Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Miksi niin harva ihmiskunnan merkittävistä keksinnöistä on Afrikasta kotoisin?  (Luettu 947 kertaa)

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
 Nykytieteen mukaan ihminen on Afrikasta kotoisin. Sieltä ihmiskunta on sitten vuosituhansien aikana lähtenyt levittäytymään muihin maihin.

Miksi kuitenkin niin harva , ihmiskunnalle merkittävä keksintö on Afrikasta kotoisin? Huolimatta heidän vuosituhantisesta etumatkastaan muihin ihmisrotuihin nähden? Miksi varsinkin aasialaiset ovat kunnostautuneet keksijöinä? Löytyykö syy geneettisen älykkyysosamäärän eroista? Mitä lähenpänä päiväntasaajaa, sitä pienempi ÄO.

https://fi.wikipedia.org/wiki/IQ_and_the_Wealth_of_Nations

- kirjanpainotaito, kompassi, ruuti, raha, internet,höyrykone, rokotukset, sähkö,kaukoputki, mekaninen kello...

Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
No, sieltä tänne pohjoiseen on taaperrettu.
Nothing is Something Worth Doing

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
No, sieltä tänne pohjoiseen on taaperrettu.

Ja Egyptiä lukuunottamatta ne eivät keksi mitään,  eivät ole koskaan pystyneet kehittämään mitään, eivät elätä edes itseään?

Vuosikymmenten taloudellisesta ja henkisestä avustamme huolimatta.

Rotujen välinen ÄO erovaisuus on täysin totta!
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

pig24

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Miten tuota katsoo. Suomessakin moni antaa muiden elättää itsensä. Kelloa tarvitsee vain se, jolla on kiire tai minuuttiaikataulu. Mulla ei ole ollut vajaaseen 30 vuoteen rannekelloa. Vaimo kylläkin sanoi kerran, että sä myöhästyt omista hautajaisistakin. Lupasin myöhästyä 20 vuotta.