Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Muistakaa tämä, kun Sipi höpöttää  (Luettu 2167 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228

jeep

  • Vieras
Vs: Muistakaa tämä, kun Sipi höpöttää
https://www.iltasanomat.fi/taloussanomat/porssiuutiset/art-2000001848112.html

Valtio, kunnat ja muut julkisyhteisöt on velkaa noin...

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Muistakaa tämä, kun Sipi höpöttää
https://www.verkkouutiset.fi/muistakaa-tama-taulukko-kun-poliitikko-hopottaa-jakovarasta/

Kuinka hyin menee tizinkoottajalla.
Sipilällä on hyvä hallitus. Vain kaksi täysin pieleen mennyttä ministerivalintaa. Berneri on toinen, mutta kuka on toinen?


Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Muistakaa tämä, kun Sipi höpöttää
https://www.verkkouutiset.fi/muistakaa-tama-taulukko-kun-poliitikko-hopottaa-jakovarasta/

Kuinka hyin menee tizinkoottajalla.
Sipilällä on hyvä hallitus. Vain kaksi täysin pieleen mennyttä ministerivalintaa. Berneri on toinen, mutta kuka on toinen?

Kyllä hallitus on tehnyt yhden hyän lain. Kauppojen aukiolon vapauttamisen. Ei tarvitse miettiä onko kauppa auki.

jeep

  • Vieras
Vs: Muistakaa tämä, kun Sipi höpöttää

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7921
  • Never Trust a Hippy
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Muistakaa tämä, kun Sipi höpöttää
Demareille aika sama onko miljoona vai miljardi... Onhan niitä maksajia niin iso joukko.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Muistakaa tämä, kun Sipi höpöttää
https://www.verkkouutiset.fi/muistakaa-tama-taulukko-kun-poliitikko-hopottaa-jakovarasta/

Kuinka hyin menee tizinkoottajalla.
Sipilällä on hyvä hallitus. Vain kaksi täysin pieleen mennyttä ministerivalintaa. Berneri on toinen, mutta kuka on toinen?
Edes Eetu ei vastannut, siispä vastaan itse: Toinen pieleen mennyt ministerivalinta on Sipilä itse.





alpo10

  • Vieras
Vs: Muistakaa tämä, kun Sipi höpöttää
https://www.verkkouutiset.fi/muistakaa-tama-taulukko-kun-poliitikko-hopottaa-jakovarasta/

Kuinka hyin menee tizinkoottajalla.
Sipilällä on hyvä hallitus. Vain kaksi täysin pieleen mennyttä ministerivalintaa. Berneri on toinen, mutta kuka on toinen?
Edes Eetu ei vastannut, siispä vastaan itse: Toinen pieleen mennyt ministerivalinta on Sipilä itse.
...vai oletko tietosi kanssa yksin?

Jos tämän hallituksen tuloksia katsoo, niin kiinnostaisi kuulla jonkun mielipidettä niistä sadasta tuhannesta, jotka ovat saaneet työpaikan viime vuosien aikana. Maailma rokkaa ihan eri tavalla, kun on duunii, fyffee ja saa pankista lainaa...tulevaisuus on ihan pirusti erilainen, kun niillä työkkärin listoilla olevilla. Sisältöä elämässä, työkaverit, pikkujoulut, kesälomat, sekä itsetunto nousee... onnittelut heille

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26268
  • vastustan
Vs: Muistakaa tämä, kun Sipi höpöttää
https://www.verkkouutiset.fi/muistakaa-tama-taulukko-kun-poliitikko-hopottaa-jakovarasta/

Kuinka hyin menee tizinkoottajalla.
Sipilällä on hyvä hallitus. Vain kaksi täysin pieleen mennyttä ministerivalintaa. Berneri on toinen, mutta kuka on toinen?
Edes Eetu ei vastannut, siispä vastaan itse: Toinen pieleen mennyt ministerivalinta on Sipilä itse.
...vai oletko tietosi kanssa yksin?

Jos tämän hallituksen tuloksia katsoo, niin kiinnostaisi kuulla jonkun mielipidettä niistä sadasta tuhannesta, jotka ovat saaneet työpaikan viime vuosien aikana. Maailma rokkaa ihan eri tavalla, kun on duunii, fyffee ja saa pankista lainaa...tulevaisuus on ihan pirusti erilainen, kun niillä työkkärin listoilla olevilla. Sisältöä elämässä, työkaverit, pikkujoulut, kesälomat, sekä itsetunto nousee... onnittelut heille
tuohan saa esimerkiksi työttömälle ja rahattomalle  tarjotun taksinajon kuulostamaan ihan paratiisilta, kovasti hämmästelen miten tällä palstalla  esimerkiksi tuo taksin ajoon lähtö nostattaa niin suuria tunteita kun positiivisten seoraamuksin lista on noinkin  pitkä kuin tuossa edellä kuvaat :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

alpo10

  • Vieras
Vs: Muistakaa tämä, kun Sipi höpöttää
https://www.verkkouutiset.fi/muistakaa-tama-taulukko-kun-poliitikko-hopottaa-jakovarasta/

Kuinka hyin menee tizinkoottajalla.
Sipilällä on hyvä hallitus. Vain kaksi täysin pieleen mennyttä ministerivalintaa. Berneri on toinen, mutta kuka on toinen?
Edes Eetu ei vastannut, siispä vastaan itse: Toinen pieleen mennyt ministerivalinta on Sipilä itse.
...vai oletko tietosi kanssa yksin?

Jos tämän hallituksen tuloksia katsoo, niin kiinnostaisi kuulla jonkun mielipidettä niistä sadasta tuhannesta, jotka ovat saaneet työpaikan viime vuosien aikana. Maailma rokkaa ihan eri tavalla, kun on duunii, fyffee ja saa pankista lainaa...tulevaisuus on ihan pirusti erilainen, kun niillä työkkärin listoilla olevilla. Sisältöä elämässä, työkaverit, pikkujoulut, kesälomat, sekä itsetunto nousee... onnittelut heille
tuohan saa esimerkiksi työttömälle ja rahattomalle  tarjotun taksinajon kuulostamaan ihan paratiisilta, kovasti hämmästelen miten tällä palstalla  esimerkiksi tuo taksin ajoon lähtö nostattaa niin suuria tunteita kun positiivisten seoraamuksin lista on noinkin  pitkä kuin tuossa edellä kuvaat :o :o :o :o
miten sää itse koet työpaikan? saatko siitä juuri kuvatun oloisen vapauden ja riippumattomuuden tunteen?

Mulle työpaikka on juuri tuota kaikkea ja näin on elämästä nauttinut paljon enemmän...käsittääkseni työttömät eivät ole tyytyväisiä omaan oloonsa, ainakin näin olen ymmärtänyt? Omaa kokemusta ei ole, mutta silti uskallan väittää että paljon hyvää on saatu aikaan.

Työttömyyden ja rahattomuuden lisäksi olisi tälle taksipaikan ohella tarjolla myös koulutusta, joka antaa muutakin työtä kuin taksin ajoa, jos se sinusta on jotenkin ala-arvoista?

Viimeksi muokattu: 27.04.18 - klo:00:43 kirjoittanut alpo10

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26268
  • vastustan
Vs: Muistakaa tämä, kun Sipi höpöttää
nehän on aivan muut kuin minä jotka tällä palstalla polttaa päreensä ja vetää herneet nenäänsä  kun ehdotetaan/tarjotaan  taksin ajoa :o :o :o :o


mitäpä vuorostasi sinä sanot niille joille työttömyys tuo sisällön elämään, aikaa tehdä kavereiden kanssa videoita juutuuppiin, istua kauniina päivänä terassilla kaljalla, aamukahvit torikahvilassa uusia ystäviä löytäen, äkkilähdöt ulkomaille edullisesti peruutuspaikoilla, pikkujoulut joka ilta joulukuussa jne jne....

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12223
Vs: Muistakaa tämä, kun Sipi höpöttää
mitäpä vuorostasi sinä sanot niille joille työttömyys tuo sisällön elämään, aikaa tehdä kavereiden kanssa videoita juutuuppiin, istua kauniina päivänä terassilla kaljalla, aamukahvit torikahvilassa uusia ystäviä löytäen, äkkilähdöt ulkomaille edullisesti peruutuspaikoilla, pikkujoulut joka ilta joulukuussa jne jne....
Ihan vapaasti terassille ma-su, mutta mieluummin itse tienatuilla rahoilla. Kysyin kerran tuttua muuraria töihin. Hän sanoi mieluummin katselevansa, miten työmaat kehittyvät. Siis mitä ?