Lainaus käyttäjältä: Hervast - 13.01.18 - klo:10:35Lainaus käyttäjältä: pig24 - 12.01.18 - klo:19:35Mulle tuli käsitys, että Väykyllä olisi jokin ikääntymiseen liittyvä tauti jo vahvasti päällä.Ei väykkykään kovassa kunnossa ole, mut sale on pehmyt ukko jo. Tuskin jaksaa kokonaista kautta tehä jos nyt tulee valituksi.Mihin muuten tuollaista vaikeasekoista sakke unilukkaria nykypäivinä enää tarvitaan?
Lainaus käyttäjältä: pig24 - 12.01.18 - klo:19:35Mulle tuli käsitys, että Väykyllä olisi jokin ikääntymiseen liittyvä tauti jo vahvasti päällä.Ei väykkykään kovassa kunnossa ole, mut sale on pehmyt ukko jo. Tuskin jaksaa kokonaista kautta tehä jos nyt tulee valituksi.
Mulle tuli käsitys, että Väykyllä olisi jokin ikääntymiseen liittyvä tauti jo vahvasti päällä.
Lainaus käyttäjältä: 42 - 13.01.18 - klo:10:50Lainaus käyttäjältä: Hervast - 13.01.18 - klo:10:35Lainaus käyttäjältä: pig24 - 12.01.18 - klo:19:35Mulle tuli käsitys, että Väykyllä olisi jokin ikääntymiseen liittyvä tauti jo vahvasti päällä.Ei väykkykään kovassa kunnossa ole, mut sale on pehmyt ukko jo. Tuskin jaksaa kokonaista kautta tehä jos nyt tulee valituksi.Mihin muuten tuollaista vaikeasekoista sakke unilukkaria nykypäivinä enää tarvitaan?niinkuin tämä turkistarhauskysymys, muilla ehdokkailla selkeä kanta, niinistö mutisee jottae kysynnästä.ei sse lopu tundramaatalouskaan jos kuluttaja saa päättää, kyllä eemelin pitää nyt löytää tomerampi ehdokas
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 13.01.18 - klo:10:58Lainaus käyttäjältä: 42 - 13.01.18 - klo:10:50Lainaus käyttäjältä: Hervast - 13.01.18 - klo:10:35Lainaus käyttäjältä: pig24 - 12.01.18 - klo:19:35Mulle tuli käsitys, että Väykyllä olisi jokin ikääntymiseen liittyvä tauti jo vahvasti päällä.Ei väykkykään kovassa kunnossa ole, mut sale on pehmyt ukko jo. Tuskin jaksaa kokonaista kautta tehä jos nyt tulee valituksi.Mihin muuten tuollaista vaikeasekoista sakke unilukkaria nykypäivinä enää tarvitaan?niinkuin tämä turkistarhauskysymys, muilla ehdokkailla selkeä kanta, niinistö mutisee jottae kysynnästä.ei sse lopu tundramaatalouskaan jos kuluttaja saa päättää, kyllä eemelin pitää nyt löytää tomerampi ehdokas No mikä on sun ehdoton kanta turkistarhaukseen
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 13.01.18 - klo:10:59Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 13.01.18 - klo:10:58Lainaus käyttäjältä: 42 - 13.01.18 - klo:10:50Lainaus käyttäjältä: Hervast - 13.01.18 - klo:10:35Lainaus käyttäjältä: pig24 - 12.01.18 - klo:19:35Mulle tuli käsitys, että Väykyllä olisi jokin ikääntymiseen liittyvä tauti jo vahvasti päällä.Ei väykkykään kovassa kunnossa ole, mut sale on pehmyt ukko jo. Tuskin jaksaa kokonaista kautta tehä jos nyt tulee valituksi.Mihin muuten tuollaista vaikeasekoista sakke unilukkaria nykypäivinä enää tarvitaan?niinkuin tämä turkistarhauskysymys, muilla ehdokkailla selkeä kanta, niinistö mutisee jottae kysynnästä.ei sse lopu tundramaatalouskaan jos kuluttaja saa päättää, kyllä eemelin pitää nyt löytää tomerampi ehdokas No mikä on sun ehdoton kanta turkistarhaukseen ei meitin takapihalle
mikäs se päkkärin kanta on turkistarhaukseen
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 13.01.18 - klo:11:26mikäs se päkkärin kanta on turkistarhaukseen Kyllä hän mirriä silittelee.
Lainaus käyttäjältä: seegeri - 12.01.18 - klo:19:43Eihän paavo saulia paljon vanhempi ole.Onkos Vuokkokin tiineenä. Jos on niin onnea
Eihän paavo saulia paljon vanhempi ole.
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 13.01.18 - klo:11:26mikäs se päkkärin kanta on turkistarhaukseen Ainoa kapitalistisen alkutuotannon ala josta tulee oikeasti vientituloja Ilman tukia??Sivistysmaa Suomesta Mun kantani on kaksijakoinen, koska mulla on järkeä ymmärtää molempia näkökantoja. Vain rankka populisti voi olla asiasta tasan yhtä mieltä
Tuskinpa on kahta jakoa Bäkkärillä kun turkiskoruisen Sussun kuvaa ulkohuusinsa seinässä katsoo... ja Sussu katsoo takaisin. Ikiliikkuja on keksitty....Ja tästä kaikesta mielihyvästä vielä vientitulojakin. Absolutely wonderful.