Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Esson baarissa...  (Luettu 1007 kertaa)

Veeti

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Esson baarissa...
Eilisehtoona Esson baarissa pähkäiltiin maatalouden "edunvalvontaa": pohjoisen maidontuottajille kriisirahaa, etelään ei mitään. Maatalousministeri Lepän aikaansaannos, hän itse kuuluu tämän "kriisirahan" suurimpiin saajiin, samoin MTK puheenjohtaja Juha Marttila.

Mikään ei ole muuttunut: heti EU-jäsenyyden alkuaikoina määräsi EU-maatalouskomissaari Fischler, että etelän AB-tukialueelle on maksettava korotetut  investointituet vastikkeeksi pohjoisen C-tukialueen korkeille tulotuille.

MTK junttasi tämän tuen pois ennen kuin yhtään ehdittiin maksaa.

"Edunvalvonta" toimii.

Vieläkin löytyy näitä etelän tuottajia, jotka "ampuvat itseään jalkaan" ts. maksavat MTK:n jäsenmaksun.

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Esson baarissa...
On sulla ainakin selkeät aiheet mistä puhua vanhainkodissa. Eri asia jääkö kukaan itse liikkumaan kykenevä ikätoveri sitten kuuntelemaan.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
On sulla ainakin selkeät aiheet mistä puhua vanhainkodissa. Eri asia jääkö kukaan itse liikkumaan kykenevä ikätoveri sitten kuuntelemaan.

😄

Tai sit ne kuulijat ei minuutin päästä muista enää mitään veetieemelin horinoista

Ainahan VeetiEemeli voi hänen vaippojaan vaihtamaan tulevalle hoitajalle tilittää myös tuntojaan kepusta ja mtk:sta
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

bdr-529

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
 Veetillähän on tämä muistisairaus ollu jo vuosia samat horinat kerta kerran jälkeen. Muuttumattomina.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Ne raukat jotka joutuu dementoitunutta veetiä vanhainkodissa kuuntelemaan, tekevät ennenpitkään joukkoitsemurhan. ***** kun se grammarin savikiekkokin kuluu aikanaan puhki.
Nothing is Something Worth Doing

Suuri Ajattelija

• Vieras
Sote-sopassa valinnanvapauskokeiluineen on jäänyt yksi asia liian vähälle huomiolle: Eikö hoitolaitoksen ja sairaalan myös pitäisi voida valita potilaansa?

Minnehän Veeti sijoitetaan? Kenties Koukkuniemeen, jossa nainen jo odottaisi lemmenkipeänä:

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201712202200618465_u0.shtml