Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tiet kantavimmillaan, nyt lannoitekaupoille, hopi hopi  (Luettu 1035 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22277
Ettei sitten ensikeväänä tarvitse valtakunnan mediassa vinkua, ettei joku muu ole hoitanut tietäni.

Rahasta ei voi olla kiinni, onhan mm- ja pääministeri kepulipuolueesta.

navettapiika

  • Vieras
Ja niin minä mieleni jälleen pahoitin..mielipahaa vain ja ainoastaan.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22277
No sitten ei kannata miesten juttuja lukea

Jätkä

  • Vieras
Jos ittees tarkoitat miehenä, niin kuka muka sinussa näkee miehen? Ei kukaan. Kyllä sinä ole jäänyt lellityn pikkupojan tasolle, joka vinkuu aina kaikesta ja kun maailman meno ei kulje mielenmukaan, niin se on toisen syy.

navettapiika

  • Vieras
Jos ittees tarkoitat miehenä, niin kuka muka sinussa näkee miehen? Ei kukaan. Kyllä sinä ole jäänyt lellityn pikkupojan tasolle, joka vinkuu aina kaikesta ja kun maailman meno ei kulje mielenmukaan, niin se on toisen syy.
Kyllä tuo on häpeäksi miessukupuolelle, eihän tuollaista naputusta kukaan kehtaisi suoltaa..pikkupoika, jolla on kaikki leluautot patterin välissä ja soraa hiekkalaatikossa, ja perseessäkin.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
No sitten ei kannata miesten juttuja lukea

Älä puhu miesten jutuista niin kauan kuin itse vingut kuin vaihdevuosivaivainen ämmä tai perseeseen pantava hintti.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!