Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kiljupönikät pöhisemään  (Luettu 1374 kertaa)

KallePP

• Vieras

Viimeksi muokattu: 05.01.18 - klo:22:51 kirjoittanut KallePP

Suuri Ajattelija

• Vieras
Vs: Kiljupönikät pöhisemän
Hyvä niin. Itse olisin myös halukas vapauttamaan hyvän pontikan keiton. Huono pontikka olkoon edelleen kriminalisoitu...

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Kiljupönikät pöhisemään
Islaminuskoiset mamut pelastavakint maamme kun haittasuomalaiset juovat itsensä hautuumaille kiljusotkuillaan. Refugees welcome. :P
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Islaminuskoiset mamut pelastavakint maamme kun haittasuomalaiset juovat itsensä hautuumaille kiljusotkuillaan. Refugees welcome. :P
akaan abc.kin saa tarjota asiakkailleen  uuden lain myötä konjakkiryyypyt jos keskustelu ei oikein lähde käyntiin aamun bolitbyroossa ja tukevista kannanotoista palkinnoksi tarjottavat possukahvit uhkaa jäädä juomatta :) ;) :D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
akaan abc.kin saa tarjota asiakkailleen  uuden lain myötä konjakkiryyypyt jos keskustelu ei oikein lähde käyntiin aamun bolitbyroossa ja tukevista kannanotoista palkinnoksi tarjottavat possukahvit uhkaa jäädä juomatta :) ;) :D ;D
Mitä olen possukerhon kunniapuheenjohtajan vyötärönympärystä nähnyt niin parempi jättää ne munkit ja konjakit kalorioineen ottamatta. Käsivarsien pituus ei riitä mitä väyrysen penkkiäkin pitäisi siirtää.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapoika

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Pojanhupakko! Hih!
Kiljuu yäx! Mä ja kauri-seta otetaa mialuummin simmosii sinisii enkeleit! Ihquu! Hih!  :-*.    :-*
[sup[/sup]
Hopoilu on miesten hommaa! Hih!

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kiljupönikässäkös net siniset enkelit syntyykin? Hyä tietää.

navettapoika

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Pojanhupakko! Hih!
Kiljupönikässäkös net siniset enkelit syntyykin? Hyä tietää.

Siiss mun ja sepeldeus-setan enkeleiss ei siiss oo kiljuu! Ihquu! Hih!  :-*  :-*.
Hopoilu on miesten hommaa! Hih!