Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe VIELÄKÖ JOKU MAKSAA mtk;n JÄSENMAKSUN  (Luettu 4229 kertaa)

ilkka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2710
Vs: VIELÄKÖ JOKU MAKSAA mtk;n JÄSENMAKSUN
Peltotuet joutais minun puolesta lakkauttaa vaikka heti ja siirtyä suoraan pärstäkerrointukeen eli takautuvasti rahaa perustuen liikevaihtoon, josta tietty prosentti viljelijälle. Jäis nää jäähdyttelijät ja skeidanheittäjät pois helposti kuvioista.


Vieläkin oikeudenmukaisempaa olisi sitoa maksettava tuki ilmoitettuun työtuntimäärään.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65909
Vs: VIELÄKÖ JOKU MAKSAA mtk;n JÄSENMAKSUN
paljon muuten sak lainen on saanu hyötyä ammattiliitosta? 

KallePP

  • Vieras
Vs: VIELÄKÖ JOKU MAKSAA mtk;n JÄSENMAKSUN
Mikä olisi hyvä syy maksaa tuo jäsenmaksu?
Jos pitää tärkeänä, että maa- ja metsätaloustuottajilla on joku jäsentensä asioita ajava järjestö, niin kannattaa maksaa jäsenmaksu. Jos on sitä mieltä, että maataloustuottajilla ei hyödytä olla mitään etuja ajavaa järjestöä, niin ei tietenkään kannata jäsenmaksua maksaa.

  Met hyä muistiset muistamma kuinka MTK ajoi metsänomistajan etua 28 vuotta sitten. Se muisti riittääkin pitkälle.

Kuitupuun hinnassa ei tuo metsänomistajien etujen ajaminen ome näkynyt.
Ja tukin hintaan taas vaikuttaa pelkästään kysyntä ja tarjonta sahatavaramarkkinoilla.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65909
Vs: VIELÄKÖ JOKU MAKSAA mtk;n JÄSENMAKSUN
ja mitä voisi kuidun hintaan vaikuttaa mikään ammattiyhistys?     virmat vain on niiiin päättänny ja se siitä, piste!      miksi sitä pitäisi nostaa?   

KallePP

  • Vieras
Vs: VIELÄKÖ JOKU MAKSAA mtk;n JÄSENMAKSUN
ja mitä voisi kuidun hintaan vaikuttaa mikään ammattiyhistys?     virmat vain on niiiin päättänny ja se siitä, piste!      miksi sitä pitäisi nostaa?

Oletko siis tyytyväinen nykyhintaan? Minä en.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: VIELÄKÖ JOKU MAKSAA mtk;n JÄSENMAKSUN
Mikä olisi hyvä syy maksaa tuo jäsenmaksu?
Jos pitää tärkeänä, että maa- ja metsätaloustuottajilla on joku jäsentensä asioita ajava järjestö, niin kannattaa maksaa jäsenmaksu. Jos on sitä mieltä, että maataloustuottajilla ei hyödytä olla mitään etuja ajavaa järjestöä, niin ei tietenkään kannata jäsenmaksua maksaa.

  Met hyä muistiset muistamma kuinka MTK ajoi metsänomistajan etua 28 vuotta sitten. Se muisti riittääkin pitkälle.

Kuitupuun hinnassa ei tuo metsänomistajien etujen ajaminen ome näkynyt.
Ja tukin hintaan taas vaikuttaa pelkästään kysyntä ja tarjonta sahatavaramarkkinoilla.

Minä vaan muistelin sitä, kun MTK otti SAK:n konstit käyttöön.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: VIELÄKÖ JOKU MAKSAA mtk;n JÄSENMAKSUN
 Merkitystä on erityisesti sillä kumpaan pinoon puuta päätyy. Mhy:n kavereita pitäisin parhaina vahteina asian suhteen.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: VIELÄKÖ JOKU MAKSAA mtk;n JÄSENMAKSUN
Merkitystä on erityisesti sillä kumpaan pinoon puuta päätyy. Mhy:n kavereita pitäisin parhaina vahteina asian suhteen.

MHY:n miehet osaa muuta hyästi, kuin laskun kirjootuksen.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: VIELÄKÖ JOKU MAKSAA mtk;n JÄSENMAKSUN
Merkitystä on erityisesti sillä kumpaan pinoon puuta päätyy. Mhy:n kavereita pitäisin parhaina vahteina asian suhteen.

MHY:n miehet osaa muuta hyästi, kuin laskun kirjootuksen.

 Jos storalle myis nii  tulisko umpin miehet kaffee palkalla tarkistamaan katkonnan?
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.