MTK on junaillut Paavon pressaehdokkaaksi, hyvä niin. Saa kansa nauraa Paavon hölmöilyille, muuten koko vaalikampanjointi olisi ollut tosi tylsää. MTK on jakanut 900 000 Paavon kannattajalipuketta.
Äläs nyt vielä pullaasi tukehdu.Ajatellaampa vaikka sellaista skenaariota että Sale heittäiskin yllättäen lusikan nurkkaan, ei kuitenkaan ole enää ihan nuori mies.Kenestäs sitten resdentti
Lainaus käyttäjältä: Hervast - 30.11.17 - klo:10:17Äläs nyt vielä pullaasi tukehdu.Ajatellaampa vaikka sellaista skenaariota että Sale heittäiskin yllättäen lusikan nurkkaan, ei kuitenkaan ole enää ihan nuori mies.Kenestäs sitten resdentti Paavo on kuuleskaksi vuotta vanhempi, eli täytti syyskuussa 71 Sauli elokuussa 69.Kannattaa ottaa selvää ennekuin höpöttää.
En ole kylläsitä varten MTKjäsenmaksua maksanut, ett se rupee jonkun väykyn vaalikampanjaa ajamaan.Saatana on se ihme pulju.Mitä tuolla väykyllä on maatalouden kanssa tekemistä, ei yhtään mitään.Perkele sanon minä.
Lainaus käyttäjältä: Dr.Who - 30.11.17 - klo:15:29En ole kylläsitä varten MTKjäsenmaksua maksanut, ett se rupee jonkun väykyn vaalikampanjaa ajamaan.Saatana on se ihme pulju.Mitä tuolla väykyllä on maatalouden kanssa tekemistä, ei yhtään mitään.Perkele sanon minä. Koska MTK on Paavoa paijannu?
Pidän peukkuja Paavolle, että voittaa nyt edes nämä kannattajakorttivaalit Kai se tietää, että ei ole ihan presidentti vielä vaikka nuo kortit saisikin ??
Lainaus käyttäjältä: bdr-529 - 30.11.17 - klo:17:45Lainaus käyttäjältä: Dr.Who - 30.11.17 - klo:15:29En ole kylläsitä varten MTKjäsenmaksua maksanut, ett se rupee jonkun väykyn vaalikampanjaa ajamaan.Saatana on se ihme pulju.Mitä tuolla väykyllä on maatalouden kanssa tekemistä, ei yhtään mitään.Perkele sanon minä. Koska MTK on Paavoa paijannu?Otko sää sokee. Vinkkaa vähän.