Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vähään tyytyväiset, hädänalaiset pakolaiset  (Luettu 1099 kertaa)

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
""Jos he eivät saa tietyntyyppistä mehua, jogurttia, kananmunia, leipää, hedelmiä tai mitä tahansa, he yksinkertaisesti rikkovat paikkoja. Koska kaikki ovat muslimeja, heille ostetaan naudan lihaa, lammasta tai kanaa, missään nimessä ei sian lihaa. Kala ei käy edes mieleen syötäväksi. Tarkoitus on, että johtaja päättää ruuasta, mutta siitä riidellään aina. Siksi heille ostetaan vain sitä mitä he haluavat. Ramadanin aikaan kaikki tulee vielä kalliimmaksi. Silloin pitää olla monenlaisia hedelmiä. Auringonlaskun jälkeen laitetaan suuria illallisia. Siinä olemme kuitenkin laittaneet rajaa, illallisensa he saavat tehdä itse. Koska haluavat syödä öisin niin tehkööt itse ruokansa eivätkä vaadi meiltä palvelusta."

https://www.kansalainen.fi/perjantaikolumni-katerina-janouch-yksintulleet-sytyttivat-asumisyksikkoonsa-tulipaloja-koska-heidan-vaatimuksiinsa-ei-suostuttu/
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Äläpä puhu rasismista mitään, sinun pitäisi kuulla, miten afgaanit puhuvat mustista. Heidän mielestään mustat ovat likaisia. Afgaanit kokevat olevansa ylempiarvoisia. On selvää, että heidänkin joukossaan on asiallisia henkilöitä, mutta valitettavasti niitä ei ole paljoa. Ehkä yksi kymmenestä. Monet ovat kilttejä, mutta kun heille asettaa pieniäkin vaatimuksia on sota irti. He eivät koskaan siivoa tai laita itse ruokaansa vaan laittavat aina muita asialle, varsinkin nuorempiaan.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
– Molemmilla kerroilla kun olin mukana tulipalossa niin yksintulleet sytyttivät paikkoja palamaan, koska heidän vaatimuksiinsa ei suostuttu.

---------------------------------

Katerina Janouch on syntyisin Tsekkoslovakista ja asunut Ruotsissa lapsesta asti. Hän on tämän hetken Ruotsin kriittisimpiä kirjoittajia ja hänen juttujaan voi seurata http://katerinamagasin.se. Ylläoleva juttu löytyy osoitteesta:


”Ensamkommande satte eld på boendet då de fick nej på sina krav”



Teksti suomennettu Janouchin luvalla. Jutun suomeksi on tehnyt Pt-media.

Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Lainaus
Stefan jatkaa, että he huomasivat myös sen, että pojilla oli harmaita hiuksia.

– Huomasimme, että heidän musta hiuksenvärinsä alkoi harmaantua nopeasti. Sosiaalijohtaja selitti, että he harmaantuvat nopeammin ja aikaisemmin, koska heillä on traumoja. Mutta ei kai viisaudenhampaat ala kasvamaan traumojen seurauksina etuajassa?

Heh on tää mallissaan kun omasta takaa ei ole edes harmaahapsisia eläkeläisiä...  ::)
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8385
Tämän toimintatavan tietää punaisin viherpallerokin, mutta kun köydet ovat fanaattisilla sairailla niin...
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Mohammed valkkaa vokissa iltapalaleipiä  ;D



Viimeksi muokattu: 12.12.17 - klo:21:34 kirjoittanut Hervast

A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's