Tuolla palvelusetelillä annetaan se valinnan vapaus.. Eli tökästään ohitusleikkausta odottavalle lappu kouraan, etsi itse palvelusi. Ok, toimii hemmetin hyvin, mutta sitä tämäkään ei poista, etteikö kaikki haluaisi sille samalla lääkärille operoitavaksi, jonka onnistumisprosentti liippaa melkein satasta, ja taas on saatu vuosien jono aikaiseksi. Hienoa, suo siellä, vetelä täällä. Mutta potilas on saanut valita.
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 21.10.17 - klo:11:19Tuolla palvelusetelillä annetaan se valinnan vapaus.. Eli tökästään ohitusleikkausta odottavalle lappu kouraan, etsi itse palvelusi. Ok, toimii hemmetin hyvin, mutta sitä tämäkään ei poista, etteikö kaikki haluaisi sille samalla lääkärille operoitavaksi, jonka onnistumisprosentti liippaa melkein satasta, ja taas on saatu vuosien jono aikaiseksi. Hienoa, suo siellä, vetelä täällä. Mutta potilas on saanut valita.sehän voi olla puoluekannaltaankin täysin kepulainen lautakunta jolta sepeteuski joutuu setelinsä anomaan
Kyllä EK ja Kokkilat "hoitaa" pian kaikki eläkeläiset oikein. Hiekkahoito ei maksa yhteiskunnalle paljon mittään.
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 21.10.17 - klo:11:28Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 21.10.17 - klo:11:19Tuolla palvelusetelillä annetaan se valinnan vapaus.. Eli tökästään ohitusleikkausta odottavalle lappu kouraan, etsi itse palvelusi. Ok, toimii hemmetin hyvin, mutta sitä tämäkään ei poista, etteikö kaikki haluaisi sille samalla lääkärille operoitavaksi, jonka onnistumisprosentti liippaa melkein satasta, ja taas on saatu vuosien jono aikaiseksi. Hienoa, suo siellä, vetelä täällä. Mutta potilas on saanut valita.sehän voi olla puoluekannaltaankin täysin kepulainen lautakunta jolta sepeteuski joutuu setelinsä anomaan Saattaa se vain olla, että semmonen lautakunta laittaa z-pereen palvelusetelijonoon... 🎅