Lainaus käyttäjältä: Jami2004 - 06.04.18 - klo:22:03Lainaus käyttäjältä: Apilas Jr. - 06.04.18 - klo:22:00Lainaus käyttäjältä: kantola - 06.04.18 - klo:21:58Lainaus käyttäjältä: ilkka - 06.04.18 - klo:21:42Onks täällä viestien/alotusten määrä määritelty tai jotenkin laskettu ?"Suomalainen ei usko ennen kuin itse kokee/näkee." - Voithan aina kokeilla missä raja tulee vastaan. Fiksuimmat ymmärtää, ettei kannata tehdä 100 aloitusta samasta aiheesta. 🤐🤐🤐qHahahahaOPelhomo ja pilvenpolttajat. 👍🏿Puuhiksella taas kevätripuli. Anna tulla vaan, helpottaa kun saat avautua jollekkin. 🙂🙂🙂
Lainaus käyttäjältä: Apilas Jr. - 06.04.18 - klo:22:00Lainaus käyttäjältä: kantola - 06.04.18 - klo:21:58Lainaus käyttäjältä: ilkka - 06.04.18 - klo:21:42Onks täällä viestien/alotusten määrä määritelty tai jotenkin laskettu ?"Suomalainen ei usko ennen kuin itse kokee/näkee." - Voithan aina kokeilla missä raja tulee vastaan. Fiksuimmat ymmärtää, ettei kannata tehdä 100 aloitusta samasta aiheesta. 🤐🤐🤐qHahahahaOPelhomo ja pilvenpolttajat. 👍🏿
Lainaus käyttäjältä: kantola - 06.04.18 - klo:21:58Lainaus käyttäjältä: ilkka - 06.04.18 - klo:21:42Onks täällä viestien/alotusten määrä määritelty tai jotenkin laskettu ?"Suomalainen ei usko ennen kuin itse kokee/näkee." - Voithan aina kokeilla missä raja tulee vastaan. Fiksuimmat ymmärtää, ettei kannata tehdä 100 aloitusta samasta aiheesta. 🤐🤐🤐
Lainaus käyttäjältä: ilkka - 06.04.18 - klo:21:42Onks täällä viestien/alotusten määrä määritelty tai jotenkin laskettu ?"Suomalainen ei usko ennen kuin itse kokee/näkee." - Voithan aina kokeilla missä raja tulee vastaan.
Onks täällä viestien/alotusten määrä määritelty tai jotenkin laskettu ?
Lainaus käyttäjältä: Apilas Jr. - 06.04.18 - klo:22:05Lainaus käyttäjältä: Jami2004 - 06.04.18 - klo:22:03Lainaus käyttäjältä: Apilas Jr. - 06.04.18 - klo:22:00Lainaus käyttäjältä: kantola - 06.04.18 - klo:21:58Lainaus käyttäjältä: ilkka - 06.04.18 - klo:21:42Onks täällä viestien/alotusten määrä määritelty tai jotenkin laskettu ?"Suomalainen ei usko ennen kuin itse kokee/näkee." - Voithan aina kokeilla missä raja tulee vastaan. Fiksuimmat ymmärtää, ettei kannata tehdä 100 aloitusta samasta aiheesta. 🤐🤐🤐qHahahahaOPelhomo ja pilvenpolttajat. 👍🏿Puuhiksella taas kevätripuli. Anna tulla vaan, helpottaa kun saat avautua jollekkin. 🙂🙂🙂Sää oot sairas, huumehörhö.
Lainaus käyttäjältä: Apilas Jr. - 06.04.18 - klo:22:00Lainaus käyttäjältä: kantola - 06.04.18 - klo:21:58Lainaus käyttäjältä: ilkka - 06.04.18 - klo:21:42Onks täällä viestien/alotusten määrä määritelty tai jotenkin laskettu ?"Suomalainen ei usko ennen kuin itse kokee/näkee." - Voithan aina kokeilla missä raja tulee vastaan. Fiksuimmat ymmärtää, ettei kannata tehdä 100 aloitusta samasta aiheesta. 🤐🤐🤐Veeti huomasi sen vasta kirjoitettuaan samasta aiheesta samalla linkillä juurikin sen 100 kertaa.
Lainaus käyttäjältä: 42 - 06.04.18 - klo:22:04Lainaus käyttäjältä: Apilas Jr. - 06.04.18 - klo:22:00Lainaus käyttäjältä: kantola - 06.04.18 - klo:21:58Lainaus käyttäjältä: ilkka - 06.04.18 - klo:21:42Onks täällä viestien/alotusten määrä määritelty tai jotenkin laskettu ?"Suomalainen ei usko ennen kuin itse kokee/näkee." - Voithan aina kokeilla missä raja tulee vastaan. Fiksuimmat ymmärtää, ettei kannata tehdä 100 aloitusta samasta aiheesta. 🤐🤐🤐Veeti huomasi sen vasta kirjoitettuaan samasta aiheesta samalla linkillä juurikin sen 100 kertaa.Jostain syystä, kun Veeti poistui, 42 aktivoitui.
Lainaus käyttäjältä: 42 - 06.04.18 - klo:21:16Nythän on niin, notta yhden toimijan viestit ovat aina pois muilta kirjoittelijoilta. Koska kaikkien kirjoittajien tappioiden ja voittojen summa on aina nolla ja jotta kirjoittajien keskuudesta saataisiin esiin voittaja, täytyy vastaavasti syntyä häviäjä/häviäjät.Vaikka Kakun leikkaaminen on hyvä esimerkki Joku henkilö ”leikkaa” itselleen suuremman osan, jää muille vähemmän. Lopputulos on sen sijaan kakunpalasta riippumatta sama > paskaa tuloo.Sen sijaan tapaus, joissa nm voi hyötyä kanssakäymisestä, eivät ole vertailtavissa yllä olevaan tapaukseen.Mitä vitt*a.Onks täällä viestien/alotusten määrä määritelty tai jotenkin laskettu ? Kakun leikkaaminen on hyvä esimerkki kakun leikkaamisesta. Kun kakku loppuu niin sitä ei enää ole.Paljoa ei jäljelle jää, jos vahvennettu poistetaan.
Nythän on niin, notta yhden toimijan viestit ovat aina pois muilta kirjoittelijoilta. Koska kaikkien kirjoittajien tappioiden ja voittojen summa on aina nolla ja jotta kirjoittajien keskuudesta saataisiin esiin voittaja, täytyy vastaavasti syntyä häviäjä/häviäjät.Vaikka Kakun leikkaaminen on hyvä esimerkki Joku henkilö ”leikkaa” itselleen suuremman osan, jää muille vähemmän. Lopputulos on sen sijaan kakunpalasta riippumatta sama > paskaa tuloo.Sen sijaan tapaus, joissa nm voi hyötyä kanssakäymisestä, eivät ole vertailtavissa yllä olevaan tapaukseen.