä mopon selkään. Ilkata luvalla? Ni.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7358
  • Never Trust a Hippy
Vs: Pyydän anteeksi...
Ristos että täällä on rautakankiperseessä-jengiä. 🤣🤣🤣🤣😘

Joillekkin on ylivoimaista erottaa foorumiräkötys tosielämästä. 😆😆😆

Todennäköisesti nuo pahiten perseensä repineet on itse kaappihomoja. 🤔

No sehän on selvä 😂😂

Ei ketään normaalia edes kiinnostanut mopomiehen vitsailu kun aihe ei pyöri mielessä mitenkään 😂
Miksei Mopomies ottanut saamiaan viestejä vain vitsinä? Minä ainakin otin Mopomiehen maidontuottajien tappamisuhkaukset hulvattomana huumorina. Loppuiko Mopomiehen oma huumorintaju?

Viimeksi muokattu: 26.09.18 - klo:19:47 kirjoittanut Syyllinen

Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Apilas Jr.

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2298
Vs: Pyydän anteeksi...
Ristos että täällä on rautakankiperseessä-jengiä. 🤣🤣🤣🤣😘

Joillekkin on ylivoimaista erottaa foorumiräkötys tosielämästä. 😆😆😆

Todennäköisesti nuo pahiten perseensä repineet on itse kaappihomoja. 🤔

No sehän on selvä 😂😂

Ei ketään normaalia edes kiinnostanut mopomiehen vitsailu kun aihe ei pyöri mielessä mitenkään 😂
Miksei Mopomies ottanut saamiaan viestejä vain vitsinä? Minä ainakin otin Mopomiehen maidontuottajien tappamisuhkaukset hulvattomana huumorina. Loppuiko Mopomiehen oma huumorintaju?

Jos se uhkaus tulee yyveenä, niin yleensä sillä uhkaajalla on vintti pimeenä. Nää julkisen puolen jutut on yleensä enemmän tai vähemmän läppää.
"How dare you godless bastards step on my land?
How dare you touch my daughters and sons?
This will be your last steps, unless you turn
Put your two-headed eagle in your arse and run!"

                                          -Ignea-

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12199
  • Virolaista kiitos!
Vs: Pyydän anteeksi...
Ohhoh. Olen aidosti hämmästynyt jos homous on todella näin vakava asia palstalla. Itekin olen 15 vuotta kirjoittanut aivan mitä sattuu, mutta koskaan en ole saanut yyyveehen mitään tulvaa aikaiseksi. Koko palstahan on melkein viimeiset kymmenen vuotta keskittynyt *****ilemiseen ja vihollisen totaaliseen nöyryyttämiseen / henkiseen tuhoamiseen. Jos täällä jaksaa olla, niin kestää ilmeisesti todella paljon tai sitten on ihan älyttömän yksinkertainen kaveri.

Homous nyt on asiana sellainen, että keskimääräistä ihmistä ei jaksa kiinnostaa pätkän vertaa toisen seksuaalinen suuntautuminen ellei siitä sitten ole itselle joku haitta. Se että joku tämmöisiä jaksaa pohtia, kertoo kyllä jotain henkisen puolen tasosta.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Pyydän anteeksi...
En olis arvannut, mitä tapahtuu kun jossain viestiketjussa kerroin olevani homo. Yksityisviestejä alkoi tulla järjetön määrä.

Valtaosa pientä, sekä isoa vittuilua. Jotkut jopa uhkailevia kannanottoja. Siinä vaiheessa totesin, että on turhaa provosoida tätä ja sen vuoksi tässä kirjoitan ihan yleisesti.

Internetti on luotu vittuiluun. Sehän on selvä. Mutta se, että joku asia avaa varsinaisen pandoran lippaan, kertoo jostakin oudosta ilmilöstä. Yksityisviestien tulvasta.



Pyydänkin nyt heti samantien anteeksi sitä, että normityyppisellä pään aukomisella heitetty "kaapista ulostulo", aiheutti agron pahimmille homofoobikoille pärinöitä.

Eli en nyt valitettavasti ole homo, joten verenpaineet voi laskea taas alas.

Huvittavinta on se, että paskan jauhannan keskeltä löytyy tietty koodi, joka aktivoi jonkun aivotoiminnon.

Puuha-Pete esimerkiksi lähestyy näin yyveenä:

"« Lähetetty käyttäjälle: SKN : 26.04.14 - klo:14:14 » VastaaLainausPoista
Rupeehan poika pitämään pienempää suuta.

 Jos sua pelottaa jokin asia, niin muista että niin makaa kuin petaa. Aikansa kun kerjää vaikeuksia itselleen, tulee vastaan kyllä joku, joka niitä ihan oikeesti järjestää. Se en ole minä, minä en uhkaile sinua. Kerron vaan tosielämän faktat, jotka isäsi on jättänyt sulle kertomatta.

 Porukka näyttää olevan aika täynnä sua. Kuvaavaa on, että -huolimatta toukokiireistä- sain 11 yksityisviestiä, jotka osoittavat, ettet ole kauheasti "onnistunut suosiota keräämään" foorumilla. Mukana muutama sellainenkin, joiden luulet varmaan olevan "kavereitasi" Sinua kuvataan saamissani viesteissä termeillä, joita et halua kuulla.


 Luulet nähtävästi, että anonyyminä kirjoittelu antaa vapauksia vailla velvollisuuksia. Niin kauan kun viestejä ei kirjoita robotti, joku haluaa tietää ihmisen niiden viestien takana.

 Taitaa kohdaltasi ympyrä olla sulkeutunut. Pääset pälkähästä jos alat käyttäytyä ihmisiksi.

 Mulla ei ole mitään intohímoja kaltaistesi kaitsemiseen, mutten tule enää ottamaan ainuttakaan *****ilua sinulta vastaan.

 En ole suomi-foorumin viestien takana. Jos se on sinulle pettymys niin ei voi mitään. Mulla ei ole moiseen aikaa. Lisäksi kirjoittaisin jotain älykkäämpää. Sinua nähtävästi ne viestit loukkaavat/harmittavat. Mitä luulet itse omien herjaviestiesi tekevän niitä vastaanottaville? Edelleen, sitä saat mitä tilaat.

 Miten tästä eteenpäin, se riippuu sinusta. Vain yksin sinusta."



Muutaman tunnin päästä höyryt vaan nousivat kellotapulissa:

"Vs: (Ei otsikkoa)
« Lähetetty käyttäjälle: SKN : 26.04.14 - klo:20:53 »
« Olet vastannut tähän viestiin tai lähettänyt sen edelleen. » VastaaLainausPoista
 Lue poika seuraava, ja luekin huolella ja tarkkaan:

 Niin kauan kun pystyt kirjoittamaan keskustelufoorumeille nimettömänä, esiinnyt muista piittaamattomana kovanaamana. Heti, kun kuvaan astuu vaara, että joudutkin vastaamaan sanoistasi kasvotusten, housusi alkaa tutista ja lasket allesi. Huudat apuun ylläpitoa, pelottelet viranomaisilla ...mitä seuraavaksi? Huuda vielä äitiäsikin apuun, sinä surkea pikkuhiiri.

 Olen valmis tapaamaan sinut silmästä silmään katsoen, oletko sinä siihen valmis ja haluatko sinä sitä? Tapaammeko, vai meneekö pupu pöksyyn?"



Apilaksen yyveenä esittelemiä irtopäitä ja muuta kamaa en viitsi edes tähän yleiseen pistää..

Seinähulluja ovat.



:D:D:D:D:D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7358
  • Never Trust a Hippy
Vs: Pyydän anteeksi...
Ristos että täällä on rautakankiperseessä-jengiä. 🤣🤣🤣🤣😘

Joillekkin on ylivoimaista erottaa foorumiräkötys tosielämästä. 😆😆😆

Todennäköisesti nuo pahiten perseensä repineet on itse kaappihomoja. 🤔

No sehän on selvä 😂😂

Ei ketään normaalia edes kiinnostanut mopomiehen vitsailu kun aihe ei pyöri mielessä mitenkään 😂
Miksei Mopomies ottanut saamiaan viestejä vain vitsinä? Minä ainakin otin Mopomiehen maidontuottajien tappamisuhkaukset hulvattomana huumorina. Loppuiko Mopomiehen oma huumorintaju?

Jos se uhkaus tulee yyveenä, niin yleensä sillä uhkaajalla on vintti pimeenä. Nää julkisen puolen jutut on yleensä enemmän tai vähemmän läppää.
Kai yyveet ovat sitten sisäpiirin vitsejä. Ehkä porukat saivat väärän käsityksen Mopomiehestä luettuaan hänen allekirjoituksen: "vidtuillu... ilman sitä maailma olisi tylsä paikka asua."

Porukat luulivat, että Mopomies tykkää lueskella vidtuilua yksityisviesteissäkin. Ei näemmä sitten tykännyt.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Pyydän anteeksi...
Ristos että täällä on rautakankiperseessä-jengiä. 🤣🤣🤣🤣😘

Joillekkin on ylivoimaista erottaa foorumiräkötys tosielämästä. 😆😆😆

Todennäköisesti nuo pahiten perseensä repineet on itse kaappihomoja. 🤔

No sehän on selvä 😂😂

Ei ketään normaalia edes kiinnostanut mopomiehen vitsailu kun aihe ei pyöri mielessä mitenkään 😂
Miksei Mopomies ottanut saamiaan viestejä vain vitsinä? Minä ainakin otin Mopomiehen maidontuottajien tappamisuhkaukset hulvattomana huumorina. Loppuiko Mopomiehen oma huumorintaju?

Jos se uhkaus tulee yyveenä, niin yleensä sillä uhkaajalla on vintti pimeenä. Nää julkisen puolen jutut on yleensä enemmän tai vähemmän läppää.
Kai yyveet ovat sitten sisäpiirin vitsejä. Ehkä porukat saivat väärän käsityksen Mopomiehestä luettuaan hänen allekirjoituksen: "vidtuillu... ilman sitä maailma olisi tylsä paikka asua."

Porukat luulivat, että Mopomies tykkää lueskella vidtuilua yksityisviesteissäkin. Ei näemmä sitten tykännyt.

Se on viljanviljelijä , ei kannata tosissaan ottaa .


Eikä se ketään hengiltä saa .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .