Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Huomenna on tärkeä päivä  (Luettu 1929 kertaa)

Maalaityttö

  • Vieras
Huomenna on tärkeä päivä
Huomenna on ehkä vuoden merkittävin päivä. Olethan MUISTANUT valmistautua siîen huolella ja tarpeeksi asianmukaisesti, että kauppiaillekin jotain jäisi käteen? Kuitenkin tärkeintähän on se, että saat pitää YSTÄVÄSI!

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3635
Vs: Huomenna on tärkeä päivä
Huomenna on ehkä vuoden merkittävin päivä. Olethan MUISTANUT valmistautua siîen huolella ja tarpeeksi asianmukaisesti, että kauppiaillekin jotain jäisi käteen? Kuitenkin tärkeintähän on se, että saat pitää YSTÄVÄSI!



Ääähh ..........ajatuksena ihan hyvä ja kannatettava mutta...............tää amerikasta tuotettu hömmppä ........plääh

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Huomenna on tärkeä päivä
Ja tänään 13.sta perjantai...
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Huomenna on tärkeä päivä
Näitä erillaisia uusia "merkkipäiviä" lanseerataan markkinoille tasaseen tahtiin, taitaa olla kauppiaiden keksintöä, koko homma ...
Myydäänhän siinä kukkia ja kortteja, sunmuuta ylimääräistä krääsää, taas heikkouskoisille ....

Maalaityttö

  • Vieras
Vs: Huomenna on tärkeä päivä
Näitä erillaisia uusia "merkkipäiviä" lanseerataan markkinoille tasaseen tahtiin, taitaa olla kauppiaiden keksintöä, koko homma ...
Myydäänhän siinä kukkia ja kortteja, sunmuuta ylimääräistä krääsää, taas heikkouskoisille ....
Niinpä! Minäkin sain, jo eilen, ihanan hempeän purnukan, jonka sisällä oli muki,joka ei ole ollenkaan minun tyyliäni, ts. ystäväni rahat menivät tavallaan hukkaan. Parempi olisi ollut vaikkapa hyvä ruoka-annos, jonka ystäväni olisi itse valmistanut. Minun mielestäni ystävänpäivä pitää olla joka päivä, eikä kerran vuodessa.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Huomenna on tärkeä päivä
Näitä erillaisia uusia "merkkipäiviä" lanseerataan markkinoille tasaseen tahtiin, taitaa olla kauppiaiden keksintöä, koko homma ...
Myydäänhän siinä kukkia ja kortteja, sunmuuta ylimääräistä krääsää, taas heikkouskoisille ....
Niinpä! Minäkin sain, jo eilen, ihanan hempeän purnukan, jonka sisällä oli muki,joka ei ole ollenkaan minun tyyliäni, ts. ystäväni rahat menivät tavallaan hukkaan. Parempi olisi ollut vaikkapa hyvä ruoka-annos, jonka ystäväni olisi itse valmistanut. Minun mielestäni ystävänpäivä pitää olla joka päivä, eikä kerran vuodessa.

Sese vasta kalliiksi tulee ....

Maalaityttö

  • Vieras
Vs: Huomenna on tärkeä päivä
Näitä erillaisia uusia "merkkipäiviä" lanseerataan markkinoille tasaseen tahtiin, taitaa olla kauppiaiden keksintöä, koko homma ...
Myydäänhän siinä kukkia ja kortteja, sunmuuta ylimääräistä krääsää, taas heikkouskoisille ....
Niinpä! Minäkin sain, jo eilen, ihanan hempeän purnukan, jonka sisällä oli muki,joka ei ole ollenkaan minun tyyliäni, ts. ystäväni rahat menivät tavallaan hukkaan. Parempi olisi ollut vaikkapa hyvä ruoka-annos, jonka ystäväni olisi itse valmistanut. Minun mielestäni ystävänpäivä pitää olla joka päivä, eikä kerran vuodessa.

Sese vasta kalliiksi tulee ....
Tosi ystävyys ei näet tarvitse kauppiaiden krääsää...

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Huomenna on tärkeä päivä
Huomenna on ehkä vuoden merkittävin päivä. Olethan MUISTANUT valmistautua siîen huolella ja tarpeeksi asianmukaisesti, että kauppiaillekin jotain jäisi käteen? Kuitenkin tärkeintähän on se, että saat pitää YSTÄVÄSI!

  Ilman muuta. K-kauppiasta tarjoo alle kympillä suomalaista naudanpaistia. Nopeasti net reagoi brassinaudan vapautumiseen :D

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Huomenna on tärkeä päivä
Taitaa ystävänpäivästä eniten hyötyä Tiimari ja Itella...
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Maalaityttö

  • Vieras
Vs: Huomenna on tärkeä päivä
Taitaa ystävänpäivästä eniten hyötyä Tiimari ja Itella...
   kauppiaat ovat saaneet ihmiset uskomaan, että et ole kunnon ystävä, jos et osta lahjaa, tai et ole tarpeeksi kunnon lapsi, jos et osta isän- ja äitienpäivänä kallista lahjaa.

SiKari

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 348
Vs: Huomenna on tärkeä päivä
En ole koskaan huomioinut ystävänpäivää enkä huomioi, länsimaista hapatusta

mah

  • Vieras
Vs: Huomenna on tärkeä päivä
Sain vaimoltani lahjaksi sen fidunnahkaviitan, lauloi huuhaa innanen. ;D