Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hulluja lakeja  (Luettu 1603 kertaa)

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Hulluja lakeja

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Hulluja lakeja
Pihlajalinnan osake huimassa laskusa, 7,5%

N. eli Lysny

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
AITO TYÖMIES OSAA JUODA TERMOSPULLOSTAKIN KAHVIA TUKEHTUMATTA JOKA TILANTEESSA HARAKAN PITÄISI MENNÄ KAHVINJUONTIKURSSILLE. SOTESOTKU JATKUU JA HARAKKA TUKEHTUU ENNENPITKÄÄN KAHVIINSA ELLEI OPETTELE OIKEAOPPISTA KAHVINJUONTITEKNIIKKAA.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ärrpää

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Markkinat ovat aina oikeassa, eivätkö olekin?
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Kyllä ne jotain osviittaa antaa, kuten säätiedoitus.

Ärrpää

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Kyllä ne jotain osviittaa antaa, kuten säätiedoitus.

Tuliko turskaa, shorttasitko turhan isosti?
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

pig24

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Minun mielestäni julkisuudessa puhutaan kovin vähän terveydenhuollon kustannuksista, lähinnä siitä, mistä ne etupäässä aiheutuvat. Sveitsissä 6 sairautta aiheuttaa 80 % terveydenhuollon menoista. Siellä päätettiin, että sairaanhoitajia lisäkoulutetaan hoitamaan ko. potilaiden rutiinitarkastuksia. Uuden kuvion alkaessa rullaamaan lääkärien työpanosta voidaan allakoida uudelleen.

Meillä halutaan firmat mukaan terveyskeskustason toimintaan. Itse koen, että nykyisen kuvion pääongelma on erikoislääkärille pääsy, siis viive oikean diagnoosin syntymisessä. Ravataan lääkäriltä toiselle ja lääkärikeskukset tekevät tiliä. Ei hyvä. Firmojen nuhapoliklinikat eivät ratkaise ainakaan tätä ongelmaa.

Itse valmisteltavana olevaa sotepakettia en tunne. Homma haisee joka tapauksessa.

Viimeksi muokattu: 25.06.18 - klo:20:42 kirjoittanut pig24

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Minun mielestäni julkisuudessa puhutaan kovin vähän terveydenhuollon kustannuksista, lähinnä siitä, mistä ne etupäässä aiheutuvat. Sveitsissä 6 sairautta aiheuttaa 80 % terveydenhuollon menoista. Siellä päätettiin, että sairaanhoitajia lisäkoulutetaan hoitamaan ko. potilaiden rutiinitarkastuksia. Uuden kuvion alkaessa rullaamaan lääkärien työpanosta voidaan allakoida uudelleen.

Meillä halutaan firmat mukaan terveyskeskustason toimintaan. Itse koen, että nykyisen kuvion pääongelma on erikoislääkärille pääsy, siis viive oikean diagnoosin syntymisessä. Ravataan lääkäriltä toiselle ja lääkärikeskukset tekevät tiliä. Ei hyvä. Firmojen nuhapoliklinikat eivät ratkaise ainakaan tätä ongelmaa.

Itse valmisteltavana olevaa sotepakettia en tunne. Homma haisee joka tapauksessa.

Täysin samaa mieltä. TK:n päivystys on täynnä saikkua hakevia potilaita. Päivystys pitäisi olla vain kiireellisille, välitöntä apua tarvitseville. Jos Sote ratkaisee tämän ongelman niin ok. Mutta siihen ei kyllä maakuntia tarvita. Nykyistä järjestelmää rukkaamalla homma hoituu.