Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kansalliset tuet 2018  (Luettu 1290 kertaa)

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: Kansalliset tuet 2018
"Kansallisten tukien kokonaismäärästä noin 91 prosenttia on pohjoista tukea ja noin seitsemän prosenttia on Etelä-Suomen kansallista tukea. Vajaan kahden prosentin osuus tukimäärästä on muuta kansallista tukea, josta valtaosa on nyt vahvistettua sokerijuurikkaan kansallista tukea."

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: Kansalliset tuet 2018
"Pohjoisen tuen määrä alenee noin prosentin verran vuodesta 2017. Etelä-Suomen kansallisen tuen määrä vähenee noin kahdeksalla prosentilla EU-komission vahvistaman tukiohjelman mukaisesti."

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: Kansalliset tuet 2018
Aika törkeää. MTK/kepu "edunvalvonta" on toiminut.

Köntys

  • Vieras
Vs: Kansalliset tuet 2018
 ;D ;D ;D

Lainaus
Pohjoisesta tuesta yli puolet eli noin 160 miljoonaa euroa maksetaan maidontuotannolle. Maidon pohjoisen tuen kokonaismäärä on säilynyt tällä tasolla jo usean vuoden ajan. Litraa kohti maksettua tukitasoa on tarkennettu vuosittain tuotantomäärän kehityksen mukaan. Vuoden 2019 alussa maksetaan litratuen jälkierä, jolla varmistetaan, että tuen kokonaismäärä tulee täysimääräisesti käytettyä.

Emolehmien ja emolehmähiehojen tuet, sonnien ja härkien tuet sekä teurastettujen hiehojen ja sonnien tuet säilyvät vuoden 2017 tasolla.

Tjussi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 178
Vs: Kansalliset tuet 2018
Kuka tietää pitääkö kanamunatuottajakaverini väittämä paikkansa, että AB-alueen sika -ja siipikarjan kansalliset tuet loppuvat v.2020, minä kun luulen että ne jatkuvat jossain muodossa myös v.2020 jälkeen

mx

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 488
Vs: Kansalliset tuet 2018
Kuka tietää pitääkö kanamunatuottajakaverini väittämä paikkansa, että AB-alueen sika -ja siipikarjan kansalliset tuet loppuvat v.2020, minä kun luulen että ne jatkuvat jossain muodossa myös v.2020 jälkeen
Loppuu myös c alueella