Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sensuuri  (Luettu 9434 kertaa)

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Sensuuri

 Kyllä tänne muutama  hullu mahtuu.

Jepz. Nimenomhan sinne...   

- antik
- jörnis
- kauris
- kikkeliskokkelis
- minä vaan
- oiva-kalevi
- sanna kuusiluoma
- sepedeus
- sepeteus
- simo saikkonen
- vaan minä
- vesityttö
- viiksi-vallu

🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Sensuuri
Olisikohan näille isämmaan toivoille mitenkään mahdollista käyttäytyä kuin ihmiset? Sitten ei kiusaisi poliisi, facebook eikä juutalaiset.

Voisitko sitten kertoa meille, missä kohtaa tuo Turtiainen on käyttäytynyt huonosti, jotta on saanut tuon kohtalon?

 Odotamme mielenkiinnolla.

Hei JunttiEinari, kerro ny...

 Vai haluatko että tää jutussa aiheena ollut

 https://www.youtube.com/watch?v=k-i2X0ktHGU


 Turtiainen tulee sulta henkilökohtaisesti kysymään???

Hei juntti...😄😄😄

Sori, en huomannut vastata. Ilmeisesti tuo aiheena oleva facebook-postaus on poistettu, niin hieman vaikeaa sitä on mennä kommentoimaan. Voortimies tuossa sitten kirjoitti sen mikä itselläkin oli mielessä. Yksityisillä palveluilla, olipa kyseessä sitten Facebook tai Agronet, on lupa valita käyttäjäehtonsa ja sen mitä julkaisevat. Jos ei palvelu miellytä, pitää äänestää jaloillaan. Tai laittaa pystyyn oma julkaisualusta.

 Tuohan olis muuten ihan OK argumentti, muttaku Facebook on tainnu muutaman kerran mainostaa itseään puolueettomana mediakanavana?
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Sensuuri
Niin kauan kun parempaa todistusaineistoa ei ole,  niin voimme todeta, että Facebook on valtamedian talutusnuorassa.

 Ja kommentti oman alustan tekemisestä omien mielipiteiden julkaisua varten on enemmän kuin typerä.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Sensuuri

 Kyllä tänne muutama  hullu mahtuu.

Jepz. Nimenomhan sinne...   

- antik
- jörnis
- kauris
- kikkeliskokkelis
- minä vaan
- oiva-kalevi
- sanna kuusiluoma
- sepedeus
- sepeteus
- simo saikkonen
- vaan minä
- vesityttö
- viiksi-vallu

🎅

Miksi pitäisi valittaa puuhiksista ja antitesanttiloisista. ?😎

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7735
  • Never Trust a Hippy
Vs: Sensuuri

 Kyllä tänne muutama  hullu mahtuu.

Jepz. Nimenomhan sinne...   

- antik
- jörnis
- kauris
- kikkeliskokkelis
- minä vaan
- oiva-kalevi
- sanna kuusiluoma
- sepedeus
- sepeteus
- simo saikkonen
- vaan minä
- vesityttö
- viiksi-vallu

🎅

Miksi pitäisi valittaa puuhiksista ja antitesanttiloisista. ?😎
Miksi sitten valitat? Sinähän valitat jopa joidenkin avatar-kuvista.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8713
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Sensuuri
Sen jälkeen kun Ruotsin demarit ja vihreät otti naamakirjan ja juutuubin paikallisjohtajat puhutteluun ja uhkailivat lain muutoksilla ellei oma sensuuri ryhdy toimiin, alkoi tapahtua. Yksityisten henkilöiden ja yhdistysten tilejä on poistettu ahkerasti.

Tämäkin satiirifilmi poistettiin aika nopeasti Youtubesta.

http://thetaz.se/SADBR/
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Super-electric

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 649
Vs: Sensuuri
Trumppi lupas puuttua tähän googlen & muiden toimintaan.

“Google & others are suppressing voices of Conservatives and hiding information and news that is good. They are controlling what we can & cannot see. This is a very serious situation-will be addressed,"

Voisi Suomessakin puuttua tähän isänmaallisten ja konservatiivisten ihmisten sensurointiin ja vaientamiseen.

Suomessa vaikuttaa aivan samanlainen kommunistiklikki kuin jenkeissäkin joka on pesiytynyt vallan ylimpiin kerroksiin. Niiden toiveunissa on maailmanlaajuinen kommunistinen internationaali, jossa kulttuuri, kansallisuus, rotu, uskonto, arvot ja sukupuoli häivytetään. On vaan yhtä tasa-arvoista bolsevikkimassa kaikki ihmiset. Kaikki rahat siirretään hallitsevalle pankkiiriteknokraatti yläluokalke jotka jakavat tätä mannaa jokaiselle tasapuolisesti.. ihan niinkuin navetassa.. jokaiselle yhtäpaljon eikä kukaan eläin ole tasa-arvoisempi kuin toinen.. vaikka painais enempi duunia.

Niinhän se kaikissa totalitarimeissa menee.. ensin vaiennetaan toisinajattelijat.. sitten on näitä näytösoikeudenkäyntejä.. ja sitten seuraavaksi perustetaan näitä kulakkileirejä, jotta maanomistus saadaan tasapuolisiksi kolhooseiksi..

Näin se menee

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Sensuuri
Luulisi että valtamedia on todennäköisyyden perusteella oikeammassa kuin vaikkapa joku yhden miehen media jossain puskakylillä  😂

Vaan enpäs tiedä onko 😂

On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Sensuuri

 Kyllä tänne muutama  hullu mahtuu.

Jepz. Nimenomhan sinne...   

- antik
- jörnis
- kauris
- kikkeliskokkelis
- minä vaan
- oiva-kalevi
- sanna kuusiluoma
- sepedeus
- sepeteus
- simo saikkonen
- vaan minä
- vesityttö
- viiksi-vallu

🎅

Miksi pitäisi valittaa puuhiksista ja antitesanttiloisista. ?😎
Miksi sitten valitat? Sinähän valitat jopa joidenkin avatar-kuvista.

Ai minäkö? Kyllä täällä on nenäherneet vedetty joulupukin kuvista.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Sensuuri
🎅🎅🎅
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Sensuuri

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Sensuuri
Sen jälkeen kun Ruotsin demarit ja vihreät otti naamakirjan ja juutuubin paikallisjohtajat puhutteluun ja uhkailivat lain muutoksilla ellei oma sensuuri ryhdy toimiin, alkoi tapahtua. Yksityisten henkilöiden ja yhdistysten tilejä on poistettu ahkerasti.

Tämäkin satiirifilmi poistettiin aika nopeasti Youtubesta.

http://thetaz.se/SADBR/

 Asia on juuri näin, vaikka muutamien näköalattomien ja helposti johdatettavien onkin mahdotonta asiaa ymmärtää.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Sensuuri
Seuraava hallitus tilaa Kiinasta jo muutamia satoja vastaavia meillekin...? Ois kiva. https://yle.fi/uutiset/3-10367198
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Sensuuri
Luulisi että valtamedia on todennäköisyyden perusteella oikeammassa kuin vaikkapa joku yhden miehen media jossain puskakylillä  😂

Vaan enpäs tiedä onko 😂

Niin tuttua tekstiä. Vaikkapa vielä 1980-luvulta. Valtamedia kielsi kaiken Neuvostoliiton kritisoinnin, ja mm. päävaltamedia Yleisradio lähetti kansalaisten valistukseksi viikoittain Neuvostoliittoa ylistäviä ohjelmia , mm. "Näin naapurissa" jne.

 On se ihme, ettei nykypäivänäkään ihminen tajua oikeastaan yhtään mitään. Edes sellainen, joka saa rahaa muiden neuvomisesta.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Sensuuri
Luulisi että valtamedia on todennäköisyyden perusteella oikeammassa kuin vaikkapa joku yhden miehen media jossain puskakylillä  😂

Vaan enpäs tiedä onko 😂

Niin tuttua tekstiä. Vaikkapa vielä 1980-luvulta. Valtamedia kielsi kaiken Neuvostoliiton kritisoinnin, ja mm. päävaltamedia Yleisradio lähetti kansalaisten valistukseksi viikoittain Neuvostoliittoa ylistäviä ohjelmia , mm. "Näin naapurissa" jne.

 On se ihme, ettei nykypäivänäkään ihminen tajua oikeastaan yhtään mitään. Edes sellainen, joka saa rahaa muiden neuvomisesta.

Eli enemmistö on väärässä?

Vähän kuin tällä palstalla vai... Silloinhan veeti ja eemeli edustavat totuutta 😂 Sinullakin on pari kaveria, joten te olette väärässä jos joku yksin väittää vastaan?

Mua vaan ei kiinnosta..
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.