Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe putkistopesuri de laval c-200  (Luettu 1905 kertaa)

löntti

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28
putkistopesuri de laval c-200
Ollaan ostattelemassa käytettynä kyseisen mallista pesuria, onko millanen peli, toiminta varma yms käyttäjä kokemuksia ???
mitkä on semmosia osia mihin pitäs kiinnittää huomiota ennen kun lyö kaupat lukkoon...

Kiitos jo etukäteen  :)

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: putkistopesuri de laval c-200
Ollaan ostattelemassa käytettynä kyseisen mallista pesuria, onko millanen peli, toiminta varma yms käyttäjä kokemuksia ???
mitkä on semmosia osia mihin pitäs kiinnittää huomiota ennen kun lyö kaupat lukkoon...

Kiitos jo etukäteen  :)

Selvitä toimivatko kaikki vastukset. Osa voi olla pimeänä eikä sitä välttämättä ole huomattu. Sähkäri mittaamaan, jos ei itse osaa. Selvitä vastusten hinta etukäteen. Näppäinpaneeliossa voivat usein käytetyt näppäimet olla lopussa. Selvitä uuden paneelin hinta. Alipaineella käytettävien venttiilien ( ne siellä vesisäiliön sisällä ylhäällä) kalvoja voi joutua joskus vaihtamaan. Ei paha homma. Jos koneessa on nestepesuaineannostelijat, niiden pumppuletkuja joutuu uusimaan säännöllisesti.

Meillä ollut ko. laite kymmenisen vuotta. Alkuun meni paluuveden lämpötila-anturi vuosittain, mutta nykyinen  on kestänyt jo kai ainakin kuusi vuotta. Itse olen ollut tyytyväinen laitteeseen. Kannattaa perehtyä koneen ohjelmointiin.