Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Onko veikkaus väärä  (Luettu 1860 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22272
Onko veikkaus väärä
Pari kuukautta, kepun kannatus noin 10% ja kepu on maakuntauudistuksen vastustaja.
Kuulostaako hullulta.
Kuulostaa, onhan uudistus kepun pitkäaikainen päähänpiintymä, mutta vallankiima kaikkein arvokkain.

Eikä kepun tekemänä ole mikään niin hullua, etteivät tekisi.
Onhan takin kääntely puolueen lempilaji, vallankiiman nimissä.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Onko veikkaus väärä
On sulla murheet..kepu, kepu, kepu..mutta kukas sen kissan hännän nostaisi jos ei kissa itse.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22272
Vs: Onko veikkaus väärä
Sama murhe sulla tuntuu olevan.

Ja lopetan heti kun kepu lopettaa syömisen MINUN puurokipostani.

Jätkä

  • Vieras
Vs: Onko veikkaus väärä
Sama murhe sulla tuntuu olevan.

Ja lopetan heti kun kepu lopettaa syömisen MINUN puurokipostani.

 Tuo kuulostaa jo vainoharhaisuudelta. Ensin rehtorska tuo ylimääräisen puuron teille ja sinä syytät nyt että kepu olisi käynyt syömässä sen. Onko teillä kissaa?

navettapiika

  • Vieras
Vs: Onko veikkaus väärä
Sama murhe sulla tuntuu olevan.

Ja lopetan heti kun kepu lopettaa syömisen MINUN puurokipostani.

 Tuo kuulostaa jo vainoharhaisuudelta. Ensin rehtorska tuo ylimääräisen puuron teille ja sinä syytät nyt että kepu olisi käynyt syömässä sen. Onko teillä kissaa?
Hyvä huomio.. Milloin minä olisin kepun kannatuksesta murehtinut?

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Onko veikkaus väärä
On sulla murheet..kepu, kepu, kepu..mutta kukas sen kissan hännän nostaisi jos ei kissa itse.
Ei sitä kiinnosta enää kuin persesilmän, välilihan ja kulkusten nuoleskelu, niistähän se kirjoittaa koko ajan. Tämä perverssio leimaa vahvasti kirjoituksia 'kepun nuolennasta edestä ja taakaa'... Ilmeisesti eräänkin haarus siis kaipaisi kiihkeästi jonkun kepulaisen kielen herkkää kosketusta.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22272
Vs: Onko veikkaus väärä
Teen kannattaa lukea maask.u.l.l.i.a
Sitä samaa soopaa numerosta toiseen.

Ja kun fakta loppuu, kepu menee aina henkilökohtaisuuksiin, ihan aina.

Kertokaapa missä ajatukseni on väärässä.

kepuloinen maatalouspolitiikka tuhosi maamme maatalouden.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Onko veikkaus väärä
On sulla murheet..kepu, kepu, kepu..mutta kukas sen kissan hännän nostaisi jos ei kissa itse.
Ei sitä kiinnosta enää kuin persesilmän, välilihan ja kulkusten nuoleskelu, niistähän se kirjoittaa koko ajan. Tämä perverssio leimaa vahvasti kirjoituksia 'kepun nuolennasta edestä ja taakaa'... Ilmeisesti eräänkin haarus siis kaipaisi kiihkeästi jonkun kepulaisen kielen herkkää kosketusta.
Tuosta henkilökohtaisesta jankkaa..aika kohtaisia nuo ovatkin.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22272
Vs: Onko veikkaus väärä
Niin kuin kriisituki tissinkoitolle, mutta vain c-tukialueelle.
Perusteena Venäjän rajojen sulkeutuminen.

Miten ihmeessä täysipäinen koettaa selittää sen oikeudenmukaisuuden. Miksi vain c-alueelle.

Suomen laissa kantavana voimana yhdenvertaisuus. No mitäpä kepu Suomen laeista välittäisikään, mutta ei kyllä kestä päivänvaloa.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Onko veikkaus väärä
Missähän tämänkin väitteen lähdetiedot ovat?? Olisit paljon uskottavampi, kun ottaisit lähteet mukaan näihin, kuten Veeti..voisitte hiukan tehdä yhteistyötä  näissä.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22272
Vs: Onko veikkaus väärä
Ei hyvää päivää.
Tälläkö tasolla ollaan.
Ei ihme, että kepu saa hoitaa hiekkalaatikossaan maatalouspolitiikan.

Et ole siis  kuullut perustuslakivaliokunnasta.

http://www.yhdenvertaisuus.fi/yhdenvertaisuus/

navettapiika

  • Vieras
Vs: Onko veikkaus väärä
Mutta tuo tuki..miten sen voi noin vain yhdelle alueelle kohdentaa. Missä sen tiedot ovat? Sinun päässä, ehkä. Mutta pistäs nyt faktat pöytään meille muillekin.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22272
Vs: Onko veikkaus väärä
Tunnustan tyhmyyteni.
Mutta miten loppuvuoden  maksettava maidon pohjoinen tuotantotuen korotus on tasattu a-b tukialueen tuottajille.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Onko veikkaus väärä
Miten minulla on sellainen mielikuva kun Sirkka-Liisa Anttila oli MMM, niin viljalle leivottiin Hömppätuki? Samalla nostettiin LHP, VLN ja erilaisten riista ja kesantopeltojen mahdolinen yhteismäärä 50%. Kakolikikolipoks kun oli Vihreitten kanssa päätämässä SDP kaverina tukipotista, niin kapas kun prosentti tippui 25%! Heti tuli mahdolisille suojavyöhykkeille ynm. rajoituksia.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Onko veikkaus väärä
Teen kannattaa lukea maask.u.l.l.i.a
Sitä samaa soopaa numerosta toiseen.

Pikkuvinkki: lopetin maaskull.i.n tilaamisen vuosia sitten. Kannattaisko sinunkin ?
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's