Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 20.12.17 - klo:06:18Lainaus käyttäjältä: totuuden torvi - 20.12.17 - klo:05:56Tarkoitan kyllä ketkä agrolaisista olisivat oikeutettuja kyseiseen ansio merkkiin. Monet on tehnyt pitkän päivätyön agron hyväksi.Sulle vois antaa kunniamerkin siitä, että keksit hauskan topicin jolla yritetään kalastella hauskoja kunniamerkkejä Veetille ja Spedelle 😂😂Tod.näk. yhtään oikeasti hyvää ehdotusta ei tule, ja se on tässä se hauskuus 😂😂 No jos ei mitallit kelepaa, niin ehtotan: - veeteemelille KePu-viiri: vuosien ansiokkaasta puoluveen esilä pitämisestä - zepeteokzele Tavja myöntää setaveteraanin arvonimen: kommenttien perustheela z-pereellä on jatkuvasti Pekka kaukalossa 🎅
Lainaus käyttäjältä: totuuden torvi - 20.12.17 - klo:05:56Tarkoitan kyllä ketkä agrolaisista olisivat oikeutettuja kyseiseen ansio merkkiin. Monet on tehnyt pitkän päivätyön agron hyväksi.Sulle vois antaa kunniamerkin siitä, että keksit hauskan topicin jolla yritetään kalastella hauskoja kunniamerkkejä Veetille ja Spedelle 😂😂Tod.näk. yhtään oikeasti hyvää ehdotusta ei tule, ja se on tässä se hauskuus 😂😂
Tarkoitan kyllä ketkä agrolaisista olisivat oikeutettuja kyseiseen ansio merkkiin. Monet on tehnyt pitkän päivätyön agron hyväksi.
Lainaus käyttäjältä: montöör - 20.12.17 - klo:08:07Kumpi sitten hamuaa kunniaa ja julkisuutta enemmän, saaja vai antaja.Hehtaarien mukaan valitaan "vuoden ympäristötila" Mitaleja ja viirejäviedessä kellokkaalle muistetaan mainita kuka oli ehdottaja.Vaan ehdota sinä minua tänä vuonna niin minä ehdotan sinua ensi vuonna..tai päinvastoin. Saadaan molemmat.
Kumpi sitten hamuaa kunniaa ja julkisuutta enemmän, saaja vai antaja.Hehtaarien mukaan valitaan "vuoden ympäristötila" Mitaleja ja viirejäviedessä kellokkaalle muistetaan mainita kuka oli ehdottaja.
Sepetuksella ja hänen apunimimerkeillään Pekka kahvassa.Ja ppetellä palkat niskassa?
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 20.12.17 - klo:18:43Lainaus käyttäjältä: montöör - 20.12.17 - klo:08:07Kumpi sitten hamuaa kunniaa ja julkisuutta enemmän, saaja vai antaja.Hehtaarien mukaan valitaan "vuoden ympäristötila" Mitaleja ja viirejäviedessä kellokkaalle muistetaan mainita kuka oli ehdottaja.Vaan ehdota sinä minua tänä vuonna niin minä ehdotan sinua ensi vuonna..tai päinvastoin. Saadaan molemmat.Tääkö on nyt se toimiva kaukosuhde?