Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Aulis valehtelee  (Luettu 2791 kertaa)

sorkkahessu

  • Vieras
Aulis valehtelee
Puhuessaan kasvihuoneilmiöstä Aulis unohti kertoa Kiinan ja Intian kiihdyttävän kasvihuoneilmiötä käyttäessään hiiltä energianaan . Kasvihuonekaasuja on tästä syystä ilmakehässä enemmän mitä aiemmin on luultu .

Kokoomuksen valehtelu alkaa olla mittakaavassa jota ei enää voi hyväksyä .   >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12200
  • Virolaista kiitos!
Vs: Aulis valehtelee
Kokoomuksen valehtelu alkaa olla mittakaavassa jota ei enää voi hyväksyä .   >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Tässä taitaa olla nyt selkeä anteeksi pyynnön paikka. Sorkkahessu on syvästi loukkaantunut ja saattaa kestää useita kuukausia ennenkuin hän pääsee asiasta yli. Sinä aikana kiinalaiset hiilivoimalat ehtivät jälleen saastuttaa ilmakehää ja edistää kasvihuoneilmiön laajenemista. Mitä hallitus ja eduskunta aikovat tehdä, jotta sorkkahessun kokema mielipaha voidaan hyvittää.

Kyselee epätietoinen kylmis.

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Aulis valehtelee
Mulle kasvihuone ilmiö on pelkkää plussaa . Jos kokoomuslaiset alkais töitä tekkeen päästäis lamasta nopeemmin .

realisti

  • Vieras
Vs: Aulis valehtelee
Mulle kasvihuone ilmiö on pelkkää plussaa . Jos kokoomuslaiset alkais töitä tekkeen päästäis lamasta nopeemmin .

kohta jouvut itte pyytään aulikselta anteeksi ku koko ajan moitit kokoomuslaisia. Aukkikin on varmaan sen verran kokoomuslainen että pijättää henkiä jotta sais naaman sinertään saulin väreissä ;D

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Aulis valehtelee
Mulle kasvihuone ilmiö on pelkkää plussaa . Jos kokoomuslaiset alkais töitä tekkeen päästäis lamasta nopeemmin .

kohta jouvut itte pyytään aulikselta anteeksi ku koko ajan moitit kokoomuslaisia. Aukkikin on varmaan sen verran kokoomuslainen että pijättää henkiä jotta sais naaman sinertään saulin väreissä ;D

Sitä ihmettä tuskin tapahtuu . Moni kokoomuslainen on vaihtamassa puoluetta .  ;)

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Aulis valehtelee
Mulle kasvihuone ilmiö on pelkkää plussaa . Jos kokoomuslaiset alkais töitä tekkeen päästäis lamasta nopeemmin .
Tässä on vähän asiaakin. Kokoomus on ainoa toivo lamasta pääsemiseksi edes joskus... Keskustakin jo vaivihkaa nyökyttelee sille mutta demarit laittaa vielä täysin voimin vastaan.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 21949
Vs: Aulis valehtelee
Mä oon pitänyt kavioheikkiä satusetänä, mutta ei taida edes olla sellainen.

Ihmisillä on tapana jättää uppoava laiva ja se näkyy kepulien kannatuksessa.

JakkeJäyhä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 678
Vs: Aulis valehtelee
Kokoomuksen valehtelu alkaa olla mittakaavassa jota ei enää voi hyväksyä .   >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Suuruusluokassa. Ei mittakaavassa, ihan eri asia. Eli lause olisi siis
"Kokoomuksen valehtelu alkaa olla suuruusluokassa jota ei enää voi hyväksyä."

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Aulis valehtelee
Mä oon pitänyt kavioheikkiä satusetänä, mutta ei taida edes olla sellainen.

Ihmisillä on tapana jättää uppoava laiva ja se näkyy kepulien kannatuksessa.

Mitä kokoomus nousun eteen tehnyt ? Kirjoittanut tänne sivustoille ? Teitä aletaan korjaamaan , se pitää myöntää ettei nousu tapahdu ennen kuin vienti alkaa tosissaan vetämään . Koulutusta lisää , investointitukia yrityksille , tuotekehittelyyn lisää rahaa , uutta ideaa , rahoitukset kuntoon ( mulla on heheee ) .

Poliitikot eivät nousua saa aikaa , eikä se että kaikki liittyis kokoomukseen . Ruottalaisilla ja Tanskalisilla on halpa kruunu joka vaikeuttaa Suomalaisten vientiä .Metsäteollisuus on tämän aikoja sitten huomannut , mitäs se on tehnyt , lakkauttauttanut tehtaita .

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Aulis valehtelee
Kokoomuksen politiikka on jo pitkään ollut samanlaista, kuin entisen metsänomistajan. Kun metsä myydään, saadaan siitä sillä hetkellä rahaa, jos saadaan, ja sen jälkeen onkin vain uudistamiskustannukset.

Näinhän se toimii kokoomuskin. Myydään kaikki mahdollinen johonkin norjanturuille tai engelsmanneille perusteluilla "kun oli lupa myydä".
Sittenpä ei olekaan mitä myydä tai millä tuottaa, on vain ne uudistamiskustannukset ja seuraavat kaupat voikin sitten tehdä vasta se seuraava sukupolvi. >:(
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Aulis valehtelee
Kokoomuksen politiikka on jo pitkään ollut samanlaista, kuin entisen metsänomistajan. Kun metsä myydään, saadaan siitä sillä hetkellä rahaa, jos saadaan, ja sen jälkeen onkin vain uudistamiskustannukset.

Näinhän se toimii kokoomuskin. Myydään kaikki mahdollinen johonkin norjanturuille tai engelsmanneille perusteluilla "kun oli lupa myydä".
Sittenpä ei olekaan mitä myydä tai millä tuottaa, on vain ne uudistamiskustannukset ja seuraavat kaupat voikin sitten tehdä vasta se seuraava sukupolvi. >:(

Asiaa puhut Ala-Pertti . Miljoonien eurojen koneet kerää risuja mettästä ja mukamas kannattaa . Hyvällä palkalla olevat metsurit teki työn siistimmin ja halvemmalla .

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Aulis valehtelee
Mä oon pitänyt kavioheikkiä satusetänä, mutta ei taida edes olla sellainen.

Ihmisillä on tapana jättää uppoava laiva ja se näkyy kepulien kannatuksessa.

sekoomuksen politiikka on kuin kaksi ovinen kassapaappi toisesta ovesta talletetaan toisesta sekoomus varastaa 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Aulis valehtelee
Mä oon pitänyt kavioheikkiä satusetänä, mutta ei taida edes olla sellainen.

Ihmisillä on tapana jättää uppoava laiva ja se näkyy kepulien kannatuksessa.

sekö ruvennu jo nouseen ???

enpä oo ennen vielä kuullu asijasta
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Aulis valehtelee
Tavallisen tallaajan mielipide: Kepu muuttelee totuutta.
Tavallisen kepun mielipide: Kepu puhuu totta. Totuus muuttuu.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Aulis valehtelee
Kirjoittanut: rene 
Lainaus
Tavallisen tallaajan mielipide: Kepu muuttelee totuutta.
Tavallisen kepun mielipide: Kepu puhuu totta. Totuus muuttuu

Voihan kepulainenkin muistaa väärin ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...