Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kevät  (Luettu 9038 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Kevät
mää taisin jutella tänään backsbacen kans navettarasteilla, en oo tosin ihan varma oliko sama Jouni?

Järkytyitkö ?
no tuota, ihan se vaikutti asialliselta, jo se oli hän. En viittinyt alkaa puhumaan mistään agronetistä, kun siinä oli kollegoita ympärillä ja jos ne pitää tätä häiriintyneenä kanavana?

On agronet-elämä ja oikea elämä, siinä on se ero että oikeassa elämässä välttämättä ei olla kuten täällä, sitä eivät kaikki tunnu tajuavan...

:D:D:D
Vedätyksen mestari SKN?

Toi on ruma sana, "vedättää". Sanotaanko niin että toiset uskoo jonkun asian helpommin  kuin toiset, psykologiaa tai jotain....


Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Kevät
mää taisin jutella tänään backsbacen kans navettarasteilla, en oo tosin ihan varma oliko sama Jouni?

Järkytyitkö ?
no tuota, ihan se vaikutti asialliselta, jo se oli hän. En viittinyt alkaa puhumaan mistään agronetistä, kun siinä oli kollegoita ympärillä ja jos ne pitää tätä häiriintyneenä kanavana?

Ai jaa. Olin kyllä jossakin sellaisessa hommassa mukana, eli polkumme ovat varmaan oikeasti kohdanneet  8)

Olisit tullut jutulle, niin oltaisiin puhuttu oikeita asioita, eikä ympäripyöreitä  ;D ;D
Noh sitten seuraavalla kerralla, jos sellainen joskus tulee, mutta oli kyllä siinä aamulla se eka paikka ehkä hienoin navetta missä olen käynyt ja kehui sitä muutkin. Huomasi jotta suunnitteluun oli panostettu.

Eturivin yrittäjät tekevät eturiviläisten ratkaisuja.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Kevät
mää taisin jutella tänään backsbacen kans navettarasteilla, en oo tosin ihan varma oliko sama Jouni?

Järkytyitkö ?
no tuota, ihan se vaikutti asialliselta, jo se oli hän. En viittinyt alkaa puhumaan mistään agronetistä, kun siinä oli kollegoita ympärillä ja jos ne pitää tätä häiriintyneenä kanavana?

Ai jaa. Olin kyllä jossakin sellaisessa hommassa mukana, eli polkumme ovat varmaan oikeasti kohdanneet  8)

Olisit tullut jutulle, niin oltaisiin puhuttu oikeita asioita, eikä ympäripyöreitä  ;D ;D
Noh sitten seuraavalla kerralla, jos sellainen joskus tulee, mutta oli kyllä siinä aamulla se eka paikka ehkä hienoin navetta missä olen käynyt ja kehui sitä muutkin. Huomasi jotta suunnitteluun oli panostettu.

Eturivin yrittäjät tekevät eturiviläisten ratkaisuja.

Mitä ratkaisuja lienet tehnyt .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .