Lainaus käyttäjältä: kantola - 27.10.17 - klo:00:41Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 26.10.17 - klo:23:59Semmosta vähän ajattelinkin . Armeija aikana oli tuuria ja varjellusta : yks aukin jätkä nosti harjoituskarun kartullissa väärinpäin syliinsä , kranu tippu kiven päälle , onneks ei naliin osunu . Yks autokuski ajo kurvissa pitkäks ojaa katsin , oltiin pressun alla laitojen yli laittomasti kuormattuna , mittän ei sattunu mutta hilkulla oli . Sama katsi kuski ajo ampumaradalla väärään paikkaan , vaunu raskas kk ampu pressun riekaleiks , jätkät lavalla selvis hengissä koska kerkisivät vetää ittensä littanaks lavan pohjalle . Kaikkee sattu . Rovajärvellä motokuskit oli hermostuneena koska moto jäänyt vaara-alueelle , tykistön kranut meni onneks väärään paikaa joten nou hätä .Noista selviytymisistä vois antaa jo veteraanitunnuksen.Tuon perusteella koko armeija on asetettava tutkinnan alle ja mieluusti lopetettava, kansalaisille aiheuttamansa vaaran takia.
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 26.10.17 - klo:23:59Semmosta vähän ajattelinkin . Armeija aikana oli tuuria ja varjellusta : yks aukin jätkä nosti harjoituskarun kartullissa väärinpäin syliinsä , kranu tippu kiven päälle , onneks ei naliin osunu . Yks autokuski ajo kurvissa pitkäks ojaa katsin , oltiin pressun alla laitojen yli laittomasti kuormattuna , mittän ei sattunu mutta hilkulla oli . Sama katsi kuski ajo ampumaradalla väärään paikkaan , vaunu raskas kk ampu pressun riekaleiks , jätkät lavalla selvis hengissä koska kerkisivät vetää ittensä littanaks lavan pohjalle . Kaikkee sattu . Rovajärvellä motokuskit oli hermostuneena koska moto jäänyt vaara-alueelle , tykistön kranut meni onneks väärään paikaa joten nou hätä .Noista selviytymisistä vois antaa jo veteraanitunnuksen.
Semmosta vähän ajattelinkin . Armeija aikana oli tuuria ja varjellusta : yks aukin jätkä nosti harjoituskarun kartullissa väärinpäin syliinsä , kranu tippu kiven päälle , onneks ei naliin osunu . Yks autokuski ajo kurvissa pitkäks ojaa katsin , oltiin pressun alla laitojen yli laittomasti kuormattuna , mittän ei sattunu mutta hilkulla oli . Sama katsi kuski ajo ampumaradalla väärään paikkaan , vaunu raskas kk ampu pressun riekaleiks , jätkät lavalla selvis hengissä koska kerkisivät vetää ittensä littanaks lavan pohjalle . Kaikkee sattu . Rovajärvellä motokuskit oli hermostuneena koska moto jäänyt vaara-alueelle , tykistön kranut meni onneks väärään paikaa joten nou hätä .
Kuski ei radan kohdalla edes näe tosiaan sinne takaviistoon. Helvetin huono tasoristeysliittymä.
Lainaus käyttäjältä: Mopomies - 27.10.17 - klo:07:09Kuski ei radan kohdalla edes näe tosiaan sinne takaviistoon. Helvetin huono tasoristeysliittymä.Autossa kun on suomalaisten tekemä valmetin lämmityslaite ja pusikosta tulee camo-maalattu juna, niin soppa on valmis
Onnettomuustutkintakeskus: Raaseporin tasoristeys erittäin vaikea – juna tulee takaviistosta
tie on kuitenki leveä, ainakin iltalehden ilmakuvista tuossa pystyy kyllä auton ajolinjoillaki vaikuttamaan näkyväisyyteen mutta järetön risteys kyllä on. onko tuo yleisesti käytetty reitti ampumaradalle vai oliko tuo satunnaista ajoa. mehän emme tiedä mitä tuohon tien linjaukseen sisältyy, onko hankalia maanomistajia, tokko liittymää saa siirtää vr.n tai valtatien pitäjän mielestä
Ihmetellyt miksi näin gps ja 4g aikana ei voida paikannukseen perustuvia varoitusvaloja laittaa tasoristeykseen. Jostain vain ledi lampulle sähkö ja se vilkumaan kun juna tulee.
Liikennevirasto esittää puomien vaihtoehdoksi aurinkokennolla toimivaa varoitusvaloa.
Ainakin siinä raskaammassa miehistönkuskausautossa on ymmärtääkseni nykyään ihan kuppipenkit ja vyöt ja siinä istutaan sivuittain menosuuntaan nähden. Oliko niin että ukkoja ei mahu lavalle kuin kymmenkunta ?