Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kylvöt 2018  (Luettu 174457 kertaa)

Juba

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 968
  • LOS KANTTURAS
Vs: Kylvöt 2018
Pitäis vissiin tänä keväänä ostaa viimeinkin sellanen ylivoimainen sademittari😎   Mikä ois hyvä,ihanko 2,90€ motonetin muovi töntsä vai oikeen langaton systeemi
AkkuPENSASLEIKKURI😬

ilkka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2710
Vs: Kylvöt 2018
Pitäis vissiin tänä keväänä ostaa viimeinkin sellanen ylivoimainen sademittari😎   Mikä ois hyvä,ihanko 2,90€ motonetin muovi töntsä vai oikeen langaton systeemi

Voip 2,90 € manuaalinen mittari olla varmin. Viime syksyn ei enää kolmatta langatonta mittaria viittiny käydä toimimattomuuden takia vaihtamas. V*tutti muutenki sade tarpeeks.

Köntys

  • Vieras
Vs: Kylvöt 2018
Pitäis vissiin tänä keväänä ostaa viimeinkin sellanen ylivoimainen sademittari😎   Mikä ois hyvä,ihanko 2,90€ motonetin muovi töntsä vai oikeen langaton systeemi

Voip 2,90 € manuaalinen mittari olla varmin. Viime syksyn ei enää kolmatta langatonta mittaria viittiny käydä toimimattomuuden takia vaihtamas. V*tutti muutenki sade tarpeeks.

Miksi nuo manuaalimittarit tehdään niin kovasta muovista, että pienikin halla halkaisee ne heti?

AP120

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1283
Vs: Kylvöt 2018
Pysyy myynti kohdillaan

Valtra1

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 31
Vs: Kylvöt 2018
Täällä Suomen vilja-aitassa sade on mukavasti sulattanut loputkin roudat. Jyvät ensi viikolla maahan ja sitten kesän aikana täydet doupingit niskaan ja kasitonnari on jälleen varma. Pistän sitten kasvustokuvia. Saatte ihailla.

Super-electric

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 649
Vs: Kylvöt 2018
Accuweather näyttääkin tästä päivästä eteenpäin pelkkää auringonpaistetta.. tosin Juhannuksena sataa.. ei liene kellekkään yllätys.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12200
  • Virolaista kiitos!
Vs: Kylvöt 2018
Nyt alkaisi olla niin sanotusti kaikki muumit kanootissa. Tahtoo sanoa sitä, että konehalli on täynnä säkkejä. Apulannat järkätty siten, että käytetyimpiin lajeihin pääsee helposti käsiksi. Siemensäkit valmiina, peitattua tossia sisältäen. Eilen tuli kaksi siemenlähetystä. Alvarit ja Niklakset tuli Junttilasta ja niinkuin aina, tosi laadukasta tavaraa. Tjp Alvarilla 47,8g ja Niklaksella 45,5g. Itävyydet 97 ja 98. Avenan koijaamat Syntihiatkin tuli ilman ennakkoilmoitusta. Tänään pukkasi sitten vielä tekstiviestillä tiedon säkin painosta. Ei tarvitse sitä lähteä itse selvittämään. Tätä minä sanon jo todella hyväksi asiakaspalveluksi. 6,55kg/ha olisi kylvömäärä. Mulla on tästä Syntihiasta nyt hyvät fibat päällä. Ei enää koskaan rapsia......?

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Kylvöt 2018
Nyt alkaisi olla niin sanotusti kaikki muumit kanootissa. Tahtoo sanoa sitä, että konehalli on täynnä säkkejä. Apulannat järkätty siten, että käytetyimpiin lajeihin pääsee helposti käsiksi. Siemensäkit valmiina, peitattua tossia sisältäen. Eilen tuli kaksi siemenlähetystä. Alvarit ja Niklakset tuli Junttilasta ja niinkuin aina, tosi laadukasta tavaraa. Tjp Alvarilla 47,8g ja Niklaksella 45,5g. Itävyydet 97 ja 98. Avenan koijaamat Syntihiatkin tuli ilman ennakkoilmoitusta. Tänään pukkasi sitten vielä tekstiviestillä tiedon säkin painosta. Ei tarvitse sitä lähteä itse selvittämään. Tätä minä sanon jo todella hyväksi asiakaspalveluksi. 6,55kg/ha olisi kylvömäärä. Mulla on tästä Syntihiasta nyt hyvät fibat päällä. Ei enää koskaan rapsia......?

Keskiviikkona?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

seegeri

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1941
Vs: Kylvöt 2018
Helatorstaina

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Kylvöt 2018
Toissa päivänä tuli roiskastua käsiviskalla laitumelle raiheinää kun eniten oleskellut paikat oli ihan mustana. Ensin vähän äestystä tietenkin. Sadetta tuli päälle oikein mukavasti. Eli voi sanoa että kylvöt on aloitettu :)

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3118
Vs: Kylvöt 2018
Teillä jolla on puimattomia peltoja, mun vehnät jäi osa ulos, itävyyttä on jonkin verran, jos edes kymmenen % lautamuokaimen ja äestyksen jälkeen vielä on jotenkin sileen että voi itää ja tuotaa kasvin, niin pitäiskö kylvää esm 100kg/ha vehnää vehnän perään?

pice

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1065
Vs: Kylvöt 2018
Nyt alkaisi olla niin sanotusti kaikki muumit kanootissa. Tahtoo sanoa sitä, että konehalli on täynnä säkkejä. Apulannat järkätty siten, että käytetyimpiin lajeihin pääsee helposti käsiksi. Siemensäkit valmiina, peitattua tossia sisältäen. Eilen tuli kaksi siemenlähetystä. Alvarit ja Niklakset tuli Junttilasta ja niinkuin aina, tosi laadukasta tavaraa. Tjp Alvarilla 47,8g ja Niklaksella 45,5g. Itävyydet 97 ja 98. Avenan koijaamat Syntihiatkin tuli ilman ennakkoilmoitusta. Tänään pukkasi sitten vielä tekstiviestillä tiedon säkin painosta. Ei tarvitse sitä lähteä itse selvittämään. Tätä minä sanon jo todella hyväksi asiakaspalveluksi. 6,55kg/ha olisi kylvömäärä. Mulla on tästä Syntihiasta nyt hyvät fibat päällä. Ei enää koskaan rapsia......?
Täällä taas niinpäin, että ei enää rypsiä vaan vastaisuudessa aina rapsia. Molempia on tullut kokeiltua, kyllä rapsi vaan on ylivoimainen sadontuoton suhteen.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Kylvöt 2018
Se on aika liki se lähtö.

Puolikkaan päivän paisteli ja lämpötila kohos sinne +18:sta, kynnökset harmaantuu hetkessä.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Joozeppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1999
Vs: Kylvöt 2018
Kai maanantaina jo pötköö.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19863
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Kylvöt 2018
Perniön keskustan tuntumassa äestettiin. Tasausäestyksiä pohjoisessa Salossa. Juurikasmaata joku silitti lähellä Salon kaupunkia.  Parpyöriä ähkin paikalleen ja tankkasin koneet. Pahimmat pahnakasat aion kyntää nurin.

-SS-