Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe rehujen hinnat  (Luettu 5023 kertaa)

HöPö-HeSSu

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 150
rehujen hinnat
miten on mahdollista A-rehun puolitiiviste on paljon halvempaa kuin vastaava raisioilaisen. Onko täällä käyttäjä kokemuksia A-rehuista lehmäpuolella meneekö lehmät umpeen A-rehuilla?

jupe

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 678
Vs: rehujen hinnat
mulla ainakin nyt kun olen käyttänyt a:n rehuja niin keskituotos on noussut sen 300 kg vudessa viime vuodet. Toki lisänä on oma vilja ja laadukas sjäilörehu.

lehtis

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 382
Vs: rehujen hinnat
Mitäs rehuja vertailette?
Meillä ei ainakaan A-rehu ole vielä pärjännyt hinnassa, johtuu vissiin rahtikustannuksista!

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: rehujen hinnat
miten on mahdollista A-rehun puolitiiviste on paljon halvempaa kuin vastaava raisioilaisen. Onko täällä käyttäjä kokemuksia A-rehuista lehmäpuolella meneekö lehmät umpeen A-rehuilla?

Jos rehujen rehuarvot ovat samanlaiset, niin toinen vaan on halvempi. Yksinkertaista eikö totta. Meillä A-rehu ei ollut sen halvempi kuin Suomen Rehun tavara. Lisäbonuksena SR:n rehussa näitä pötsitehosteita sun muita, jos niistä hyötyä lienee. Eivät ainakaan tässä mitään maksaneet.

Eikös lehmä mene umpeen, kun ruokintaa vähennetään.

viiri45

Vs: rehujen hinnat
Eikös rehuja osteta rehuarvojen perusteella? Aivan sama sitten tuleeko se a-rehulta raisiolta...... kun vain hinta on kohdallaan. Mä en sitte ymmärrä niitä jotka väittävät että meidän lehmät ei lypsä raision rehuilla niille pitää olla suomenrehua.
-Kaikki saa mutta komiat ensi!

Mats

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 157
Vs: rehujen hinnat
Ihan samaa mieltä kuin Viiri. Jos rehuarvot ovat samanlaiset osta se halvempi. Muutama vuosi sitten SR:n neuvo..- eikku myyntitykki, kävi tekemässa ruokintasuunnitelman. Käytin Krono III noin 6 kuukautta ja kyllä tuotanto nousi. Sitten vaihdoin Feedexin vastaavaan rehuun ja mitä tapahtui. Ei mitään. Tuotanto säilyi ihan samanlaiselta, rehulaskut toki pienenivät mukavasti.