Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hintapörssi toteutuneista hinnoista.  (Luettu 8714 kertaa)

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2766
Vs: Hintapörssi toteutuneista hinnoista.
>Vai saiko sen vain, jos osti Claysonin?

Kalastajanlakkeja 70-luvulla sai.Mulla tosin oli vain Fahrin,isäukon valintojen johdosta :(

teek

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 51
Vs: Hintapörssi toteutuneista hinnoista.
noh nykyään saat yhden lippiksen jos kerjäät sitä riittävän nöyränä ja ostat vähintää 100kiloeuron koneen...

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7085
Vs: Hintapörssi toteutuneista hinnoista.
150€ ohratonni suoralla kaupalla, kaurat vientiin vajaa 150€/tn lisineen.
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Kalevi Paskaperse

  • Vieras
Vs: Hintapörssi toteutuneista hinnoista.
Ja ilmoittamistanne hinnoista olette varmaan rahdon osuuden vähentäneet?

Köntys

  • Vieras
Vs: Hintapörssi toteutuneista hinnoista.

Milläs hintaa tissinkoittajat on ostelleet homeetonta hyvälaaluista rehuviljaa?

Tai mitä ovat sellaisesta valmiita maksamaan?

Köppä

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 38
Vs: Hintapörssi toteutuneista hinnoista.
nousussa joo, mutta huvittavaa on tuo vihreä pirteä nuoli... korotus 1-4 euroa ja ollaan niin maksavinaan... toki parempaan suuntaan mutta matkaa on vielä että vois tätä vilelyspuuhaa järkeväksi todeta.. mihinkähän perustuu keskon suosio viljakaupoissa kun sieltä huonoin hinta irtoaa yleensä mutta silti paljon myyvät juuri keskolle ?
Sinne isäkin aina myi ennen vanhaan. Ja sit ku keskosella on aina niitä markkinapäiviäkin missä olen pikkupojasta asti ollu k-lippis päässä,k-maatalouspaita,farmaripöksyt ja saappaat jalassa,mussutellu ilmaismaggaraa . Niitä elämän tähtihetkiä,kun sai silmät pyöreenä kattella vielä isoa konetta ilmaseksi markkinapihalla ja sitä pakollista klapikonetta! Olen kaupalle elämäni velkaa..halpa vilja ei riitä kuvaamaan kiitollisuuttani keskolle!

Mutta oliko sulla sellasta K-Stetsonia? Vai saiko sen vain, jos osti Claysonin?

Kyllä ton K- Stetsonin sai ihan kun oli hyvissä väleissä kauppiaan kanssa ja sattui sopiva juhlapäivä, vaikkei kuuluis edes kanta-asiakkaisiin. Nykyisin tuo stetsoni on tohtorihatun ja aussistetsonin välissä vierashuoneessa.

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: Hintapörssi toteutuneista hinnoista.
Ostin tilalta suoraan 21 tonnia rehuohraa n. kuukausi sitten 140 e/tonni alv 0. Hain itse ja käytin vaakalla. Kuivaa ja painavaa viime vuotista tavaraa.