9 oikein, kimppakämppäjuttua ei tullut ajateltua sen enempää, se meni väärin.
Kaikki oikein .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 19.09.18 - klo:19:00Kaikki oikein .Hyvä. Minulla puolestaan on toisinaan ongelmia. Mm. viime kesänä ymmärsin, että auton keittävää moottoria voisi jäähdyttää ilmastoinnilla.
Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 19.09.18 - klo:19:04Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 19.09.18 - klo:19:00Kaikki oikein .Hyvä. Minulla puolestaan on toisinaan ongelmia. Mm. viime kesänä ymmärsin, että auton keittävää moottoria voisi jäähdyttää ilmastoinnilla. Voisko sillä keittää puikulaperunat. Net on kuulemma vaikeita keittää.
Lainaus käyttäjältä: Dr.Who - 19.09.18 - klo:18:239 oikein, kimppakämppäjuttua ei tullut ajateltua sen enempää, se meni väärin.Sulla ei sitten ole kokemusta tuollaisista kimppajutuista..siinä se vika oli.
Eemelille tiedoksi, sain tästä testistä kyllä täydellisen suorituksen, eli kaikki oikein. Olisikohan nyt niin, että joku ei ehkä ymmärrä, mitä kirjoittaa tai kommentoi ihan itse.
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 19.09.18 - klo:18:21Eemelille tiedoksi, sain tästä testistä kyllä täydellisen suorituksen, eli kaikki oikein. Olisikohan nyt niin, että joku ei ehkä ymmärrä, mitä kirjoittaa tai kommentoi ihan itse.Niin sain minäkin.Jospa ne vihreänvalkoiset glasit estävät kaiken älyllisen.
Lainaus käyttäjältä: Eemeli - 19.09.18 - klo:21:54Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 19.09.18 - klo:18:21Eemelille tiedoksi, sain tästä testistä kyllä täydellisen suorituksen, eli kaikki oikein. Olisikohan nyt niin, että joku ei ehkä ymmärrä, mitä kirjoittaa tai kommentoi ihan itse.Niin sain minäkin.Jospa ne vihreänvalkoiset glasit estävät kaiken älyllisen. Voisiko Eemeli kertoa oikean vastauksen yllä olevaan lauseeseen, tunnustan, tarvitsen apua.