Joo.
Mut kyl vihervassaritoimittajat laittivat vassarivihreän koville, ihan vissiin tämänkin palstan "mediapeli-salaliittolaisten" kiusaksi 
1) Mun mielestä niitä oli vain yksi toimittaja tenttaajana, yhden toimiessa kommenttattorien ja yleisön seremoniamestarina
2) Kato Huhtasaaren ja vaikka hintti-Pekan tentit peräkkäin areenasta ja kato onko tasapuolista
3)Jopa Iltalehden toimittaja huomasi, kuinka punavihreä toimittaja päästi hintti-Pekan helpolla
4)Ota ne punavihreät klasit silmiltäsi vaikka kommunismia pidätkin hienona aatteena.
Erilaisille ihmisille puhutaan eri tavalla 
Sun pitäis joskus perehtyä asiaan. Eri koirarotujakin koulutetaan eri ohjeilla. Lehmää käskytetään eri kielellä kuin delfiiniä tms.
Rasismikin on hieno aate. Pidän siitä aatteena. Mut se on sääli että melkein kaikki rasistit ovat totaalisia ääliöitä
Oman rotunsa "häviäjiä" 
Sinuun täytyy suhteutua samoin kuin kaikkiin muihinkin...kaltaisiisi...joiden mielestä kommunismi on hyvä aate, mutta johtajat vain pilasivat sen. Olet utopisti ja haihattelija.
Heitä taas jotain mutu-tietoasi faktana...joo... kerro vaikka kuinka kristittyjen määrä maailmassa vaan vähenee hurjaa vauhtia...joo...tai jotain muuta skeidaa...määritä vaikka edistyksellinen demokratia omin termein, kun et asiasta mitään ymmärrä...hupiukko olet, sanois risumies jos eläis...
Ei sun tarvi pelätä verotietojesi julkaisua, et ole rehennellyt täällä niinkuin Sami Kalle😀
Itse olet rasisti, osoitit sen keskustelussa joka koski äänestysoikeutta. Et muuten osannut vastata asettamiini kysymyksiin silloinkaan, en ole yllättynyt kuitenkaan. Sun pitäisi ottaa selvää mikä on rasismi määritteenä, mutta sun tapasi on vain huudella tuuleen.
En ole viitsinyt lukea kysymyksiäsi 
Ja olen sanonut että kristittyjen suhteellinen osuus vähenee, määrästä en tiedä eikä kiinosta.
"Määrästä en tiedä, eikä kiinnosta"
Niin, et ota selvää lukumäärästä, mutta kerrot että lukumäärä vähenee... sillälailla tehdäänkin kelpo debattia🤣
Et puhunut suhteellisesta määrästä, vaan pelkästään määrästä. ja myöskään suhteellinen määrä ei vähene, et ei sekään auttaisi.
Ja kyl sun olis paras vastata huutoosi. Eikä kannata enää heittää mutua faktana, tartun jatkossakin siihen kuin haukka saaliiseen🙂