Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Arman karjakkona..  (Luettu 7807 kertaa)

Agronautti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1568
Arman karjakkona..

häh.. eikö ole täällä vielä rääpistelty.

https://www.ruutu.fi/video/3216530

Hattua pitää nostaa tuolle naiselle..

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Arman karjakkona..
Kyllä! Heinoki justiin hemestin kans kahto ja kaks rullaa meni empoa
Elämä on parasta kometiijjaa

kihveli

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 558
Vs: Arman karjakkona..
Minä olen aina luullut, että Arman on mies?

navettapiika

  • Vieras
Vs: Arman karjakkona..
Minä olen aina luullut, että Arman on mies?
Kukapa tietää..

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Arman karjakkona..
Sähköaita kohtaamiselle piti hirnahtaa...


A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Arman karjakkona..
Kyllä! Heinoki justiin hemestin kans kahto ja kaks rullaa meni empoa

Miksi ?

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Arman karjakkona..
Kyllä! Heinoki justiin hemestin kans kahto ja kaks rullaa meni empoa

No niihän se zepeteoz-perreelläki meni. Mutta ihan eri syystä...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Arman karjakkona..
Tuon katsottuani varmistui vaan käsitys siitä ettei kenenkään tarvitse minun takia tuolla lailla kärsiä. Kun näkyy niin vaikiaa olevan, että synpatiijjaa pitää kerätä.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Arman karjakkona..
Tuon katsottuani varmistui vaan käsitys siitä ettei kenenkään tarvitse minun takia tuolla lailla kärsiä. Kun näkyy niin vaikiaa olevan, että synpatiijjaa pitää kerätä.

Oliko tuo lupaus että lopetat soskun avustusten hakemisen?
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Arman karjakkona..
Tuon katsottuani varmistui vaan käsitys siitä ettei kenenkään tarvitse minun takia tuolla lailla kärsiä. Kun näkyy niin vaikiaa olevan, että synpatiijjaa pitää kerätä.

Oliko tuo lupaus että lopetat soskun avustusten hakemisen?

Jos sää lopetat valtion avustusten hakemisen. Niistä vaan vihastuu.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9766
Vs: Arman karjakkona..
Varmaan paras maatalouden kuvaus minkä mää oon tvstä nähnyt. Sitkeä oli emäntä. Työn kuluttavuus paistoi kävelytyylistä. Mutta näppärä ja ennakkoluuloton poika se on toi Armankin. 4. päivänä pisti lypsimen kiinni näppärämmästi  kuin mun navetassa kerran ollut lomittaja. Se jäi sentäs eläkkeelle, kun sanoin että mää en sitä navettaani enää päästä. Arvostelin vissiin vähän liikaa vuosikymmenten työuraa, silti lypsämään oppimatta. No puollustan itseäni sillä, että sanoin ääneen sen mitä muutama muu lypsykarjatila oli "kehuissaan" kyseisestä lomittajasta sanonut. Kait oli paremminkin sikatilojen ja hupulaisen apulaisen lomittaja. Voi olla että tein lomatoimistolle vaan palveluksen :)

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8355
Vs: Arman karjakkona..
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Arman karjakkona..
Varmaan paras maatalouden kuvaus minkä mää oon tvstä nähnyt. Sitkeä oli emäntä. Työn kuluttavuus paistoi kävelytyylistä. Mutta näppärä ja ennakkoluuloton poika se on toi Armankin. 4. päivänä pisti lypsimen kiinni näppärämmästi  kuin mun navetassa kerran ollut lomittaja. Se jäi sentäs eläkkeelle, kun sanoin että mää en sitä navettaani enää päästä. Arvostelin vissiin vähän liikaa vuosikymmenten työuraa, silti lypsämään oppimatta. No puollustan itseäni sillä, että sanoin ääneen sen mitä muutama muu lypsykarjatila oli "kehuissaan" kyseisestä lomittajasta sanonut. Kait oli paremminkin sikatilojen ja hupulaisen apulaisen lomittaja. Voi olla että tein lomatoimistolle vaan palveluksen :)

joo, kerrannii kuvvaus, jossa ei ollu hammasharjalla pestyjä paekkoja ja laijjuntaminen oli justiin niin rapasta touhuo ku mennäkesänä oli
Elämä on parasta kometiijjaa

carhu

  • Vieras

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Arman karjakkona..
Varmaan paras maatalouden kuvaus minkä mää oon tvstä nähnyt. Sitkeä oli emäntä. Työn kuluttavuus paistoi kävelytyylistä. Mutta näppärä ja ennakkoluuloton poika se on toi Armankin. 4. päivänä pisti lypsimen kiinni näppärämmästi  kuin mun navetassa kerran ollut lomittaja. Se jäi sentäs eläkkeelle, kun sanoin että mää en sitä navettaani enää päästä. Arvostelin vissiin vähän liikaa vuosikymmenten työuraa, silti lypsämään oppimatta. No puollustan itseäni sillä, että sanoin ääneen sen mitä muutama muu lypsykarjatila oli "kehuissaan" kyseisestä lomittajasta sanonut. Kait oli paremminkin sikatilojen ja hupulaisen apulaisen lomittaja. Voi olla että tein lomatoimistolle vaan palveluksen :)

joo, kerrannii kuvvaus, jossa ei ollu hammasharjalla pestyjä paekkoja ja laijjuntaminen oli justiin niin rapasta touhuo ku mennäkesänä oli

Onhan se niin nostalgista, jos tykkää paskasta.