Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe S-Häirntä????  (Luettu 4004 kertaa)

totuuden torvi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1964
S-Häirntä????
Epäilen että monet miehet ei pane pahaksi pientä flirttiä, mutta muutamat miehet voi saada näppylöitä moisesta. Koska naisethan on paljon  enenpi pelaajia kuin miehet. Naiset on todella huomattavasti enenpi kilpailuhenkisiä kuin miehet. Naistein pelisilmä huomattavasti padempi, koko kentällä.

Viimeksi muokattu: 28.10.17 - klo:13:17 kirjoittanut totuuden torvi

navettapiika

  • Vieras
Vs: S-Häirntä????
Pitäskö tuosta jotain ymmärtääkin..hiukan sekava aloitus.
Jos nainen näyttää seksikkäältä niin senhän moni mies tulkkaa kutsuksi tai peräti ahdisteluksi, mutta tosiasiassa se ole kumpaakaan noista. Nainen vain tykkä pukeutua niin, joten katsoa saa, mutta koskea ei..

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: S-Häirntä????
Pitäskö tuosta jotain ymmärtääkin..hiukan sekava aloitus.
Jos nainen näyttää seksikkäältä niin senhän moni mies tulkkaa kutsuksi tai peräti ahdisteluksi, mutta tosiasiassa se ole kumpaakaan noista. Nainen vain tykkä pukeutua niin, joten katsoa saa, mutta koskea ei..

Tää on aivan paras pukeutumistyyli. Eikä tuu kalliiksi.
https://areena.yle.fi/1-4267338

navettapiika

  • Vieras
Vs: S-Häirntä????
Pitäskö tuosta jotain ymmärtääkin..hiukan sekava aloitus.
Jos nainen näyttää seksikkäältä niin senhän moni mies tulkkaa kutsuksi tai peräti ahdisteluksi, mutta tosiasiassa se ole kumpaakaan noista. Nainen vain tykkä pukeutua niin, joten katsoa saa, mutta koskea ei..

Tää on aivan paras pukeutumistyyli. Eikä tuu kalliiksi.
https://areena.yle.fi/1-4267338
Mutta eihän tuo ole seksikäs, kun mitään ei jää arvailujen varaan.. Sopivasti vihjaileva ja paljastava on enemmän..

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: S-Häirntä????
Pitäskö tuosta jotain ymmärtääkin..hiukan sekava aloitus.
Jos nainen näyttää seksikkäältä niin senhän moni mies tulkkaa kutsuksi tai peräti ahdisteluksi, mutta tosiasiassa se ole kumpaakaan noista. Nainen vain tykkä pukeutua niin, joten katsoa saa, mutta koskea ei..

Tää on aivan paras pukeutumistyyli. Eikä tuu kalliiksi.
https://areena.yle.fi/1-4267338
Mutta eihän tuo ole seksikäs, kun mitään ei jää arvailujen varaan.. Sopivasti vihjaileva ja paljastava on enemmän..

Joistakin kumisaappaat ovat seksikkäät. 😀😁🎅

totuuden torvi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1964
Vs: S-Häirntä????
Mieshän ei pukeudu seksikkäästi, ainoastaan voi olla tyylikäs.   Mutta nainen haluaa tietoisesti ärsyttää.  Juuri sitä tarkoitan,  nainen nauttii siitä kun saa ärsyttää.  Pitää kenttä hallussa.

navettapiika

  • Vieras
Vs: S-Häirntä????
Mieshän ei pukeudu seksikkäästi, ainoastaan voi olla tyylikäs.   Mutta nainen haluaa tietoisesti ärsyttää.  Juuri sitä tarkoitan,  nainen nauttii siitä kun saa ärsyttää.  Pitää kenttä hallussa.
Ok, minä pidän sellaisista kaula-aukoista, mistä todellakin näkee oikeasta kulmasta pikkuhousujen värin, mutta siitä huolimatta en tahdo ketään ärsyttää tai vihjailla kenellekään. Sellainen vain pukee minua, kun on tuo rintavakokin. Jos pukeudun tiukkiin farkkuihin ja tuollaiseen paitaan, teen sen, koska haluan. En ole kenenkään saalis tai odota kenenkään huomauttelevan minulle, saati tarraavan perseeseen kiinni, siinä saa äkkiä käsilaukusta. Mitään pelikenttää minulla ei ole, vaikka kuinka niin  ajatteleisit, miksi olisikaan onnellisessa parisuhteessa elävällä..

totuuden torvi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1964
Vs: S-Häirntä????
Parisuhteessa olevat osaavat kyllä pelin ,  sillä tavalla toimien varmistavat miesten haun, ettei tarvitse olla seinäruusuna.  Niinkuin  he sen ilmaisevat. Ei olekkaan kysymys aituroinnista, vaan siitä miten naiset hönöttää miehiä.  Nainen on kuiteski   ovelampi  kuin mies, miehet on aivan liian suoraviivaisia.

totuuden torvi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1964
Vs: S-Häirntä????
Naiset kuiteski haluavat olla katseen kohteena, onhan se mahtavaa kun miehet luovat katseensa.  Miehillä ei ole tissejä joita voi näytellä, jos miehet laittaisivat jormansa puoliksi vilkkumaan, se ei olisi suotavaa. Mutta naiset saa näyttää tissinsä, ja kyllä ne joilla on varustus on jonkin moinen niin myös osaavat sen tehdä. Miksi naiset asennuttavat silikoneja.  Kerroppa navettapiika miksi?????????


navettapiika

  • Vieras
Vs: S-Häirntä????
Katos kun kaikilla ei ole samanlaisia ryntäitä kuin minulla, siksi..toisekseen jos miehet ovat noin yksinkertaisia niin omahan on tyhmyytensä jos antavat *****n kuljettaa..ei kaikki ole noin..yksinkertaisen aivottomia.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: S-Häirntä????
Minä olen joskus miettinyt että miten naiselle vois sanoa että pukeutumisessa ja muussa ehostuksessa on onnistuttu, antamatta vääriä signaaleita ? Edellisellä  tarkoitan siis positiivisen palautteen antamista hyvässä hengessä ilman taka-ajatuksia.

Ei välttämättä kauhean helppoa.

Ja tissejä on kyl kiva tsiigailla. Kai se on jotenkin hardcoodattu miehiseen perimään että ne vaan miellyttää.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20063
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: S-Häirntä????
"Vain itseään varten". Tyttären kanssa joskus kouluaikana tuli tämä ilmi, koska kaverit painostivat eräänlaiseen "muottiin", vahvat meikit, ylipaljaat dekolteet, suorastaan pinkeät lantionseudut vaatteissa, hameet, joista pilkisti jo osa pakaraa, ja kylmänä talvipäivänä pelkkää viluntutinaa koko ihminen...nii ja kaikenmaailman porsliinisheivaukset, joita siis ei edes näkyisi, mutta jotakin varten niitäkin sitten piti...

Kehotin siis kyselemään kavereilta siinä vaivihkaa, miksi ihmeessä. Ja vastaus aina oli kuin olikin tuo lattea "omasta mielestä näyttää hyvältä", "vain itseä varten" , en puuttunut enää asiaan, mutta eipä enää myöhemmin ollut kiinnostunut  "tilanteeseen sopimattoman juhlavasta" arkipukeutumisesta tai räikeästä ehostuksesta kovin paljon enää. Ja nykyään työelämässä osaa työpukeutumisen, eivät mieskollegatkaan ole töissä pikkutakki, liivi ja paita napaan alas auki, ja housut istuvat kauniisti, eikä saumoja kiristäen.

Toisaalta oletteko huomanneet, aika paljon tuomitsevaa huomiota aiheuttaa esimerkiksi tukevamman puoleisella usroshenkilöllä ns. "työmiehen hymy", polvillaan vaikka kopiokoneen tukosta selvittämässä, alkaa jo ensimmäiset "rypäleet" tulla esiin, että ei hyvänen aika, miten inhottavaa, tai työpaikalle lämpimänä päivänä paidattomana karvainen maha pystyssä purjehtiva omasta mielestään ihan tyylikäs sandaaliäijä, jos kuitenkin on tarvis asioida esim. asiakkaiden kanssa, huomauttelujahan siitä tulee. Jos perusteena käyttäisi omakohtaista "se vaan sopii mulle", tai "itseäni varten minä sitä taka-dekolteeta tuuletan, älä katso sinne, jos inhottaa", niin meneekö läpi ? EI.

Joo. Pukeutuminen eri tilanteisiin on kuitenkin jonkinnäköinen kannanotto, halusipa sitä tahi ei. Nyt kun #MeeToo kampanja on käynnissä, ei sovi ainakaan katsella muualle kuin hiukan sivuun seinille. Sama homma kuin koiran puremaksi joutuneilla, jälkiviisas ohje toimii: kunhan vaan et olisi katsonut koiraa silmiin.

Älkää katsoko naiskollegoja silmiin eikä ainakaan alemmaksi. Homma puraisee takaisin, nyt jo julkkiksiakin.

#NotMe

-SS-

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20063
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: S-Häirntä????
Katos kun kaikilla ei ole samanlaisia ryntäitä kuin minulla, siksi..toisekseen jos miehet ovat noin yksinkertaisia niin omahan on tyhmyytensä jos antavat *****n kuljettaa..ei kaikki ole noin..yksinkertaisen aivottomia.

No eipä kaikki varmaan, merkittävä osa noista kivoista miehistä vilaseekin sitten vaivihkaa sen lähistöllä mukavan nuoren miehen avuja mieluummin, siksipä ne on niin mutkattomia ja kivoja naisten kanssa pörrätessä.

-SS-

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: S-Häirntä????
Katos kun kaikilla ei ole samanlaisia ryntäitä kuin minulla, siksi..toisekseen jos miehet ovat noin yksinkertaisia niin omahan on tyhmyytensä jos antavat *****n kuljettaa..ei kaikki ole noin..yksinkertaisen aivottomia.

Monet jo viiskymppisinä mielellään pienentäisivät, kun on vuosikymmeniä kannellut. Tulee niska kipiäksi,,, sanovat.

totuuden torvi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1964
Vs: S-Häirntä????
Mikä tuntuu itselle kivalta. Olen juuri nyt kylpylässä huilaamassa,kävin altaalla. Siellä vesiputouksen alla joillakin naisilla on täysi työ vahtia niitä uimapuvun yläosaa kun ne pienet läpyskät mitkä on nännien peittona pyörähtää sivummalle.Naisten aika menee niitä vartoidessa, ei voi olla ainakaan itselle kivaa. Mietin jos minäkin teettäisin kylä suutarilla jorman päälle nahkatupen, nahka remmi vain lantion ympäri.  Sen teetän vain niin pienen että se peittää vain makumutterin, sitten kylpylään luulisi ettei ketään haittaa kun se koko ajan veden alla. Epäilen että uinin valvoja tulee naputtamaan. Mutta musta se olisi kivaa, ei pitäisi aiheuttaa mitään häiriötä. Naiset seuraisi tarkasti, mihet ei piittaisi.
,

Viimeksi muokattu: 28.10.17 - klo:18:24 kirjoittanut totuuden torvi