Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kesko luottaa naapurimaan viljelijään enemmän kuin kotimaiseen.  (Luettu 2415 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
 Kotomaan maatalouskauppa myytiin, mutta Virosa on komiasti Konekesko. Sieltä voi hakia samat konehet, kuin suomessa tällä Lantamannella.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Siähän olet varoitellut alati Keskon hinnoista sekä laadusta. Ei kannate saranoita kuluttaa.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Siähän olet varoitellut alati Keskon hinnoista sekä laadusta. Ei kannate saranoita kuluttaa.

  Kesko on hyä kauppa. Oksakii  aina kehunut.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vai että Oksaa tässä pitää uskoa, tähän asti olen koko elämäni perustanut Sepeteuksen opeille.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vai että Oksaa tässä pitää uskoa, tähän asti olen koko elämäni perustanut Sepeteuksen opeille.

  Kyllä sun elämä on hyällä perustuksella.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Jatko-opintoihin tästä sitten Oksalle? Toivotaan että Sepe-opiston pisteet riittää.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26186
  • vastustan
Jatko-opintoihin tästä sitten Oksalle? Toivotaan että Sepe-opiston pisteet riittää.
sepehän sano jotta siwojen osto on virhe, mutta nyt kesko tekee niillä erittäin hyvää tulosta :) ;) :D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
sepehän sano jotta siwojen osto on virhe, mutta nyt kesko tekee niillä erittäin hyvää tulosta :) ;) :D ;D
Siksi miä olenkin niin kauhian hämmästynt että meneekö mun elämältä pohja kun tommosia uutisia mänevät kertomaan. Höh.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26186
  • vastustan
sepehän sano jotta siwojen osto on virhe, mutta nyt kesko tekee niillä erittäin hyvää tulosta :) ;) :D ;D
Siksi miä olenkin niin kauhian hämmästynt että meneekö mun elämältä pohja kun tommosia uutisia mänevät kertomaan. Höh.
rekikelejäki tais sepe ennustaa juhannukseen asti, hyvästihän se näyttäs olevan mikkelissäki lämmintä :) ;) :D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Kotomaan maatalouskauppa myytiin, mutta Virosa on komiasti Konekesko. Sieltä voi hakia samat konehet, kuin suomessa tällä Lantamannella.

Balttian Konekeskon Maaliiketoiminasta omistaa Kesko enää 55% ja loputkin on mahdolista myydä yhtiökumppanille 2019 loppuun mennessä. Suomessa nähtävästi hinnoitteli konekauppa itsensä pihalle. Muu ei seliytä tätä myyntiä. Todenäköisesti varaosamyynti tulee siirtymään nettimyyntiin jatkossa.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
sepehän sano jotta siwojen osto on virhe, mutta nyt kesko tekee niillä erittäin hyvää tulosta :) ;) :D ;D
Siksi miä olenkin niin kauhian hämmästynt että meneekö mun elämältä pohja kun tommosia uutisia mänevät kertomaan. Höh.

Kesko möi maajussit ja ostoo pätkäs Siwat.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
sepehän sano jotta siwojen osto on virhe, mutta nyt kesko tekee niillä erittäin hyvää tulosta :) ;) :D ;D
Siksi miä olenkin niin kauhian hämmästynt että meneekö mun elämältä pohja kun tommosia uutisia mänevät kertomaan. Höh.

Kesko möi maajussit ja ostoo pätkäs Siwat.

Ei haittaa! Yksi syy taas tilata EU:sta suoraan tavaraa. Kuulema jontikan koukku maksaa Briteissä 150€ ja Suomessa 500€!
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
sepehän sano jotta siwojen osto on virhe, mutta nyt kesko tekee niillä erittäin hyvää tulosta :) ;) :D ;D
Siksi miä olenkin niin kauhian hämmästynt että meneekö mun elämältä pohja kun tommosia uutisia mänevät kertomaan. Höh.

Kesko möi maajussit ja ostoo pätkäs Siwat.

Ei haittaa! Yksi syy taas tilata EU:sta suoraan tavaraa. Kuulema jontikan koukku maksaa Briteissä 150€ ja Suomessa 500€!

Paljonko se Alibabassa maksaa.

Köntys

  • Vieras
sepehän sano jotta siwojen osto on virhe, mutta nyt kesko tekee niillä erittäin hyvää tulosta :) ;) :D ;D
Siksi miä olenkin niin kauhian hämmästynt että meneekö mun elämältä pohja kun tommosia uutisia mänevät kertomaan. Höh.

Kesko möi maajussit ja ostoo pätkäs Siwat.

Ei haittaa! Yksi syy taas tilata EU:sta suoraan tavaraa. Kuulema jontikan koukku maksaa Briteissä 150€ ja Suomessa 500€!

Paljonko se Alibabassa maksaa.

Yli 22-euroa.  Menee 500-euroa tullimaksua   ;D ;D