Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe autotallimeijeri hävisi puolustusvoimien maitomarkkinat  (Luettu 11294 kertaa)

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kuolinkouristuksiako valiolla.
valijon ylivoimaa ulvoisi venttimies.

Koko EU-aikahan on tuotu muiden tuottajaryhmien tuotteita, mtk;n siitä välittämättä.
Miksi maidon tulisi tehdä poikkeus.

Sitä saa mitä tilaa.

Ärrpää

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mitä muita tuotteita mahdat tarkoittaa?
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Kuolinkouristuksiako valiolla.
valijon ylivoimaa ulvoisi venttimies.

Koko EU-aikahan on tuotu muiden tuottajaryhmien tuotteita, mtk;n siitä välittämättä.
Miksi maidon tulisi tehdä poikkeus.

Sitä saa mitä tilaa.
kivimaito alkaa olla pelottavan kilpailukykyistä :) ;) :D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Yrjö-Einari

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Quod scripsi, scripsi
Juustojen tuonnin osuus kulutuksesta on ollut puolet jo pitkän aikaa . Eikä nytkään ollut kysymys pelkästä maidosta.

Nää tällaiset kokoomuslaiset oletukset maidontuotannosta  menevät usein tietämättömyyden nimiin ja ovat hupaisaa luettavaa . Kuva kykypuolueesta kirkastuu.....😂😂

Viimeksi muokattu: 01.11.17 - klo:14:05 kirjoittanut Yrjö-Einari

Kolme kierähdystä ja työntö niin varmasti lentää, sano entinen kuulantyöntäjä

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
autotallimeijerillä liikevaihdosta kymmenesosa, henkilöstöä viidesosa

Onko vauhtisokeus vienyt kilpailukyvyn

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Voihan se tietysti niinkin olla, jotta puolustusvoimien piti ottaa huomioon toimitusvarmuus.
Kun tilanne päällänsä, ei silloin voi ruveta ulvomaan kriisiä ja vaatimaan lomittajille parempia oikeuksia ja käymään omaa sotaansa maask.u.l.l.in palstoilla.

Yrjö-Einari

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Quod scripsi, scripsi
Vuoden päästä tuodaan varmaan näkkärikin tai rukiit ulkoa kun ruistakaan ei tänä syksynä kylvetty tarpeeksi .
En tiedä meneekö saamattomuuden piikkiin .

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jos ymmärrys on tuolla tasolla, niin sovitaan niin.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
mitä eemeli arvelee tohtiiko kokoomus ottaa tähänkään asiaan mitään kantaa, sehän on ihan tuore uutinen että kokoomus ei ottanut juuri eilen yrittäjille elintärkeään palkkaratkaisuun mitään kantaa vaikka on profiloitunut erittäin vahvasti yrittäjäpuolueeksi.

kyllähän nyt varmaan etelän arlalaiset maidontuottajat odottaa kokoomukselta selkeää kantaa että kotimaisesta maidosta tehdään varuskuntaväelle sapuskat :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Yrjö-Einari

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Quod scripsi, scripsi
Mä oon kiitollinen ettei siniset klasit vaikuta mun ymmärrykseen

Ärrpää

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Voihan se tietysti niinkin olla, jotta puolustusvoimien piti ottaa huomioon toimitusvarmuus.

Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ootteko koskaan ihan oikeesti miettinet miksi talonpoikaa viedään kuin laskiämpäriä.
Jos ymmärrys on vain yhdellä tasolla ja se taso on MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ  MINÄ.

Jos tulee todellinen kriisi, polttoaine ei riitä maailman tappiin asti ja silloin tarkasti mietitään, mitä ja missä tuotetaan.
Silloin ei tehdä edes kepuloista aluepolitiikkaa, eikä ole varaa pienimpiinkään riskinottoihin.
Maito ei ole tosiaankaan se ykkösjuttu, eikä silloin mietitä miten venäjän uusrikkaat saataisiin ruokittua.
Silloin merkittävä osa pelloista tundran takana jätetään odottamaan aikaa parempaan, eikä edes etelässä uhrata aikaa pienimmillä loteilla.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Ootteko koskaan ihan oikeesti miettinet miksi talonpoikaa viedään kuin laskiämpäriä.
Jos ymmärrys on vain yhdellä tasolla ja se taso on MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ  MINÄ.

Jos tulee todellinen kriisi, polttoaine ei riitä maailman tappiin asti ja silloin tarkasti mietitään, mitä ja missä tuotetaan.
Silloin ei tehdä edes kepuloista aluepolitiikkaa, eikä ole varaa pienimpiinkään riskinottoihin.
Maito ei ole tosiaankaan se ykkösjuttu, eikä silloin mietitä miten venäjän uusrikkaat saataisiin ruokittua.
Silloin merkittävä osa pelloista tundran takana jätetään odottamaan aikaa parempaan, eikä edes etelässä uhrata aikaa pienimmillä loteilla.
jos tosiaan stradekinen ymmärrys on tuota tasoa niin täytyy vain toivoa ettei maamme johdossa ole paljon eemelin kaltaisia, sanoohan sen jo lapsenkin järki jotta jos elintarviketuotanto on yhdellä aukealla se on vihollisen helppo tuhota :o :o :o :o

pieni läntti siellä täällä paikallisen käytännönläheisen sissitaitoisen asutuksen vartioimana takaa myös eemelille ruuan kriisiaikoina :o :o :o :o

Yrjö-Einari

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Quod scripsi, scripsi
Moni tuottaja istuu näinä päivinä valiolaisten osuuskuntien tilaisuuksissa.  Nähtäville tuodaan monenlaista asiaa ja taulukkoa esim . viennistä  vaikka pääpaino onkin tuotantopuolella .Voisi  kissapoikien silmät avautua vientimaistakin  . Mutta nämä vain tuottajille
 Mutta ihan hyvä että näinä aikoina jotkut voivat olla mielikuvauskossaan vahvoja

AC

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ruoka/artikkeli-1.211751

Mitä olen huomannut suurin osa juustoista on tanskasta, jotain chettaria taitaa olla myös briteistä, on tietysti myös ruotsalaista juustoa